To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-29
Szczecin: Dostawa tuszy, tonerów i artykułów biurowych dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach
Numer ogłoszenia: 480246 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391864 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE", ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszy, tonerów i artykułów biurowych dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tuszy, tonerów i artykułów biurowych dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach. 2. Przedmiot zamówienia określony jest w 6 pakietach: l. p. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1.1 Tonery i tusze - oryginalne 2. Nr 1.2 Tonery i tusze - zamienniki 3. Nr 1.3 Artykuły informatyczne 4. Nr 1.4 Artykuły piśmiennicze 5. Nr 1.5 Koperty 6. Nr 1.6 Artykuły różne biurowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1.1 - Tonery i tusze - oryginalne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAPRINT TONERY S.C. Błauciak Dariusz, Skowroński Przemysław, Ustowo 40M/14, 70-001 Ustowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94957,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118194,00
Oferta z najniższą ceną: 117822,52 / Oferta z najwyższą ceną: 129698,13
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 1.2 - Tonery i tusze - zamienniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAPRINT TONERY S.C. Błauciak Dariusz, Skowroński Przemysław, Ustowo 40M/14, 70-001 Ustowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14875,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12286,90
Oferta z najniższą ceną: 12286,90 / Oferta z najwyższą ceną: 16076,19
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 1.4 - Artykuły piśmiennicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS - KITTA i Spółka Sp. J., ul. Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4265,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6015,85
Oferta z najniższą ceną: 6015,85 / Oferta z najwyższą ceną: 15759,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 1.5 - Koperty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Biuro Sp. z o.o., ul. Wielkopolska 18, 70-451 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8528,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12276,16
Oferta z najniższą ceną: 12276,16 / Oferta z najwyższą ceną: 13109,18
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 1.6 - Artykuły różne biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS - KITTA i Spółka Sp. J., ul. Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13602,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20866,97
Oferta z najniższą ceną: 20866,97 / Oferta z najwyższą ceną: 28190,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- "Wykonanie pomiarów poziomu zawiesiny ogólnej i substancji ropopochodnych w wodach opadowych i roztopowych dla inwestycji drogowych w woj. zachodniopomorskim. Etap II."
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- "Wymiana stolarki okiennej z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w pom. nr 29, 30, 109 w obiekcie dydaktycznym nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie"
- SPRZĘT JEDNORAZOWY
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.