eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › budowa ulic Pokoju, Kombatantów, Wojska Polskiego, Żwirki i Wigury, Komandosów w Dębicy - kanalizacja deszczowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 48041

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dębica: budowa ulic Pokoju, Kombatantów, Wojska Polskiego, Żwirki i Wigury, Komandosów w Dębicy - kanalizacja deszczowa Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Dębicy, do kontaktów: Jan Finek, Wiesław Chorążykiewicz, ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0146823232, fax 0146822442, e-mail: umdebica@um.debica.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.debica.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulic Pokoju, Kombatantów, Wojska Polskiego, Żwirki i Wigury, Komandosów w Dębicy - kanalizacja deszczowa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dębica ul. Pokoju, Kombatantów, Wojska Polskiego, Żwirki i Wigury, Komandosów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji deszczowej - ok.608 m: - kanały z rur PCV fi 200, 250, 315, 400 mm - 608 m, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 mm - 17 szt, - studzienki kanalizacyjne PCV fi 400 mm - 2 szt, - studzienki ściekowe uliczne fi 500 mm - 9 szt 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1. Oferent musi posiadać uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, lub dysponować kadrą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie sieci sanitarnych. 2. Oferent musi wykazać min. 3 zrealizowane prace o porównywalnym charakterze: budowę drogi, ulicy - z okresu ostatnich 5 lat, potwierdzone referencjami, o wartości, co najmniej 150 000,00 zł. 3. Oferent udzieli 36 miesięcy gwarancji na cały przedmiot zamówienia, włącznie z wbudowanymi materiałami. 4. Oferent wyrazi zgodę na wydłużenie okresu rękojmi do 36 miesięcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa kanalizacji deszczowej - ok.608 m: - kanały z rur PCV fi 200, 250, 315, 400 mm - 608 m, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 mm - 17 szt, - studzienki kanalizacyjne PCV fi 400 mm - 2 szt, - studzienki ściekowe uliczne fi 500 mm - 9 szt 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferent musi posiadać uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, lub dysponować kadrą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie sieci sanitarnych. 2. Oferent musi wykazać min. 3 zrealizowane prace o porównywalnym charakterze: budowę drogi, ulicy - z okresu ostatnich 5 lat, potwierdzone referencjami, o wartości, co najmniej 150 000,00 zł. 3. Oferent udzieli 36 miesięcy gwarancji na cały przedmiot zamówienia, włącznie z wbudowanymi materiałami. 4. Oferent wyrazi zgodę na wydłużenie okresu rękojmi do 36 miesięcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki wykonawca spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta cenowa, sporządzona zgodnie z formularzem. 2. Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki udziału w przetargu. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z podaniem osób upoważnionych do występowania w imieniu oferenta, kapitału założycielskiego i profilu działania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: - dokumenty wymagane w pkt. 3; 5; 6; 7; 8. dla każdego z podmiotów indywidualnie, - opis zakresów robót każdego z podmiotów. 5. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1., pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1., pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz fachowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia. 10. Potwierdzoną kserokopię uprawnień kierownika budowy i kierowników robót (zakres uprawnień musi obejmować przedmiot zamówienia). 11. Potwierdzone kserokopie zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy i kierowników robót. 12. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia. 13. Wykaz ważniejszych prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat oraz posiadane referencje. Wykaz winien zawierać: - nazwę zleceniodawcy, - zakres robót, - okres realizacji, - wartość za jaką odpowiedzialny był oferent. 14. Oświadczenie o ewentualnych podwykonawcach i przewidywanym zakresie prac, które zostaną im przekazane. 15. Kosztorys ofertowy w układzie uproszczonym. 1.16. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.10.2006, godzina 10:15, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.