eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa odzieży ochronnej i roboczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Lublin: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej
Numer ogłoszenia: 482250 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418418 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5337790, faks 081 5337800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej i roboczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej i roboczej w asortymencie i ilościach, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ: 1. Dostawa ubrań ochronnych dla mechaników i personelu pomocniczego: a) Ubranie robocze i ochronne dla mechaników samochodowych i personelu pomocniczego - 48 kpl., b) Koszulka z krótkim rękawem typu t-shirt dla mechaników i personelu pomocniczego- 34 szt., c) Koszulka z długim rękawem typu t-shirt dla mechaników i personelu pomocniczego - 34 szt., d) Kurtka z odpinanymi rękawami i podpinką z polaru dla sprzątaczek - 13 kpl., e) Ubranie firmowe dla sprzątaczek - 13 kpl., 2. Dostarczona odzież musi być fabrycznie nowa, rok produkcji nie wcześniej niż 2013, nieużywana i nienaprawiana, wolna od wad i usterek, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry, cechy, funkcjonalność oraz wyposażenia określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ, 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, 5. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli min.24 m-cznego okresu gwarancji od chwili podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.30.00 - Odzież przemysłowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ODZIEŻ ROBOCZA Spółka Jawna Drela i Wspólnicy, ul. Krakowska 25, 25-036 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18441,39

  • Oferta z najniższą ceną: 9957,32 / Oferta z najwyższą ceną: 18441,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.