eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › REMONT KLATEK SCHODOWYCH I POMIESZCZEŃ PRZY UL. LEGIONÓW W GRUDZIĄDZU, REMONT CZĘŚCI OGRODZENIA KOMPLEKSU PRZY UL. BEMA W GRUDZIĄDZU, MONTAŻ DRZWI P.POŻ W BUDYNKU NR 18 PRZY UL. CZWARTAKÓW W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 95/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-25

Grudziądz: REMONT KLATEK SCHODOWYCH I POMIESZCZEŃ PRZY UL. LEGIONÓW W GRUDZIĄDZU, REMONT CZĘŚCI OGRODZENIA KOMPLEKSU PRZY UL. BEMA W GRUDZIĄDZU, MONTAŻ DRZWI P.POŻ W BUDYNKU NR 18 PRZY UL. CZWARTAKÓW W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 95/2013
Numer ogłoszenia: 481586 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 435806 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budzetowa Finansów Publicznych - Wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KLATEK SCHODOWYCH I POMIESZCZEŃ PRZY UL. LEGIONÓW W GRUDZIĄDZU, REMONT CZĘŚCI OGRODZENIA KOMPLEKSU PRZY UL. BEMA W GRUDZIĄDZU, MONTAŻ DRZWI P.POŻ W BUDYNKU NR 18 PRZY UL. CZWARTAKÓW W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 95/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont klatek schodowych i pomieszczeń przy ul. Legionów w Grudziądzu ,remont części ogrodzenia kompleksu przy ul. Bema w Grudziądzu, montaż drzwi p.poż w budynku nr 18 przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót następująco: 1)Zadanie nr 1: remont klatek schodowych i pomieszczeń biurowych w budynku nr 21 i 28 w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu. 2)Zadanie nr 2: remont części ogrodzenia kompleksu przy ul. Bema w Grudziądzu. 3)Zadanie nr 3: montaż drzwi p.poż w budynku nr 18 przy ul. Czwartaków w Grudziądzu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie nr 1: remont klatek schodowych i pomieszczeń biurowych w budynku nr 21 i 28 w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu. ROBOTY: konserwacja malarska pomieszczeń biurowych; ułożenie płytek na klatce schodowej; wymiana wykładzin oraz ułożenie paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych; wymiana opraw oświetleniowych; wykonanie podziału pomieszczenia kancelarii tajnej przegrodą PCV. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: wydzielenie etapów robót; oświetlenie terenu prowadzonych robót; poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót; znaki informacyjne i ostrzegawcze na terenie prowadzonych robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza socjalnego i magazynowego budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. 2012 r. poz. 1372) KOD CPV:45442100-8-roboty malarskie KOD CPV:45431200-9-kładzenie glazury KOD CPV:45310000-3-roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV:90500000-2-utylizacja odpadów 2)Zadanie nr 2: remont części ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Bema w Grudziądzu. ROBOTY BUDOWLANE: remont części ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Bema - odcinek odrodzenia od ul. Legionów. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2012 r. poz. 1372): KOD CPV:45111300-1-roboty rozbiórkowe KOD CPV:45442100-8-roboty malarskie KOD CPV:45340000-2-instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 3)Zadanie nr 3: montaż drzwi przeciwpożarowych w budynku nr 18 w kompleksie przy ul Czwartaków w Grudziądzu. ROBOTY WEWNĘTRZNE wykonanie ścianek z cegły pełnej i dziurawki; ułożenie nadproży prefabrykowanych typu L19; osadzenie drzwi przeciwpożarowych przekazanych od inwestora; wykonanie tynków cementowo - wapiennych na wykonanych ściankach; wykonanie gładzi gipsowych oraz roboty malarskie w obrębie wykonanych ścianek. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ogrodzenie etapów robót; oświetlenie terenu robót; poręcze, mostki, daszki, i zabezpieczenia na terenie robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2012 r. poz. 1372): KOD CPV:45421131-1-instalowanie drzwi KOD CPV:45262522-6-roboty murarskie KOD CPV:45410000-4-roboty tynkarskie KOD CPC:45442100-8-roboty malarskie 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót. . 4.Budynek, teren, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas wykonywania robót będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zagwarantować ciągłość pracy, bez zakłóceń oraz zapewnić bezpieczeństwo i właściwe warunki korzystania z obiektów i terenu dla jego użytkowników. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 8.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 10.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 11.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i /lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej; 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i/lub terenu. 12.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach oraz udokumentowania tych czynności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.31.00.00-3, 90.50.00.00-2, 45.42.11.31-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.11.13.00-1, 45.34.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont klatek schodowych i pomieszczeń biurowych w budynku nr 21 i 28 w kompleksie przy ul. Legionów w Grudziądzu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BAUMAR Sp. z o.o., UL. Łęczycka 8, 85-739 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55239,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70014,98

  • Oferta z najniższą ceną: 70014,98 / Oferta z najwyższą ceną: 76706,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remont części ogrodzenia kompleksu przy ul. Bema w Grudziądzu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BAUMAR Sp. z o.o., ul. Łęczycka 8, 85-739 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25560,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20210,70

  • Oferta z najniższą ceną: 20210,70 / Oferta z najwyższą ceną: 31955,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.