To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-21
Ogłoszenie nr 48039 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.
Ciechocinek: Sukcesywna dostawa środków czystości do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA "ORION" w Ciechocinku, ul. Warzelniana 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25151-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "Orion" w Ciechocinku, krajowy numer identyfikacyjny
91085571100000, ul.
ul. Warzelniana
1,
87720
Ciechocinek, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
542 839 100, faks
542 836 370, e-mail
administracja@sanatoriummswia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sanatoriummsw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków czystości do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA "ORION" w Ciechocinku, ul. Warzelniana 1
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AGKR-2374-1-2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n: "Sukcesywna dostawa środków czystości do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA "ORION" w Ciechocinku, ul. Warzelniana 1" 2. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia w podziale na pięć części: 2.1. Część pierwsza zamówienia - środki czystości i koncentraty Szczegółowy zakres zamówienia dla części pierwszej znajduje się w załączniku nr 1.1A do SIWZ - arkusz kalkulacyjny 2.2. Część druga zamówienia - papiery toaletowe i ręczniki Szczegółowy zakres zamówienia dla części drugiej znajduje się w załączniku nr 1.2A do SIWZ - arkusz kalkulacyjny 2.3. Część trzecia zamówienia - szczotki, mopy, i inne do sprzątania Szczegółowy zakres zamówienia dla części trzeciej znajduje się w załączniku nr 1.3A do SIWZ - arkusz kalkulacyjny 2.4. Część czwarta zamówienia - opakowania jednorazowe i gastronomiczne Szczegółowy zakres zamówienia dla części czwartej znajduje się w załączniku nr 1.4A do SIWZ - arkusz kalkulacyjny 3.2.5. Część piąta zamówienia - worki na odpady, woreczki spożywcze i formatki na borowinę Szczegółowy zakres zamówienia dla części piątej znajduje się w załączniku nr 1.5A do SIWZ - arkusz kalkulacyjny
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39800000-0
Dodatkowe kody CPV:
33711500-2,
33711900-6,
33741000-6,
33741100-7,
39800000-0,
39811000-0,
39811300-3,
39812100-8,
39813000-4,
39830000-9,
39831210-1,
39831240-0,
39831300-9,
39813000-4,
39830000-9,
39831210-1,
39831240-0,
39831300-9,
39831600-2,
39832000-3,
33761000-2,
33760000-5,
33763000-6,
33771000-5,
39224000-8,
39224100-9,
39224200-0,
39224310-4,
39224320-7,
39224330-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: środki czystości i koncentraty |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT50830.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 62363.86 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: papiery toaletowe i ręczniki |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41926.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 51569.83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: szczotki, mopy i inne do sprzątania |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19156.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23562.16 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: opakowania jednorazowe i gastronomiczne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7874.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9685.88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: worki na odpady, woreczki spożywcze i formatki na borowinę |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19025.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23401.73 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw oraz owoców, warzyw mrożonych, pierogów
- Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą na 12 miesięcy w trzech zadaniach - CPV 60180000-3
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.