To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-05
Jordanów: NOCLEGI WARSZAWA 2015
Numer ogłoszenia: 48148 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17426 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 26 93 514, faks 018 26 93 526.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NOCLEGI WARSZAWA 2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania pobytu w Warszawie dla uczniów Gimnazjum z terenu Gminy Jordanów. Daty wyjazdów: - Zadanie 1: 13-14.04.2015 r., 35 uczniów + 3 opiekunów + pilot + 2 kierowców = 41 os. - Zadanie 2: 16-17.04.2015 r., 40 uczniów + 3 opiekunów + pilot + 2 kierowców = 46 os. - Zadanie 3: 27-28.04.2015 r., 46 uczniów + 3 opiekunów + pilot + 2 kierowców = 52 os. - Zadanie 4: 11-12.05.2015 r., 49 uczniów + 4 opiekunów + pilot + 2 kierowców = 56 os. Razem 195 os. Szczegółowe informacje zawarto w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Szansa na miarę sukcesu gimnazjum.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Usługowo-Turystyczne ATLANTIC, Plac Wolności 12, 35-073 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17160,00
Oferta z najniższą ceną: 16575,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39975,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Organizacja pobytu szkoleniowego.
- Wykonanie usługi cateringu podczas pikniku integracyjnego w dniu 17.05.2024 r. przy ulicy Poznańskiej 201-205 w Kaliszu
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt "Rodzina w centrum Etap I"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.