eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługa szkoleniowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Bydgoszcz: Usługa szkoleniowa
Numer ogłoszenia: 480210 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie , Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3467090, faks 052 3472098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa (Zakład Karny).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu kursów szkoleniowych dla osób skazanych, osadzonych w Zakładzie Karnym w Bydgoszczy - Fordonie, o następującej tematyce: a) kurs obsługa komputera - 1 cykl szkoleniowy, 10 uczestników; b) kurs kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - 1 cykl szkoleniowy, 10 uczestników. 2. Warunki szczegółowe: Kurs obsługa komputera: a) cel kursu: nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności obsługi standardowego oprogramowania komputera b) czas trwania: 30 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.), w tym - zajęcia teoretyczne: 5 godzin/osobę - zajęcia praktyczne: 25 godzin/osobę c) zagadnienia: - elementy budowy komputera, - zasady pracy w systemie Windows, - praca na plikach i folderach, - program tekstowy OpenOffice, - arkusz kalkulacyjny OpenOffice, - prezentacja OpenOffice. d) Kurs obsługi komputera zostanie przeprowadzony na terenie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym SIWZ. e) Kurs będzie realizowany w grupie 10 osobowej. f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: usługę szkoleniową, ubezpieczenie NW uczestników oraz zakup materiałów dydaktycznych. Kurs kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym: a) cel kursu: uzyskanie uprawnień i kwalifikacji do kierowania wózkami jezdniowymi oraz bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowej b) czas trwania: 67 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.), w tym - zajęcia teoretyczne: 52 godziny/osobę - praktyczna nauka jazdy wózkami i manewrowania osprzętem: 15 godzin/osobę c) zagadnienia: - typy stosowanych wózków jezdniowych, - budowa i eksploatacja wózków jezdniowych, - czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami, - czynności operatora w trakcie pracy wózkami, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - wiadomości z zakresu BHP, - wiadomości o dozorze technicznym, - bezpieczna obsługa wymiany butli gazowych w wózkach z napędem silnikowym zasilanych gazem. d) Zamawiający informuje, że nie posiada warunków technicznych i terenowych do przeprowadzenia kursu kierowca wózków jezdniowych. W związku z tym, wykonawca zapewni odpowiednio przystosowane miejsce do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, zlokalizowane na terenie miasta Bydgoszcz. e) Kurs odbywać się będzie w weekendy (sobota, niedziela). f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: usługę szkoleniową, badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku, ubezpieczenie NW uczestników, koszt odzieży roboczej i sprzętu ochronnego oraz zakup materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia zawodowego oraz materiałów dydaktycznych. 3. Szkolenia zostaną zrealizowane do dnia 15.03.2013r., w terminie określonym przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać, że uzyskali: a) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.); Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie VII 1) SIWZ został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w pkt. VIII.1.2a) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 szkolenia dla minimum 10 uczestników z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże przedmiotowe doświadczenia w wykazie, o którym mowa w pkt VIII.1.3) SIWZ oraz dołączy do każdego z wykazanych szkoleń dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 1 wykładowcą/instruktorem posiadającym przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie odpowiednie do przeprowadzenia kursu. Zamawiający sprawdzi, że warunek ten został spełniony na podstawie danych określonych w wykazie, o którym mowa w pkt. VIII. 1.4) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20
  • 3 - Certyfikaty jakości - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Za zgodą Zamawiającego dopuszczalne jest dokonanie zmian wymagań dla kursu, które określono w § 2 pkt 3 projekcie umowy z zastrzeżeniem § 6. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony. 3. Nie podpisanie warunków określonych aneksem przez jedną ze stron stanowi podstawę do wygaśnięcia umowy w terminie 30 dni od dnia nie podpisania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, 85 - 790 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs obsługa komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) cel kursu: nabycie teoretycznych i praktycznych umiejętności obsługi standardowego oprogramowania komputera b) czas trwania: 30 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.), w tym - zajęcia teoretyczne: 5 godzin/osobę - zajęcia praktyczne: 25 godzin/osobę c) zagadnienia: - elementy budowy komputera, - zasady pracy w systemie Windows, - praca na plikach i folderach, - program tekstowy OpenOffice, - arkusz kalkulacyjny OpenOffice, - prezentacja OpenOffice. d) Kurs obsługi komputera zostanie przeprowadzony na terenie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym SIWZ. e) Kurs będzie realizowany w grupie 10 osobowej. f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: usługę szkoleniową, ubezpieczenie NW uczestników oraz zakup materiałów dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 3. Certyfikaty jakości - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) cel kursu: uzyskanie uprawnień i kwalifikacji do kierowania wózkami jezdniowymi oraz bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowej b) czas trwania: 67 godzin dydaktycznych/osobę (1 godz. = 45 min.), w tym - zajęcia teoretyczne: 52 godziny/osobę - praktyczna nauka jazdy wózkami i manewrowania osprzętem: 15 godzin/osobę c) zagadnienia: - typy stosowanych wózków jezdniowych, - budowa i eksploatacja wózków jezdniowych, - czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy z wózkami, - czynności operatora w trakcie pracy wózkami, - wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, - wiadomości z zakresu BHP, - wiadomości o dozorze technicznym, - bezpieczna obsługa wymiany butli gazowych w wózkach z napędem silnikowym zasilanych gazem. d) Zamawiający informuje, że nie posiada warunków technicznych i terenowych do przeprowadzenia kursu kierowca wózków jezdniowych. W związku z tym, wykonawca zapewni odpowiednio przystosowane miejsce do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, zlokalizowane na terenie miasta Bydgoszcz. e) Kurs odbywać się będzie w weekendy (sobota, niedziela). f) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: usługę szkoleniową, badanie lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku, ubezpieczenie NW uczestników, koszt odzieży roboczej i sprzętu ochronnego oraz zakup materiałów niezbędnych do realizacji szkolenia zawodowego oraz materiałów dydaktycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
    • 3. Certyfikaty jakości - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.