eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa mebli oraz sprzętu ruchomego dla III Domu Studenta Politechniki Łódzkiej



Ogłoszenie z dnia 2016-04-29

Łódź: Dostawa mebli oraz sprzętu ruchomego dla III Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 48203 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie, al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6312027, 6312019, faks 42 6364177.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli oraz sprzętu ruchomego dla III Domu Studenta Politechniki Łódzkiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy mebli oraz sprzętu ruchomego dla budynku III Domu Studenta Politechniki Łódzkiej. Dostawa obejmuje również transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż, m. in.: rozpakowanie, ustawienie, połączenie elementów, wypoziomowanie i pełne przygotowanie do bezpośredniego użytku, łącznie z wyczyszczeniem oraz uruchomieniem urządzeń i podłączeniem do instalacji wewnętrznych. Szczegółowy wykaz mebli, sprzętu ruchomego, a także rysunków rzutów poszczególnych pomieszczeń z pokazaniem rozstawienia i doboru mebli oraz szczegółowe informacje dotyczące liczby każdego z objętego zamówieniem asortymentu, określony został w Projekcie wyposażenia w meble i sprzęt ruchomy budynku III Domu Studenta Politechniki Łódzkiej, stanowiącym załącznik nr 10 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach niniejszego zamówienia będzie realizowany Etap I - Zestawienie wyposażenia pomieszczeń. Opisany w Projekcie Etap II nie wchodzi w zakres niniejszego postępowania. Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania we własnym zakresie i na własny koszt szczegółowych i ostatecznych pomiarów pomieszczeń, w których będzie on zamontowany, w celu zagwarantowania jego zgodności z parametrami pomieszczeń. Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca dokonanie wizji lokalnej na wymienionym w Specyfikacji obiekcie: III Dom Studenta, al. Politechniki 7, Łódź w celu szczegółowego sprawdzenia warunków wykonania zamówienia. Wizja lokalna obiektu - po uprzednim kontakcie telefonicznym - tel. /42/ 631-20-19, od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 14:00. Zamawiający informuje, iż prace będą wykonywane w czynnym obiekcie zakwaterowania zbiorowego, w związku z tym muszą być prowadzone w sposób możliwie jak najmniej zakłócający spokój mieszkańców i niepowodujący zagrożeń dla życia i mienia przebywających w obiekcie osób. Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia: meble - załącznik nr 2A SIWZ - 5 lat; pozostałe wyposażenie - załącznik nr 2B do SIWZ - 2 lata.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe WALDII Waldemar Saternus, ul. Racławicka 24, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 588160,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 722860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 722860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 875080,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), czyli nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 209 000 euro. Na rynku istnieje szeroki wachlarz podmiotów oferujących świadczenie wspomnianych dostaw, do których jest łatwy dostęp dla potencjalnych odbiorców (konsumentów).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.