eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 48104 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie , ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: CZĘŚĆ I - LAPTOPY - laptopy do pracy biurowej - 10 szt., laptop dla Profesora - 1 szt., laptop do Rektoratu - 1 szt.; CZĘŚĆ II - ZESTAWY KOMPUTEROWE, DRUKARKI, SKANER - zestaw komputerowy - 21 szt., UPS - 3 szt., drukarka laserowa czarno-biała - 15 szt., drukarka igłowa - 1 szt., drukarka laserowa kolorowa - 2 szt., drukarka laserowa kolorowa do Rektoratu - 1 szt., skaner - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do umowy, odpowiednio z podziałem na część I i część II. Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, kategorii I, nieużywany. Oprogramowanie powinno pochodzić z legalnych źródeł i zawierać wszystkie składniki niezbędne do potwierdzenia jego legalności (np. oryginalny nośnik, umowa licencyjna, certyfikat autentyczności)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: CZĘŚĆ I - LAPTOPY - 1.000,00 PLN; CZĘŚĆ II - ZESTAWY KOMPUTEROWE, DRUKARKI, SKANERY - 3.000,00 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium należy wnieść do dnia 16 marca 2009 r., do godz. 10.00. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w terminie do dnia 16 marca 2009 r., do godz. 10.00 na rachunek bankowy Zamawiającego powinny wpłynąć pieniądze przelane tytułem wadium. Jeśli Zamawiający stwierdzi, że w wymaganym terminie na koncie nie znalazły się środki wpłacone przez Wykonawcę tytułem wadium, to nawet w przypadku okazania przez Wykonawcę kopii dokonania przelewu Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Rozwoju Eksportu S.A. 21114010100000367012001005 z dopiskiem: wadium na licytację elektroniczną DZP-370- 02/09. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji należy odpowiedni document, zawierający zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp dostarczyć do dnia 16 marca 2009 r., do godz. 10.00 do Działu Zamówień Publicznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, p. 116, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub zabezpieczy swoją ofertę nieakceptowaną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a tym samym nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium określono w art. 46 ustawy Pzp. UWAGA! Wykonawca straci wadium, jeżeli w wyznaczonym przez zamawiającego terminie nie podpisze umowy na warunkach określonych we wzorze -załącznik nr 4 do ogłoszenia, bądź zaproponuje w formularzu rzeczowo-cenowym (Załącznik nr 1 do umowy) sprzęt o parametrach technicznych odbiegających od opisanych przez zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w licytacji elektronicznej zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223., poz. 1655 ze zm. Dz. U. z 2008 r. nr 171, poz. 1058) i którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 do ogłoszenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://www.ppp.pwpw.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://www.ppp.pwpw.pl, www.uksw.edu pl - załącznik nr 4 do ogłoszenia

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wykonawcy wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do licytacji (Załącznik nr 1 do ogłoszenia) składają Formularz Wykonawcy (Załącznik nr 3 do ogłoszenia). 2. Po dopuszczeniu przez Zamawiającego do udziału w licytacji elektronicznej Wykonawcy zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do PWPW S.A. Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej otrzymają od PWPW S.A. drogą elektroniczną bezpłatne instrukcje obsługi licytacji elektronicznej oraz login i hasło dostępu do systemu PPP na stronie http://www.ppp.pwpw.pl. 3. Zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej zostaną przekazane Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy wskazany w Formularzu Wykonawcy. 4.4. Wykonawcy potwierdzą otrzymanie zaproszeń do udziału w licytacji drogą elektroniczną na adres e-mail osoby upoważnionej do kontaktu ze strony Zamawiającego (m.kulicka@uksw.edu.pl). 4.5. Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych używanych do dostępu do systemu PPP: komputer klasy PC, system operacyjny Windows 2000 lub wyższy; zegar 300Mhz, 64MB RAM; stałe łącze internetowe; przeglądarka Internet Explorer 5.5 bądź wyższa; aplet java pobrany jednorazowo przy pierwszym połączeniu ze stroną; wyłączona autoryzacja na serwerze proxy; PWPW S.A. udziela informacji technicznych związanych z organizacją licytacji elektronicznej pod numerem telefonu (22) 530 27 96, e-mail: aukcje@pwpw.pl.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Po zalogowaniu za pośrednictwem strony internetowej http://www.ppp.pwpw.pl do systemu PPP przy użyciu otrzymanego loginu i hasła, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania licytacji Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 2. Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej: CZĘŚĆ I - LAPTOPY - 61.600,00 PLN brutto; CZĘŚĆ II - ZESTAWY KOMPUTEROWE, DRUKARKI, SKANER - 101.700,00 PLN brutto. 3. Krok postąpienia, czyli minimalna różnica ceny składanych ofert (dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II) wynosi: 200,00 PLN brutto. 4. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W trakcie licytacji elektronicznej system PPP na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także cenach złożonych przez nich ofert. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w toku licytacji elektronicznej zaoferował najniższą cenę. 6. Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli: wpłyną mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do licytacji elektronicznej, w trakcie licytacji elektronicznej nie została złożona żadna oferta..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1Licytacja składa się z jednego etapu - 20 minutowego i może zostać przedłużona o kolejne etapy, jeżeli w okresie między 17 a 20 minutą zostanie złożona nowa oferta przez któregokolwiek z wykonawców.
    kolejnePrzedłużenie czasu trwania licytacji o kolejne 5 minutowy etap uzależnione jest od tego, czy w ostatnich 3 minutach danego etapu została złożona nowa oferta. Możliwe jest uruchomienie 5 opcjonalnych przedłużeń licytacji elektronicznej.

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? tak.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE UL. DEWAJTIS 5, 01-815 WARSZAWA SEKRETARIAT KANCLERZA UKSW (P.202).

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 19 marca 2009 r. o godzinie 10:00..

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Podstawowy czas trwania - 20 min. Zamknięcie licytacji nastąpi w chwili upływu podstawowego czasu trwania pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 3 minut trwania licytacji żaden z Wykonawców nie złoży oferty. Maksymalny czas trwania - 45 min..

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: jak wyżej.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO OGŁOSZENIA O LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ (wszystkie załączniki dostępne są na stronach): www.uksw.edu.pl, www.ppp.pwpw.pl 1. Załącznik nr 1 do ogłoszenia - Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej 2. Załącznik nr 2 do ogłoszenia - Oświadczenie Wykonawcy 3. Załącznik nr 3 do ogłoszenia - Formularz Wykonawcy 4. Załącznik nr 4 do ogłoszenia - Umowa wraz z Załącznikiem nr 1 - szczegółowy wykaz wyspecyfikowanych urządzeń wraz z cenami jednostkowymi Wykonawca ubiegający się o dopuszczenie w licytacji elektronicznej powinien, oprócz dokumentów wymienionych w punkcie III.2 złożyć także: a) Wypełniony i podpisany Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do ogłoszenia. b) Wypełniony elektronicznie i przesłany elektronicznie na adres e-mail: m.kulicka@uksw.edu.pl Formularz Wykonawcy stanowiący Załącznik nr 3 do ogłoszenia. c) Pełnomocnictwo do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, o ile prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony; pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie). Zamawiający dopuszcza do udziału w licytacji elektronicznej i zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz wnieśli wadium w wyznaczonym terminie. Informacja o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazana zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego na podany we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu adres e-mail lub faks do dnia 13 marca 2009 r. Zamawiający przekaże do dnia 16 marca 2009 r. prowadzącemu licytację (firmie PWPW S.A.) informację o Wykonawcach dopuszczonych do udziału w postępowaniu (Formularze Wykonawców). Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa, której wzór przedstawiono poniżej. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % kwoty brutto Wykonawca, który w trakcie trwania licytacji elektronicznej złoży najkorzystniejszą ofertę jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w formie pisemnej, w ciągu 3 dni od daty zamknięcia licytacji, wypełniony Załączniki nr 1 do umowy wraz z wymaganym w niektórych pozycjach dokumentem (ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych, autoryzacja producenta komputera). Zestawienie to powinno zawierać informacje: nazwę producenta i nazwę oferowanego produktu, szczegółową charakterystykę parametrów technicznych oferowanego sprzętu, a także cenę netto i brutto za 1 sztukę oferowanego produktu, łączną wartość netto i brutto oferowanego produktu oraz łączną wartość netto i brutto zamówienia (sumę wartości oferowanych produktów) zgodną z zaoferowaną w licytacji elektronicznej ceną przedmiotu zamówienia. Suma wartości oferowanych produktów (wartość zamówienia), która zostanie zapisana w umowie jako wartość przedmiotu umowy musi być tożsama z ceną najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę. WZÓR UMOWY Umowa nr ......../DZP/372/2009 r zawarta w dniu .................. 2009 roku w Warszawie pomiędzy: Uniwersytetem Kardynała Stefana Wyszyńskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Dewajtis 5 NIP: 525-00-12-946, reprezentowanym przez: ____________ zwanym w dalszym ciągu umowy Zamawiającym a Firmą ___________ zwaną w dalszym ciągu umowy Wykonawcą Umowa niniejsza, zostaje zawarta na podstawie przyjętej przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie licytacji elektronicznej zgodnie z art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r, nr 223, poz. 1655, ze zm. Dz. U. z 2008 r. nr 171, poz. 1058), zwanej dalej ustawą Pzp, oferty z dnia Nr sprawy: DZP-370-02/09 § 1 1. Przedmiotem umowy jest sprzedaż, dostarczenie i przetestowanie przez Wykonawcę sprzętu komputerowego i biurowego wraz z oprogramowaniem, zwanego dalej urządzeniami, zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Załączniku nr 1 do umowy. 2. Wykonawca w szczególności zobowiązuje się w ramach kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy do: 1) dostarczenia nowych i wolnych od wad urządzeń wraz z zainstalowanym w nich oprogramowaniem do obiektu UKSW, wskazanego przez Zamawiającego, 2) dostarczenia urządzeń z siedziby Wykonawcy do szczegółowych miejsc wskazanych przez Zamawiającego i przetestowania urządzeń oraz - na życzenie Zamawiającego - spakowania urządzeń w oryginalne opakowania, 3) dostarczenia do każdej sztuki urządzenia instrukcji obsługi oraz dokumentów gwarancji, zapewniających serwis gwarancyjny na warunkach określonych w niniejszej umowie, 4) dostarczenia umów licencyjnych na oprogramowanie. §2 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawę wszystkich urządzeń zgodnie ze specyfikacją ilościową, zawartą w Załączniku nr 1 do umowy, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy. 2. Dostawa urządzeń musi odbywać się w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 3. Termin dostarczenia urządzeń Wykonawca uzgodni z Zamawiającym telefonicznie, pod numerem tel. (22) 56 18 922. 4. Zamawiający pokwituje Wykonawcy odbiór ilościowy dostarczonych urządzeń w dniu dostarczenia urządzeń. 5. W terminie nie dłuższym niż 15 dni roboczych od daty dostarczenia urządzeń Wykonawca dokona ich przetestowania w obecności pracownika Centrum Systemów Informatycznych UKSW i uzyska podpis pracownika Centrum Systemów Informatycznych UKSW na protokole odbioru jakościowego urządzeń oraz - na życzenie Zamawiającego - spakuje urządzenia w oryginalne opakowania. 6. Wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 umowy będzie potwierdzone Protokołem wykonania przedmiotu umowy, który zostanie dołączony do umowy i będzie stanowić integralną jej część. Protokół zostanie sporządzony i podpisany przez strony w terminie 3 dni od daty przetestowania wszystkich urządzeń oraz podpisania protokołu odbioru jakościowego urządzeń bez zastrzeżeń i stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. 7. Z chwilą podpisania przez upoważnionych przedstawicieli stron Protokołu wykonania przedmiotu umowy, zobowiązania Wykonawcy będą uznane za wykonane. 8. Podstawą do sporządzenia Protokołu wykonania przedmiotu umowy są protokoły odbioru jakościowego urządzeń podpisane przez pracownika Centrum Systemów Informatycznych UKSW ze strony Zamawiającego. § 3 1. Za wykonanie umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w kwocie netto zł: (słownie złotych: ) + VAT zł: (słownie złotych:) razem brutto zł: (słownie złotych: ). 2. Faktura zostanie wystawiona po podpisaniu przez przedstawicieli stron protokołu wykonania przedmiotu umowy oraz - w związku ze stosowaniem do części przedmiotu niniejszej umowy 0% stawki podatku VAT na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54 poz. 535) - po dostarczeniu przez Zamawiającego oryginału zaświadczenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. 3. Wykonawca wystawi fakturę, wyodrębniając w niej: 1) sprzęt komputerowy i biurowy wg pozycji wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do umowy, 2) dodatkowe oprogramowanie, z wyszczególnieniem umów licencyjnych, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy. 4. Zamawiający zapłaci fakturę przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie do 21 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 5. Za termin dokonania płatności strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. § 4 1. W przypadku przekroczenia terminu dostarczenia urządzeń, określonego w § 2 ust. 1 umowy lub terminu przetestowania urządzeń określonego w § 2 ust. 4 umowy Zamawiający może naliczyć kary umowne w wysokości 0,5% kwoty netto określonej w § 3 ust. 1, za każdy dzień zwłoki. Jeżeli opóźnienie w dostarczeniu lub instalacji urządzeń przekroczy 7 dni Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, a Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości 10% kwoty netto określonej w § 3 ust. 1 umowy. 2. W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% kwoty netto określonej w § 3 ust. 1 umowy. 3. W przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% kwoty netto określonej w § 3 ust. 1 umowy. 4. Kary, o których mowa z ust. 1, 2 i 3 Zamawiający potrąci bezpośrednio z faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę oraz z zabezpieczenia należytego wykonania umowy. § 5 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na poszczególne urządzenia, zgodnie z wymogami określonymi w Załączniku nr 1 do umowy. 2. Termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia wykonania przedmiotu umowy, określonego w protokole wykonania przedmiotu umowy. Gwarancja obejmuje zapewnienie, że dostarczone urządzenia posiadają konfigurację i parametry techniczne zgodne z określonymi w Załączniku nr 1 do umowy. Gwarancja obejmuje także w pełni sprawne i bezawaryjne działanie tych urządzeń. 3. W dokumentach gwarancyjnych wydanych Zamawiającemu będą zamieszczone warunki gwarancji zgodne z niniejszą umową. 4. Wszelkie uszkodzenia, awarie i niesprawne działanie urządzeń Zamawiający będzie zgłaszać Wykonawcy pisemnie lub faxem pod numer:. 5. Wykonanie naprawy gwarancyjnej, wymianę urządzenia na nowe oraz usunięcie nieprawidłowości w działaniu Wykonawca załatwia we własnym zakresie, w razie potrzeby kontaktując się z serwisem producenta. § 6 1. Czynności serwisowe wszystkich urządzeń w okresie gwarancji będą świadczone przez serwis Wykonawcy nieodpłatnie, o ile uszkodzenia nie nastąpiły z winy Zamawiającego. Czynności serwisowe mogą być wykonywane w siedzibie Zamawiającego. 2. Zamawiający może zgłaszać do serwisu Wykonawcy niesprawne działanie, uszkodzenia i awarie urządzeń w dni powszednie od godz. 830 do godz. 1500, pisemnie lub faksem, pod określony w § 5 ust. 4 numer, podając numer seryjny urządzenia oraz powód zgłoszenia. 3. Wykonawca zapewni naprawę urządzenia w terminie do końca następnego dnia roboczego od daty zgłoszenia naprawy gwarancyjnej, niesprawnego działania, uszkodzenia lub awarii urządzenia. 4. W przypadku gdy czas naprawy urządzenia przekroczy 4 dni Wykonawca dostarczy na życzenie Zamawiającego urządzenie zastępcze, a w przypadku, kiedy czas naprawy przekroczy 7 dni, Wykonawca przedłuży okres gwarancji o czas naprawy. 5. Jeżeli urządzenie, pomimo trzech napraw w okresie gwarancji, w dalszym ciągu będzie wykazywało wady w działaniu, Wykonawca na swój koszt dokona wymiany tego urządzenia na fabrycznie nowe, wolne od wad, w terminie do 14 dni licząc od dnia otrzymania od Zamawiającego wezwania, pisemnie lub faksem. Na czas wymiany urządzenia na nowe Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu urządzenia zastępczego o identycznych parametrach technicznych jak sprzęt podlegający wymianie. 6. W razie wymiany urządzenia na nowe gwarancja rozpoczyna swój bieg na nowo, licząc od daty podpisania protokołu odbioru nowego urządzenia. 7. W przypadku niedotrzymania terminu naprawy lub wymiany urządzeń w ramach gwarancji Wykonawcy przysługują kary umowne w wysokości 5% wartości brutto zgłoszonych do naprawy lub wymiany urządzeń, za każdy dzień opóźnienia. Kary te Zamawiający potrąci z zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Kary umowne w wysokości określonej w § 6 ust. 7 umowy będą stosowane również w przypadku opóźnienia w dostarczeniu przez Wykonawcę urządzeń zastępczych, o których mowa w § 6 ust. 4 i 5 umowy, za każdy dzień opóźnienia. 9. Naliczanie zastrzeżonych w umowie kar umownych z jednego tytułu, nie wyłącza ich naliczenia z kolejnego tytułu, z wyjątkiem przypadku odstąpienia Zamawiającego od umowy, o którym mowa w § 4 ust. 2 umowy, wówczas sumowaniu będą podlegały wyłącznie kary opisane w § 4 ust. 1 i ust. 2 umowy. § 7 1. Wykonawca wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% kwoty brutto tj. zł, w jednej z form wskazanych ustawie Pzp i okazał dowód wniesienia: dokument lub dowód wpłaty. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 70% wniesionej kwoty zostanie Wykonawcy zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, zaś 30% wniesionej kwoty w terminie 14 dni od daty upływu terminu gwarancji na dostarczone urządzenia - tj. w trybie art. 151 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający potrąci z zabezpieczenia należytego wykonania umowy przysługujące mu należności, określone w § 4 ust. 1,2 i 3 oraz § 6 ust. 7 i 8 umowy. § 8 1. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany postanowień umownych w przypadkach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów, 2) zajścia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie lub istotnych postanowieniach umowy. 2. Wprowadzenie do umowy zmiany o której mowa w ust 1 wymaga zgody obydwu stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do umowy. § 9 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Pzp. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Ewentualne spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy strony będą starały się załatwić polubownie, jednak w razie braku możliwości osiągnięcia porozumienia spory rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 4. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden otrzymuje Wykonawca, a dwa Zamawiający. 5. Integralną część umowy stanowi: Załączniki nr 1 - szczegółowy wykaz wyspecyfikowanych urządzeń wraz z cenami jednostkowymi, Załącznik nr 2 - Protokół wykonania przedmiotu umowy. WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.