eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec Podlaski › Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski w 2013 roku.



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Międzyrzec Podlaski: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 481672 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim , ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 371 69 30, faks 83 371 69 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski w 2013 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci z autyzmem w miejscu zamieszkania podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim, zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009 r., Nr 175 poz. 1362 z późn. zm.). 1) Do zadań Wykonawcy w zakresie usług opiekuńczych w szczególności należy: Usługi opiekuńcze zwykłe a) Zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych, w szczególności: - utrzymywanie w czystości i porządku pokoju osoby chorej i jej otoczenia, - kupowanie, w miarę potrzeb, artykułów spożywczych, chemicznych, kosmetycznych, itp., - przygotowywanie stosownych posiłków, - zmiana bielizny osobistej i pościelowej, - utrzymywanie w czystości sprzętu gospodarczego i sanitarnego, - palenie w piecu (m.in. w kaflowym, c.o.); b) Świadczenie podstawowej opieki higieniczno-sanitarnej, w szczególności: - przesłanie łóżka, - mycie i kąpanie podopiecznego - układanie chorego w łóżku i pomaganie przy zmianie pozycji, - pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, - zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, c) wspieranie procesu leczenia: - pomoc w dotarciu do zakładów opieki zdrowotnej - umawianie wizyt lekarskich i pielęgniarskich - realizacja recept - nadzór nad przyjmowaniem leków zgodnie z zaleceniami lekarza - powiadamianie rodziny lub lekarza rodzinnego o istotnych zmianach w zachowaniu podopiecznego, a wskazujących na pogorszenie stanu zdrowia d) podtrzymywanie aktywności społecznej: - pomoc przy utrzymywaniu więzi rodzinnych i społecznych oraz motywowanie do aktywności fizycznej Usługi specjalistyczne a) Pielęgnacja zalecana przez lekarza, w szczególności: - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych: zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii - usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie - wspieranie psychologiczno-pedagogiczne i edukacyjno-terapeutyczne zapewnienie kontaktów z otoczeniem Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi a) w odniesieniu do osób z zaburzeniami psychicznymi zakres usług opiekuńczych określa rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U z 2005r. Nr 189, poz.1598 z późn. zm.) 2) Przewidywana maksymalna ilość godzin usług opiekuńczych (zwykłych) w okresie wykonywania zamówienia wynosi 6000 godzin. 3) Przewidywana maksymalna ilość godzin specjalistycznych usług opiekuńczych- 516 godzin 4) Przewidywana maksymalna ilość godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci autystycznych w okresie wykonywania zamówienia wynosi 1330. 5) W związku z brakiem możności dokładnego określenia wielkości zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo: a) ewentualnego zwiększenia liczby usługobiorców, w granicach kwoty jaką może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty jest niższa od tej kwoty (przy uwzględnieniu ceny ofertowej 1 godziny usługi wybranego wykonawcy) lub zmiany liczby godzin dla osób (dzieci ) z zaburzeniami psychicznymi w przypadku zwiększenia dotacji na ten cel w trakcie roku budżetowego z zadań zleconych, z zachowaniem art. 67 ust.1 pkt 7 b) zmniejszenia z przyczyn obiektywnych liczby godzin usług lub osób objętych usługami. 6) Wartość przedmiotu zamówienia będzie sumą iloczynów podanej przez wykonawcę ofertowej ceny jednostkowej usługi i wskazanej powyżej średniej liczby godzin usług. 7) Usługi będą świadczone przez 5 dni w tygodniu, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach tj. gdy brak realizacji usług może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia również w soboty, niedziele i dni świąteczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie odpowiadającym zamówieniu podstawowemu w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy p.z.p. W sytuacji ewentualnego zwiększenia liczby usługobiorców, w granicach kwoty jaką może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty jest niższa od tej kwoty (przy uwzględnieniu ceny ofertowej 1 godziny usługi wybranego wykonawcy) lub zmiany liczby godzin dla osób (dzieci ) z zaburzeniami psychicznymi w przypadku zwiększenia dotacji na ten cel w trakcie roku budżetowego z zadań zleconych,z zachowaniem art. 67 ust.1 pkt 7.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 3 działu III siwz.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 3 działu III siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 3 działu III siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 3 działu III siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie przeprowadzona na zasadzie wykonawca: spełnia - nie spełnia warunku, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 3 działu III siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków za mówienia, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Warszawska 20; 21-560 Międzyrzec Podlaski, w pokoju Kierownika GOPS ( pokój nie numerowany).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Warszawska 20; 21-560 Międzyrzec Podlaski, w pokoju Kierownika GOPS ( pokój nie numerowany).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.