eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawy w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Włodawa: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawy w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 48109 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Włodawy , al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, faks (082) 57 22 454.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawy w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w zakresie utrzymania i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawy w 2012 roku. Zakres prac obejmuje 1248 szt. punktów oświetleniowych w punktach sterowniczych (zgodnie z załącznikiem nr 1 A do SIWZ) wraz z sieciami i liniami zasilającymi będącymi na majątku Gminy Miejskiej Włodawa oraz PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, Rejon Energetyczny Włodawa z siedzibą przy ul. Żołnierzy WiN 17. Zakres rzeczowy umowy może ulec zmianie w miarę oddawania do użytku nowych linii oświetleniowych, jednak nie więcej niż 30 punktów oświetleniowych. 2. Zakres prac niniejszego zamówienia obejmuje utrzymanie i konserwację urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawa zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń. 2.1 Wykonawca zobowiązany jest w szczególności zapewnić: 1) prowadzenie i aktualizację dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej; 2) prowadzenie oględzin, przeglądów oraz niezbędnych remontów oświetlenia; 3) załączanie i wyłączanie oświetlenia w ustalonych godzinach przez Zamawiającego - zgodnie z aktualnym harmonogramem świeceń, zmiana harmonogramów czasów świecenia maksymalnie 2 razy do roku w ramach opłaty za konserwację; 4) całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dot. funkcjonowania oświetlenia; 5) sprawne usuwanie stanów awaryjnych powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu zleconego zakresu oświetlenia; 6) utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie estetycznym i technicznym gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, zgodny z obowiązującymi przepisami i normami; 7) wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności wykonania modernizacji sieci oświetleniowej spowodowanej jej złym stanem technicznym; 8) wymianę uszkodzonych wysięgników, słupów, opraw bądź ich elementów (lamp, kloszy, układów zapłonowych, dławików, tabliczek bezpiecznikowych, bezpieczników, przewodów w słupach, elementów osłonowych, itp.); 9) naprawę uszkodzonych linii kablowych i napowietrznych; 10) dostęp do szaf oświetleniowych dla komisji dokonującej odczytu wskazań liczników energii elektrycznej, oraz środki transportu dla ww. komisji; 11) informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, oraz o konieczności czasowego załączenia oświetlenia poza ustalonymi godzinami pracy na czas dokonywania napraw; 12) współpracę z Zamawiającym przy usuwaniu plakatów, anonsów, reklam, tabliczek informacyjnych, obejm, sznurów itp. umieszczonych bez zgody Właściciela - Zamawiającego lub po upływie uzgodnionego terminu; 13) niezwłoczne - jednak nie później niż 14 dni - likwidowanie uszkodzeń sieciowych lub sterowniczych powodujących wygaśnięcie punktów oświetleniowych, jeżeli z przyczyn technicznych lub braku możliwości rezerwowego zasilania punkty oświetleniowe nie mogą być ponownie włączone przed upływem czasu następnego okresu świecenia, wówczas Wykonawca powinien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o powstaniu awarii i przewidywanym terminie jej usunięcia; 14) materiały na potrzeby konserwacji oświetlenia; 15) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego). Wymienione powyżej terminy wymiany i napraw urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) liczone są od momentu zgłoszenia reklamacji przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego do Wykonawcy na udostępniony całodobowo nr telefonu. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia dla całego zakresu zamówienia określonego w pkt. 2 wykonać zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.) oraz właściwymi dla tego typu robót normami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami branżowymi. 4. Wykonawcy przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia zobowiązani są uwzględnić warunki określone w piśmie znak: 304/RZE10/TU/WL/2012 z dnia 8 lutego 2012 roku stanowiącym (załącznik nr 1), których koszt w całości ponosi Wykonawca. 5. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące realizacji przedmotu zamówienia, obowiązujące Wykonawcę: 1)zapewnienie stałej bazy na terenie miasta Włodawa, 2)posiadanie w pełni dyspozycyjnej grupy roboczej (min. 2 osoby) w celu usuwania występujących awarii oświetlenia oraz kierownika robót z uprawnieniami określonymi w rozdziale 9 ust. 1 pkt 3), 3)możliwość całodobowego przyjmowania informacji o występujących awariach i usterkach, 4)dysponowanie pojazdem przystosowanym do wymiany źródeł światła..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w y m a g a wniesienia wadium w trybie art. 45 ustawy Pzp. 2. Wartość wadium wynosi 1 300 zł. ( słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00gr) 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert do dnia 15.03.2012 r. do godz.9,00 w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: wpłata na konto: w Banku PEKAO S.A. I O. we Włodawie Nr 71124022491111001029327158 (wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego) o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r, Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, powinno ono mieć charakter bezwarunkowy równoważny pieniądzu, pozwalający na bezzwłoczną zapłatę Zamawiającemu kwoty wadium ! 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr. 18 (sekretariat) lub dołączyć do oferty. 5. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie określa szczegółowych wymagań. Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą się w wykazie robót, wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) o łącznej wartości co najmniej 50 000 PLN brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie określa szczegółowych wymagań. Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą się co najmniej 1 osobą, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zmówienia, posiadającą kwalifikacje zgodnie z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10.04.1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 nr 89 poz. 625 z późniejszymi zmianami), tj. świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowiskach dozoru. Wykonawca złoży wykaz osób ( zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia potwierdzający spełnienie opisanego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie określa szczegółowych wymagań. Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów lub dokument z którego wynika umocowanie osoby do złożenia oferty lub zaciągania zobowiązań przez Wykonawcę. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznik nr 3 do SIWZ (oryginał).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Klauzule ewentualnych zmian umowy przewidziane w trybie art. 144 ustawy Pzp.: 1) przewidziane w SIWZ zmiany umowy mogą być inicjowane przez zamawiającego lub przez wykonawcę, zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ, 2) warunkiem dokonania zmian, o których mowa, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany i kalkulację kosztów zmiany, jeżeli zmiana wpływa na wynagrodzenie wykonawcy oraz opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy, 3) zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 4) zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia: wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych w szczególności klęsk żywiołowych, innych warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie robót lub też wystąpienia, np. nieprzewidzianych awarii infrastruktury technicznej, wypadków drogowych, których skutki są trudne do usunięcia, epidemii, działań rządowych itp., 5) zmiany, o których mowa mogą prowadzić do zmiany terminu ( przedłużenia lub skrócenia) realizacji zamówienia jak i rozwiązania umowy, 6) zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości lub zwiększenie kosztów w wykonywaniu zobowiązań umowy, 7) dopuszcza się zmianę kierownika budowy w sytuacji wystąpienia zdarzeń losowych lub nie wywiązywania się z obowiązków objętych umową. Nowo wybrany kierownik budowy przejmuje dotychczasowy stan robót, 8) zmiany w wykonywaniu zamówienia niezbędne w przypadku wystąpienia: siły wyższej, jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiającego, 11) zmiany są uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia robót i nie wykraczają poza zakres zamówienia objętego postępowaniem przetargowym; 12) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. Termin wykonania umowy może wówczas ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty. Przedłużenie terminu nie może jednak przekraczać okresu trwania tej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwlodawa.bip.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa. Pokój nr 35..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Gmina Miejska Włodawa, Al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa. Pokój nr 18 - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.