Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Świętoszów: Usługa w zakresie obsługi prawnej jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie.
Numer ogłoszenia: 481484 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 5350 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 735 62 79, faks 75 735 62 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie obsługi prawnej jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca kompleksowa obsługa prawna jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 5350 w Świętoszowie tj.: - Jednostka Wojskowa 4071- 68-102 Żagań, - Jednostka Wojskowa 2423 - 68-101 Żagań, - Jednostka Wojskowa 2649 - 68-100 Żagań, - Jednostka Wojskowa 3444 - 67-201 Głogów. - Jednostka Wojskowa 1145 - Bolesławiec. - Jednostka Wojskowa 2399 - Świętoszów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają aktualne zaświadczenie o wpisie na listę radców prawnych właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub adwokatów właściwej Okręgowej Rady Adwokackiej (art. 23 ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych - tekst. jedn. Dz.U. z 2010r. Nr 10 poz. 65 z późn. zm. lub art. 65 ustawy z dnia 26 maja 1982r. prawo o adwokaturze - tekst jedn. Dz.U. z 2009r. Nr 146, poz.1188 z późn. zm),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)min. 2 usługi obsługi prawnej podmiotom wymienionym w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności jednostkom Ministerstwa Obrony Narodowej, których wartość jednej wynosi min. 10 000, 00 zł (dziesięć tysięcy złotych).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj: a)Dysponuje min. jednym radcą prawnym z ważnymi uprawnieniami radcy prawnego, tj. posiadającym wpis na listę radców prawnych, o której mowa w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2002 r Nr 123, poz.1065 ze zm.), lub b)Dysponuje min. jednym adwokatem z ważnymi uprawnieniami adwokata, tj. posiadającym wpis na listę adwokatów, o której mowa w ustawie z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r Nr 146, poz.1188 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłacona polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej radców prawnych z minimalną sumą gwarancyjną ubezpieczenia OC w odniesieniu do jednego zdarzenia, którego skutki są objęte umową ubezpieczenia, o równowartości w złotych 50 000 euro. Wartość polisy w złotych polskich ustalana jest przy zastosowaniu kursu średniego euro ogłoszonego przez NBP po raz pierwszy w roku, w którym umowa ubezpieczenia OC została zawarta (Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r.w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Wiedza i doświadczenie - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.sow.mil.pl ; www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5350 Świętoszów ul.Marszowa 1, 59-726 Świętoszów pok.213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 5350 ul. Marszowa 1, 59-726 Świętoszów, Kancelaria Jawna bud.22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jednostka Wojskowa nr 4071 w Żaganiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres usług dotyczy wszystkich 6 zadań i obejmuje poniższe czynności: a)Stałym opiniowaniu projektów umów, porozumień, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Zamawiającego oraz interpretowanie tych opracowań. b)Występowania przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym w ramach zastępstwa prawnego i procesowego. Sporządzania apelacji i skarg kasacyjnych. c)Występowanie w postępowaniu sądowo- administracyjnym przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, oraz sporządzanie skarg kasacyjnych. d)Udzielanie opinii prawnych w tym w szczególności w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, Prawa budowlanego, prawa gospodarczego, cywilnego, Kodeksu Pracy i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności statutowej Zamawiającego. e) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym i egzekucji administracyjnej. f)Wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej. g)Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy oraz pracowników wojska. h)Opiniowanie decyzji ws. umorzenia, rozłożenia na raty należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym. i)Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawianie propozycji rozstrzygnięć. j) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych. k)Przygotowywanie informacji o nowych przepisach prawnych, l)Innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługą prawną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Wiedza i doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jednostka Wojskowa nr 2423 w Żaganiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres usług dotyczy wszystkich 6 zadań i obejmuje poniższe czynności: a)Stałym opiniowaniu projektów umów, porozumień, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Zamawiającego oraz interpretowanie tych opracowań. b)Występowania przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym w ramach zastępstwa prawnego i procesowego. Sporządzania apelacji i skarg kasacyjnych. c)Występowanie w postępowaniu sądowo- administracyjnym przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, oraz sporządzanie skarg kasacyjnych. d)Udzielanie opinii prawnych w tym w szczególności w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, Prawa budowlanego, prawa gospodarczego, cywilnego, Kodeksu Pracy i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności statutowej Zamawiającego. e) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym i egzekucji administracyjnej. f)Wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej. g)Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy oraz pracowników wojska. h)Opiniowanie decyzji ws. umorzenia, rozłożenia na raty należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym. i)Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawianie propozycji rozstrzygnięć. j) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych. k)Przygotowywanie informacji o nowych przepisach prawnych, l)Innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługą prawną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Wiedza i doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Jednostka Wojskowa nr 2649 w Żaganiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres usług dotyczy wszystkich 6 zadań i obejmuje poniższe czynności: a)Stałym opiniowaniu projektów umów, porozumień, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Zamawiającego oraz interpretowanie tych opracowań. b)Występowania przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym w ramach zastępstwa prawnego i procesowego. Sporządzania apelacji i skarg kasacyjnych. c)Występowanie w postępowaniu sądowo- administracyjnym przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, oraz sporządzanie skarg kasacyjnych. d)Udzielanie opinii prawnych w tym w szczególności w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, Prawa budowlanego, prawa gospodarczego, cywilnego, Kodeksu Pracy i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności statutowej Zamawiającego. e) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym i egzekucji administracyjnej. f)Wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej. g)Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy oraz pracowników wojska. h)Opiniowanie decyzji ws. umorzenia, rozłożenia na raty należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym. i)Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawianie propozycji rozstrzygnięć. j) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych. k)Przygotowywanie informacji o nowych przepisach prawnych, l)Innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługą prawną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Wiedza i doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Jednostka Wojskowa nr 3444 w Głogowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres usług dotyczy wszystkich 6 zadań i obejmuje poniższe czynności: a)Stałym opiniowaniu projektów umów, porozumień, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Zamawiającego oraz interpretowanie tych opracowań. b)Występowania przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym w ramach zastępstwa prawnego i procesowego. Sporządzania apelacji i skarg kasacyjnych. c)Występowanie w postępowaniu sądowo- administracyjnym przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, oraz sporządzanie skarg kasacyjnych. d)Udzielanie opinii prawnych w tym w szczególności w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, Prawa budowlanego, prawa gospodarczego, cywilnego, Kodeksu Pracy i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności statutowej Zamawiającego. e) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym i egzekucji administracyjnej. f)Wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej. g)Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy oraz pracowników wojska. h)Opiniowanie decyzji ws. umorzenia, rozłożenia na raty należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym. i)Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawianie propozycji rozstrzygnięć. j) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych. k)Przygotowywanie informacji o nowych przepisach prawnych, l)Innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługą prawną..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Wiedza i doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Jednostka Wojskowa nr 1145 w Bolesławcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres usług dotyczy wszystkich 6 zadań i obejmuje poniższe czynności: a)Stałym opiniowaniu projektów umów, porozumień, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Zamawiającego oraz interpretowanie tych opracowań. b)Występowania przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym w ramach zastępstwa prawnego i procesowego. Sporządzania apelacji i skarg kasacyjnych. c)Występowanie w postępowaniu sądowo- administracyjnym przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, oraz sporządzanie skarg kasacyjnych. d)Udzielanie opinii prawnych w tym w szczególności w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, Prawa budowlanego, prawa gospodarczego, cywilnego, Kodeksu Pracy i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności statutowej Zamawiającego. e) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym i egzekucji administracyjnej. f)Wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej. g)Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy oraz pracowników wojska. h)Opiniowanie decyzji ws. umorzenia, rozłożenia na raty należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym. i)Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawianie propozycji rozstrzygnięć. j) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych. k)Przygotowywanie informacji o nowych przepisach prawnych, l)Innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługą prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Wiedza i doświadczenie - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Jednostka Wojskowa 2399 - w Świętoszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres usług dotyczy wszystkich 6 zadań i obejmuje poniższe czynności: a)Stałym opiniowaniu projektów umów, porozumień, wewnętrznych regulacji i aktów administracyjnych (decyzji z pragmatyki służbowej żołnierzy zawodowych) w oparciu o przepisy prawne na każde zlecenie Zamawiającego oraz interpretowanie tych opracowań. b)Występowania przed wszystkimi sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym w ramach zastępstwa prawnego i procesowego. Sporządzania apelacji i skarg kasacyjnych. c)Występowanie w postępowaniu sądowo- administracyjnym przed Wojewódzkimi Sądami Administracyjnymi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, oraz sporządzanie skarg kasacyjnych. d)Udzielanie opinii prawnych w tym w szczególności w zakresie obronności i bezpieczeństwa państwa, ochrony osób i mienia, odpadów, ochrony środowiska, Prawa budowlanego, prawa gospodarczego, cywilnego, Kodeksu Pracy i innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego z uwzględnieniem specyfiki przepisów wojskowych dla potrzeb bieżącej działalności statutowej Zamawiającego. e) Wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego w postępowaniu egzekucyjnym i egzekucji administracyjnej. f)Wykonywanie zastępstwa prawnego przed innymi organami orzekającymi i organami administracji państwowej i samorządowej. g)Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających w sprawach szkód w mieniu wojskowym zgodnie z ustawą o odpowiedzialności materialnej za szkody wyrządzone przez żołnierzy oraz pracowników wojska. h)Opiniowanie decyzji ws. umorzenia, rozłożenia na raty należności z tytułu wyrządzonych szkód w mieniu wojskowym. i)Opiniowanie sprawozdań końcowych z przeprowadzonych inwentaryzacji i przedstawianie propozycji rozstrzygnięć. j) Sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi w zakresie ustawy o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych. k)Przygotowywanie informacji o nowych przepisach prawnych, l)Innych czynności według potrzeb Zamawiającego związanych z obsługą prawną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Wiedza i doświadczenie - 30
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Remont klatek schodowych w budynku nr 2 w kompleksie 2987 w Żaganiu.
- Dostawa ubiorów roboczych, obuwia roboczego oraz przedmiotów ochrony osobistej dla żołnierzy i pracowników RON
- Dostawa elektronarzędzi, urządzeń elektrycznych i narzędzi budowlanych na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
- Remont budynku nr 29 łaźnia w kompleksie 0549 Trzebień
- Zakup urządzeń warsztatowych dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
- Remont stolarki drzwiowej w budynku kościoła -kompleks 8624 w Żaganiu
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi doradztwa prawnego w ramach projektu "Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej"
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Stała, kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PRAWNA ODDZIAŁU GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD W GDAŃSKU
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.