eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych i ulic lokalnych miejskich przy użyciu masy mineralno-asfaltowej oraz emulsji i grysów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Sędziszów Małopolski: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych i ulic lokalnych miejskich przy użyciu masy mineralno-asfaltowej oraz emulsji i grysów.
Numer ogłoszenia: 48095 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, fax 017 2216313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych i ulic lokalnych miejskich przy użyciu masy mineralno-asfaltowej oraz emulsji i grysów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : a/ remontów cząstkowych nawierzchni dróg gminnych i ulic lokalnych miejskich przy użyciu masy mineralno - asfaltowej z obcięciem krawędzi i bez obcięcia krawędzi, b/ remontów nawierzchni bitumicznej przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych. Zakres robót przewidzianych do wykonania : a/ remont masą ~ 100 ton b/ remont emulsją ~ 1 000 m2 Wymagane warunki gwarancji : a/ remont masą - minimum 12 m-cy b/ remont emulsją - minimum 12 m-cy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1. Warunki : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 2.1 Potencjał kadrowy : Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej trzy /3/ osoby zdolne do wykonania niniejszego zamówienia, w tym osoba kierująca robotami winna posiadać uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej /drogowej/ i winna być członkiem okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2.2 Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , wykonał co najmniej dwie /2/ roboty budowlane , których przedmiotem był remont dróg w technologii bitumicznej o wartości min. 50 000 zł. każda. 2.3 Potencjał techniczny : Wykonawca musi dysponować odpowiednim, sprawnym, sprzętem pozwalającym na zrealizowania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum : walec stalowy, walec ogumiony, kocioł na bitum, piła do nawierzchni bitumicznych, środki transportu. 2.4 Potencjał finansowo-ekonomiczny : Wykonawca musi potwierdzić dostępność do środków finansowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. / załącznik nr 1 do formularza oferty/ . 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. / załącznik nr 2 do formularza oferty/ . 1.3 Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia Potencjał kadrowy na formularzu zgodnym z zał. nr 3 do formularza oferty. 1.4 Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy Doświadczenie zawodowe na formularzu zgodnym z zał. nr 4 do formularza oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty /dla wymagań minimalnych/ potwierdzające, należyte wykonanie robót. 1.5 Informacja o sprzęcie Wykonawcy, który zostanie zastosowany do realizacji zamówienia, z uwzględnieniem wymagań minimalnych, Potencjał techniczny na formularzu zgodnym z zał. nr 5 do formularza oferty. 1.6 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 1.7 Oświadczenie informujące o tym, że Wykonawca dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. 1.8 Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.