eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Obsługa Gminy - Miasto Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2014 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Świnoujście: Obsługa Gminy - Miasto Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 482054 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swinoujscie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Gminy - Miasto Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2014 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi Gminy-Miasto Świnoujście w 2014 roku w zakresie wykonywania operatów szacunkowych. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie następujących operatów szacunkowych -wyceny: lokali mieszkalnych z określeniem wartości udziału w gruncie, lokali mieszkalnych z przynależnymi zabudowami gospodarczymi i z określeniem wartości udziału w gruncie, nieruchomości zabudowanych jednorodzinnymi budynkami mieszkalnymi, lokali użytkowych z określeniem wartości udziału w gruncie, nieruchomości zabudowanych garażami, budynkami gospodarczymi, nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, nieruchomości gruntowych, nieruchomości zabudowanych obiektami budowlanymi, nieruchomości dla potrzeb naliczenia jednorazowej opłaty z tytułu uchwalenia lub zmiany planu miejscowego, nieruchomości dla potrzeb naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu dokonanego podziału nieruchomości, z tytułu urządzenia drogi bądź budowy innych urządzeń infrastruktury technicznej, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnej zmiany wartości nieruchomości z tytułu uchwalenia lub zmiany planu miejscowego, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnego wzrostu wartości nieruchomości z tytułu dokonanego podziału, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnego wzrostu wartości nieruchomości na skutek urządzenia drogi bądź budowy innych urządzeń infrastruktury technicznej, wycena ograniczonego prawa rzeczowego - służebności gruntowych i służebności przesyłu, oszacowanie części składowych nieruchomości..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne 70.33.23.00 - Usługi nieruchomości przemysłowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 z uwzględnieniem postanowień rozdziału 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WEN.271.3.2013.DP, w terminie określonym w rozdziale 15 wyżej wymienionej specyfikacji.Komisja przetargowa proponuje Zamawiającemu wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych (na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych), po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów ich spełnienia określonych w specyfikacji SIWZ/WEN.271.3.2013.DP, w oparciu o przepisy zawarte w Dziale II rozdziale 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • patrz pkt. III.3.1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • patrz pkt. III.3.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • patrz pkt. III.3.1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • patrz pkt. III.3.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      dokumenty określone w pkt III.6

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji), oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy. 4. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień rzeczoznawcy majątkowego przez podmioty, które będą wykonywać zamówienie.5. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów oferty).6. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r., poz. 231), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.PRZYGOTOWANIE OFERT1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą : a) wypełniony formularz oferty, będący załącznikiem nr 1 do specyfikacji SIWZ/WEN.271.3.2013.DP. b)projekt umowy Nr WEN272....2013.DP, będącej załącznikiem nr 2 do specyfikacji SIWZ/WEN.271.3.2013.DP, z podpisem nad adnotacją akceptuję. c) formularz cenowy, będący załącznikiem nr 1 do umowy Nr WEN272....2013.DP - może być wypełniony tylko w wybranych pozycjach. d) dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale 9 specyfikacji SIWZ/WEN.271.3.2013.DP i formularzu oferty będącym załącznikiem nr 1 do tej specyfikacji.2. W/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim w formie pisemnej, tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.3. Wszystkie strony oferty powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę oraz opatrzone ciągłą numeracją. Zaleca się zszycie wszystkich kart oferty.4. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.6. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia oferenta winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.7. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie wewnętrznej opisanej (zaadresowanej) w sposób umożliwiający odesłanie oferty pocztą do Wykonawcy: - nazwa i adres Zamawiającego,- nazwa i adres Wykonawcy.Tak opisaną kopertę wewnętrzną należy umieścić w zamkniętej kopercie zewnętrznej opisanej w następujący sposób: Oferta na Obsługę Gminy - Miasto Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2014 r. Nie otwierać przed terminem komisyjnego, publicznego otwarcia ofert w dniu: 06 grudnia 2013 roku, o godzinie 1230 9. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem:Urząd Miasta Świnoujście, sekretariat Prezydenta Miasta Świnoujście, pokój nr 102, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, nie później niż do dnia 06 grudnia 2013 roku, do godziny 1200. 10. Publiczne, komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali nr 1, parter (Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, Świnoujście) w dniu 06 grudnia 2013 roku, o godzinie 1230.11. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.12. Zmiana lub wycofanie oferty zmoże nastąpić pod warunkiem równoczesnego powiadomienia Zamawiającego o tej decyzji przez Wykonawcę. Kopertę zewnętrzną i wewnętrzną zawierającą zmianę oferty należy dodatkowo oznaczyć napisem ZMIANA. Napisem WYCOFANIE oznaczone zostaną koperty oferty wycofanej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.swinoujscie.pl/
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujście Wydział Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami Ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Świnoujście, sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 102 , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujśc.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.