Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-22
Mała Wieś: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie
Numer ogłoszenia: 480084 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie , 09-460 Mała Wieś, woj. mazowieckie, tel. 024 2314147, faks 024 2314147.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy następujących artykułów: 1)Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne określone załącznikiem nr 3 2)Produkty drobiarskie określone załącznikiem nr 4 3)Ryby przetworzone i konserwowane określone załącznikiem nr 5 4)Owoce, warzywa przetworzone określone załącznikiem nr 6 5)Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne określone załącznikiem nr 7 6)Produkty mleczarskie określone załącznikiem nr 8 7)Produkty przemiału ziarna określone załącznikiem nr 9 8)Różne produkty spożywcze określone załącznikiem nr 10 9)Napoje określone załącznikiem nr 11 10)Pieczywo określone załącznikiem nr 12 11)Jaja określone załącznikiem nr 13 12)Ziemniaki określone załącznikiem nr 14 13) Makarony określone załącznikiem nr 15 - W przypadku oferowania produktów równoważnych wymienionych w ofertach częściowych Wykonawca ma obowiązek udokumentowania, że produkty te spełniają te same wymogi i posiadają parametry odpowiadające typom produktów wymienionych w formularzach cenowych. - Rodzaj i ilość towarów stanowiących przedmiot każdorazowej dostawy określona będzie w zamówieniach stosownie do potrzeb Zamawiającego. Przewiduje się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości artykułów wymienionych w formularzu cenowym o 15%, w związku z koniecznością dostosowania do potrzeb mieszkańców. - W związku z obowiązującym w Domu Pomocy Społecznej systemem HACCP należy przedstawić w momencie rozpoczęcia dostaw n/w dokumenty: Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalającą na przewóz produktów spożywczych. Aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno-epidemiologicznych osoby dostarczającej towar. - Termin realizacji sukcesywnych dostaw w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia jednostkowego w godzinach od 800 do 1400. - Dostawy zamówionych partii towarów dokonuje dostawca na koszt własny - Za nieterminowe dostawy Zamawiający ma prawo żądać kary w wysokości 0,3 % za każdy dzień zwłoki, liczone od wartości zamówionej partii towaru..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) spełniają pozostałe wymogi stawiane niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dps-zakrzewo/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Zakrzewo Kościelne, 09-460 Mała Wieś, budynek administracyjny pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Zakrzewo Kościelne, 09-460 Mała Wieś, budynek administracyjny pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MAŁA WIEŚ
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Podgórzu
- Przebudowa części socjalno-bytowej remizy OSP w Zakrzewie Kościelnym
więcej: przetargi MAŁA WIEŚ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy w II półroczu 2024 r. artykułów spożywczych do Przedszkola nr 376 mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Admiralskiej 17
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Chorzowie, ul. Sportowa 4 - I/2024
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie"
- Dostawa produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Moszczanach
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2024 r.
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.