eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Usługa sprzątania obiektów Teatru im. W. Bogusławskiego w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Kalisz: Usługa sprzątania obiektów Teatru im. W. Bogusławskiego w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 482122 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu, pl. Bogusławskiego 1, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7605302, 7605300, faks 062 7605303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Teatr.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania obiektów Teatru im. W. Bogusławskiego w Kaliszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: USŁUGA SPRZĄTANIA OBIEKTÓW TEATRALNYCH BUDYNEK GŁÓWNY TEATRU PRZY PL. BOGUSŁAWSKIEGO 1 W KALISZU, O POWIERZCHNI DO SPRZĄTANIA - POMIESZCZENIA BIUROWE, FOYER, CIĄGI KOMUNIKACYJNE, TOALETY: OK. 1844 M2 ( W TYM PARKIET 393M2, POSADZKA GRANITOWA 690 M2, GRANIT PLOMIENIOWANY 31 M2, PCV 25 M2, PŁYTKI CERAMICZNE 86 M2, WYKŁADZINA DYWANOWA 619 M2) Zakres usług (szczegóły w załączniku) Informacje dodatkowe : Okna - 40 szt Toalety - 5 (w tym muszle sedesowe 10 szt., umywalki 10 szt., pisuary 3 szt., pojemniki na ręczniki papierowe 9 szt, pojemniki na papier toaletowy 10 szt., pojemniki na mydło 10 szt.), liczba pracowników Teatru korzystających z toalet 35 osób, ilość widzów na przedstawieniach w ciągu roku - 34 000 osób. Usługa sprzątania ww. budynku będzie wykonywana w godz. 6.00 do 10.00 i od 14.00 do 18.00 BUDYNEK ADMINISTRACJI TEATRU WEJŚCIE PRZY UL. CZĘSTOCHOWSKIEJ, O POWIERZCHNI DO SPRZĄTANIA - POMIESZCZENIA BIUROWE, CIĄGI KOMUNIKACYJNE, TOALETY: OK. 757M2 (W TYM PŁYTKI CERAMICZNE OK. 42M2, WYKŁADZINA DYWANOWA OK. 300 M2, WYKŁADZINA PCV OK. 410 M2) Zakres usług (szczegóły w załączniku) Informacje dodatkowe: Okna - 55 szt. Toalety - 4 (w tym muszle sedesowe 4 szt., umywalki 4 szt., pisuary 1 szt., pojemniki na ręczniki papierowe 4 szt, pojemniki na papier toaletowy 4 szt., pojemniki na mydło 4 szt.), liczba pracowników Teatru korzystających z toalet 23 osób. Usługa sprzątania ww. budynku będzie wykonywana w godz. od 14.00 do wysprzątania wszystkich pomieszczeń objętych zamówieniem. 1. Bieżące zabezpieczenie toalet w niezbędne środki higieny wysokiej jakości. 2. Dyżury w czasie przedstawień i imprez zgodnie z harmonogramem pracy Teatru, ogłaszanym w tygodniowym rozkładzie zajęć ustalanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Pełnienie dyżuru podczas spektaklu trwa do przerwy i po przerwie sprzątaczka sprząta toalety i foyer (gdy nie ma przerwy w przedstawieniu, osoba sprząta po rozpoczęciu spektaklu) 3. Wszelkie zmiany w stałych godzinach wykonywania usług będą ustalana z wyprzedzeniem 2- 3 dniowym między stronami ustnie. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz wskazaniami zamawiającego: 5. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w obiektach Teatru nienagannej czystości oraz zabezpieczyć mienie znajdujące się w pomieszczeniach. 6. Wykonawca gwarantuje sprawną obsługę w zakresie porządków i czystości w trakcie przedstawień . 7. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać przepisy BHP, przeciwpożarowe i inne obowiązujące w teatrze. 8. Wykonawca zobowiązuje się doprowadzić do należytego stanu pomieszczenia po zakończeniu prac oraz pobierać i zdawać klucze od pomieszczeń w portierni Teatru..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BMC Plus, ul. Stawiszyńska 128-130, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167437,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205016,40

  • Oferta z najniższą ceną: 205016,40 / Oferta z najwyższą ceną: 234684,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W związku z przygotowywaniem procedury o udzielenie zamówienia publicznego pt.: Usługa sprzątania obiektów Teatru im. W. Bogusławskiego proponuję dokonania wyboru następującego trybu udzielenia zamówienia: zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), który stanowi: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy p.z.p. Uzasadnienie wyboru trybu: Postępowanie na usługę sprzątania można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, gdyż istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej 5 wykonawców. Ponadto, usługa ta zaliczana jest do usług powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których uzależniony jest obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich (Dz. U. z dnia 28 grudnia 2011 r.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.