Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-06
Sosnowiec: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia budynku Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu-Energetycznego Centrum Kultury przy ul. Będzińskiej 65 w Sosnowcu oraz konwojowanie wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 48077 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Klub im. Jana Kiepury , ul. Będzińska 65, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 788 33 60, faks 32 788 33 67.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiepura.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia budynku Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu-Energetycznego Centrum Kultury przy ul. Będzińskiej 65 w Sosnowcu oraz konwojowanie wartości pieniężnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa ochrony budynku Energetycznego Centrum Kultury przy ul. Będzińskiej 65
w Sosnowcu polega na:
- dozorowaniu obiektu i terenu wokół niego w trybie 24 godzinnym przez 7 dni w tygodniu przez 1 umundurowanego pracownika ochrony stacjonarnej wyposażonego przez wykonawcę w środki łączności bezprzewodowej pozwalającej na nawiązanie natychmiastowej łączności z Centrum Operacyjnym wykonawcy;
- ochronie osób i mienia znajdujących się w obiekcie;
- obsłudze istniejącego w budynku systemu monitoringu;
- prowadzeniu rejestru wejść i wyjść osób korzystających z pomieszczeń i książki dozoru;
- wydawaniu i odbieraniu kluczy od pomieszczeń;
- odbieraniu telefonów i udzielaniu podstawowych informacji o Zamawiającym i jego repertuarze;
- obsłudze szatni w miarę potrzeb;
- obsłudze interesantów przychodzących do Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury;
- świadczeniu pracy przy obsłudze imprez organizowanych przez Miejski Klub im. Jana Kiepury (m.in. ustawianie krzeseł, stołów i innych sprzętów);
- dbałości o porządek na i wokół stanowiska pracy oraz przed budynkiem;
- utrzymywaniu czystości przed budynkiem w dni wolne od pracy, niedziele i święta (zamiatanie, opróżnianie koszy na śmieci, odśnieżanie w okresie zimowym). Niezbędny sprzęt zapewni Zamawiający;
- zabezpieczeniu w ciągu 24 miesięcy przez ok. 480 roboczogodzin imprez nie mających charakteru imprez masowych;
- inne czynności zlecane przez zamawiającego związane z funkcjonowaniem obiektu, wynikające z nieprzewidzianych sytuacji.
2. Usługa konwojowania wartości pieniężnych odbywać się będzie na trasie Miejski Klub im. Jana Kiepury przy ul. Będzińskiej 65 w Sosnowcu - bank - Miejski Klub im. Jana Kiepury przy ul. Będzińskiej 65 w Sosnowcu - maksymalnie 2 razy w miesiącu,
w dni robocze. Transport wartości pieniężnych będzie wykonywany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz. U., Nr 166, poz. 1128, ze zmianami). Ochronę wartości pieniężnych transportowanych pojazdami mechanicznymi wykonywać będą konwojenci wyposażeni w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221, ze zmianami) oraz w/w rozporządzenia. Wykonawca będzie wykonywał usługę w zakresie konwojowania i transportu wartości pieniężnych z pomieszczenia Działu Księgowości Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu do banku obsługującego zamawiającego (odległość ok. 5 km). W zależności od potrzeb, także z powrotem z banku obsługującego zamawiającego do pomieszczenia Działu Księgowości w obiekcie Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu. Wyjątkowo może to być również trasa: Miejski Klub im. Jana Kiepury przy ul. Będzińskiej 65 w Sosnowcu - Zespół Szkół Muzycznych przy ul. Wawel 2 w Sosnowcu (odległość ok. 5 km) lub Zespół Szkół Muzycznych przy ul. Wawel 2 w Sosnowcu - Miejski Klub Kiepury w Sosnowcu. Konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie zawsze z udziałem pracownika zamawiającego.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia oraz konwojowania gotówki i innych wartości pieniężnych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na ochronie fizycznej osób i mienia na obiektach, gdzie równocześnie były realizowane ochrona oraz kontakt z zewnętrznymi użytkownikami obiektu grupujących uczestników imprez lub korzystających z usług obiektu oraz 1 usługę pole-gającą na konwojowaniu gotówki i innych wartości pieniężnych lub 1 usługę polegającą na ochronie fizycznej osób i mienia na obiektach, gdzie równocześnie były realizowane ochrona oraz kontakt z zewnętrznymi użytkownikami obiektu grupujących uczestników imprez lub korzystających z usług obiektu i konwojowaniu gotówki i innych wartości pieniężnych przez okres minimum 12 miesięcy - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do konwojowania gotówki i innych wartości pieniężnych, napędzanego silnikiem mechanicznym wraz z wykwalifikowaną i przeszkoloną w tym zakresie załogą (zgodnie z obowiązującymi przepisami)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował co najmniej 1 pracownikiem posiadającym licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia i co najmniej 8 pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, którzy posiadają co najmniej 1 roczny staż pracy przy bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia oraz grupą interwencyjną, która będzie w telefonicznej łączności z budynkiem i w razie wezwania będzie natychmiast interweniowała
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie (np.: KRS, wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmian umowy: - w przypadku konieczności zastąpienia osób, które wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zostały wskazane w ofercie wykonawcy z powodu wystąpienia oko-liczności losowych, w szczególności: śmierci, choroby, zmiany pracodawcy wskazanej osoby. W takiej sytuacji wykonawca dostarczy pisemne oświadczenie uzasadniające konieczność takiej zmiany i wskaże w zamian osoby o wymaganych kwalifikacjach, - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie wykonawcy zostanie zmienione poprzez uwzględnienie nowej stawki podatku od towarów i usług (VAT)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kiepura.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Klub im. Jana Kiepury
ul. Będzińska 65
41-200 Sosnowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 15:00, miejsce: Miejski Klub im. Jana Kiepury, ul. Będzińska 65, 41-200 Sosnowiec, pok.207..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- dostawa implantów ortopedycznych
- Balaton reaktywacja, etap 2: miejsca wypoczynkowe, leżaki, pomosty widokowe (BO 24/0/26)
- Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w budynku Inspektoratu w Jaworznie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- " Dostawa: odzieży ochronnej, medycznej oraz obuwia dla pracowników WSS 5."
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowych usług w zakresie ochrony, w tym konwojowanie wartości pieniężnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie"
- Świadczenie usługi fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne" Centrum Badawczego PAN
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- Całodobowa, stała, bezpośrednia, fizyczna ochrona osób i mienia, monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- ZP. 261.2. 2024Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach ul. Kościuszki 15 i budynku Sali karnej przy Sądzie Okręgowym w Gliwicach
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.