Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Ruda Śląska: Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Miasta Ruda Śląska i pracowników PINB oraz członków ich rodzin w ramach prowadzonej wspólnej działalności socjalnej
Numer ogłoszenia: 482364 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Urzędu Miasta Ruda Śląska i pracowników PINB oraz członków ich rodzin w ramach prowadzonej wspólnej działalności socjalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na umożliwieniu pracownikom Urzędu Miasta Ruda Śląska i Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Rudzie Śląskiej dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych oraz korzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych w ramach miesięcznego abonamentu. 2. Świadczenie usługi sportowo-rekreacyjnej polega na umożliwieniu pracownikom Urzędu Miasta Ruda Śląska, pracownikom Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Rudzie Śląskiej osobom towarzyszącym oraz dzieciom do lat 18 nielimitowanego korzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych w obiektach sportowo - rekreacyjnych, z którymi Wykonawca związany jest umową o współpracy na terenie województwa śląskiego, a w szczególności na terenie miasta Ruda Śląska. 3. Wykonawca powinien umożliwić osobom, o których mowa w pkt 2 korzystanie z zajęć sportowych i rekreacyjnych w wyznaczonych obiektach, w ich godzinach pracy, przez 7 dni w tygodniu. 4. Przez określenie obiekt sportowo - rekreacyjny należy rozumieć obiekt, który umożliwia korzystanie minimum z jednego typu niżej wymienionych zajęć sportowo - rekreacyjnych: basen, sauna, jacuzzi, aqua aerobic, jazda konna, siłownia, taniec, indoor cycling, joga, tenis ziemny, bilard, kręgle, balet, vacu/body space, grota solna, sztuki walki, zajęcia fitness, nauka pływania, badminton, squash/ricochet, nordic walking, spinning, boisko do gier, ścianka wspinaczkowa, nurkowanie, boks, cardio, tenis stołowy, paintball, lodowisko, pilaste, piłka nożna, gimnastyka, platforma wibracyjna, zajęcia dla dzieci, gokarty, golf, quady, narty. 5. Wykonawca powinien umożliwić dostęp do co najmniej 20 obiektów świadczących co najmniej jedną z ww. usług na terenie województwa śląskiego, w tym dostęp do Aquadromu w Rudzie Śląskiej oraz basenów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej. 6. Wykonawca powinien umożliwić również korzystanie z nowo dostępnych typów zajęć sportowych i rekreacyjnych, oferowanych przez podmioty, z którymi w trakcie trwania umowy nawiąże współpracę. 7. Zamawiający planuje miesięcznie zakupić pakiety usług sportowo - rekreacyjnych dla około 150 pracowników, 40 dzieci do lat 18, które będą podlegały dofinansowaniu ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującym regulaminem oraz 50 osób towarzyszących, których koszty w 100% pokrywane będą ze środków własnych pracowników, przy czym cena pakietu dla osoby towarzyszącej nie może być wyższa niż 120 % ceny pakietu dla pracownika. 8. Liczba pracowników i członków rodziny ustalona zostanie na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego. 9. Powyższa ilość jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób korzystających z pakietów usług sportowo - rekreacyjnych w okresie obowiązywania umowy, bez zmiany ceny jednostkowej zaoferowanej przez Wykonawcę. Wykonawca będzie ponosić ryzyko zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników korzystających z usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych i nie będą mu z tego tytułu przysługiwały żadne roszczenia. 10. Dostęp do obiektów powinien być zwolniony z dodatkowych opłat, nie może się również odbywać na zasadzie upustu cenowego lub zniżki rabatowej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Lista obiektów na terenie województwa śląskiego,w tym na terenie Rudy Śląskiej, do których Wykonawca zapewnia dostęp w ramach świadczonej usługi, z podaniem adresu oraz określeniem typu oferowanych zajęć sportowo - rekreacyjnych
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2.1 do 2.4 rozdziału XII SIWZ należy złożyć oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - ilość oferowanych obiektów świadczących zajęcia sportowo - rekreacyjne na terenie Miasta Ruda Śląska - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby pracowników korzystających z pakietów usług sportowo - rekreacyjnych w okresie rozliczeniowym bez zmiany ceny pojedynczego pakietu zaoferowanej przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odpłatnie na wniosek Wykonawcy w Urzędzie Miasta Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II nr 6, 41-709 Ruda Śląska, w Wydziale Zamówień Publicznych, pok. 309.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 309, III piętro 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy sekcji II pkt. 2 - zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2014 r.) do dnia 31.12.2014 r. lub do wyczerpania środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia 2. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Ks. Niedzieli 51 B w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa medycznego ciekłego azotu do jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Cegielnianej 30 w Rudzie Śląskiej
- Ad.261.2.2024 REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
- Przyjaźnie, sensorycznie - integracyjny plac zabaw dla wszystkich na terenie MP nr 43
- Przebudowa placu zabaw Wesoły Zakątek przy Szkole podstawowej nr 3 w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w ramach programu sportowo-rekreacyjnego dla pracowników i byłych pracowników Politechniki Częstochowskiej
- Zakup usł. rekreacyjnych świadcz. przez parki wodne dla dzieci i młodzieży szkolnej oraz młodszych zam. na terenie Dąbrowy Górniczej, w okr. wakacji 2024 r. w ramach Dąbrowskiej Akcji Lato w Mieście
- Zapewnienie dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych
- Prowadzenie w ramach projektu budżetu obywatelskiego Wakacyjnej Bezpłatnej Wypożyczalni kajaków na Pradze Południe - Jeziorko Kamionkowskie 2024
- Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach.
- Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.