eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Świadczenie usługi księgowej oraz kadrowo-płacowej dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o.w Żyrardowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-21

Ogłoszenie nr 48007 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.

Żyrardów: Świadczenie usługi księgowej oraz kadrowo-płacowej dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o.w Żyrardowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34671-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14066036300000, ul. ul. Stefana Jodłowskiego  , 96300   Żyrardów, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 46 854 16 46 wew. 100, faks 46 854 16 46 wew. 100, e-mail aqua@zyrardow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://aqua.bip.eur.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi księgowej oraz kadrowo-płacowej dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o.w Żyrardowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa księgowa oraz kadrowo-płacowa "AQUA ŻYRARDÓW" Sp. z o.o, będącej Spółką miejską, powołaną uchwałą Rady Miasta Żyrardowa z dnia 24 maja 2006r. Aktualnie zatrudniająca 49 osób na podstawie umów o pracę i 41 osób na podstawie umowy zlecenia. 2. Do szczegółowych zadań Wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) Prawidłowe i terminowe prowadzenia ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną przez Spółkę działalnością, zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j Dz. U. z 2009r, Nr 152, poz. 1223 ze zm.) oraz z przyjętego rachunku kosztów w oparciu o Zakładowy Plan Kont, przy użyciu programu komputerowego spełniającego wymogi ustawy o rachunkowości; 2) sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, o których mowa w umowie Spółki oraz ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i przekazywania ich do właściwych urzędów; 3) sporządzanie dla Zamawiającego zeznania rocznego dla podatku dochodowego od osób prawnych ; 4) prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych; 5) nadzór nad prowadzeniem niskocennych środków trwałych; 6) nadzór nad ewidencją ilościowo- wartościową zapasów; 7) aktualizacja wyceny środków trwałych (jeżeli zostanie zarządzona lub zaistnieją przesłanki do jej dokonania); 8) nadzór nad inwentaryzacją składników majątkowych i rozliczeniem inwentaryzacji; 9) nadzór nad obiegiem, kontrolą, archiwizowaniem i zabezpieczaniem dokumentów księgowych; 10) nadzór nad sporządzaną dokumentacją i obrotem kasowym, kontrola dziennych obrotów kasowych; 11) kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych dostarczanych przez Zamawiającego przed ich zaksięgowaniem w księgach i ewidencjach oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych brakach lub wadliwości przedstawionych dokumentów; 12) nadzór nad ustalaniem i stosowaniem właściwych stawek podatkowych, w szczególności stawek podatku od towarów i usług; 13) odbiór dokumentów Zamawiającego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego z częstotliwością pozwalającą na bieżące wywiązywanie się Wykonawcy z obowiązków nadzoru nad sporządzaniem i obiegiem dokumentów oraz obrotem kasowym, co najmniej 2 razy w tygodniu; 14) księgowanie na kontach księgi głównej i prowadzenie właściwej dokumentacji pomocniczej; 15) bieżąca kontrola rozrachunków Zamawiającego z kontrahentami oraz przesyłanie stanów tych rozrachunków co najmniej raz w miesiącu lub w razie potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, drogą e- mailową; 16) sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz wymaganych przez jednostki nadzorujące, sprawozdań finansowych (m.in. kwartalne, roczne, za całość wykonania zadania i inne według wskazań jednostek nadzorujących); 17) sporządzanie comiesięcznych analiz i raportów, bilansu i rachunków zysków i strat w podziale na poszczególne obiekty (działy) kompleksu sportowo-rekreacyjnego, zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami rozliczania przychodów i kosztów; 18) sporządzanie okresowych sprawozdań statystycznych i finansowych związanych z wypełnianiem obowiązków sprawozdawczych wobec GUS oraz banku w którym Spółka zaciągnęła zobowiązanie, a wymagających podania danych ewidencjonowanych w księgach rachunkowych i w zakresie danych z nich wynikających lub wymagających podania danych ewidencjonowanych w dokumentacji płacowo-kadrowej; 19) sporządzanie zestawień obrotów i sald (miesięczne, za pełny rok obrotowy, na koniec wykonania zadania); 20) przechowywanie ksiąg rachunkowych i dokumentacji finansowej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu, w którym Wykonawca prowadzi działalność, przez okres do 1 roku od dnia zamknięcia ksiąg za rok obrotowy; 21) udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie, przechowywanych dokumentów, w terminie do 1 dnia roboczego; 22) prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz terminowe i prawidłowe sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług, podatków lokalnych oraz wpłat należnych na PFRON; 23) sporządzanie określonych przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych - deklaracji i informacji podatkowych; 24) składanie, zatwierdzonych deklaracji i zeznań podatkowych we właściwym organie podatkowym; 25) przekazywanie Zamawiającemu informacji o wysokości zobowiązań podatkowych; 26) reprezentowanie Spółki w postępowaniu kontrolnym i podatkowym przed organami podatkowymi i kontroli skarbowej; 27) przygotowywanie materiałów niezbędnych do windykacji należności, w szczególności przygotowanie zestawień dotyczących przeterminowanych należności, wystawianie not odsetkowych i sporządzanie wezwań do zapłaty; 28) sporządzanie i składanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (dla jednostki oraz osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów zlecenia) oraz reprezentowanie Spółki przed organami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; 29) obsługa dotycząca pracowników w zakresie spraw kadrowo-płacowych związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności: a) prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń; b) przygotowywanie list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników; c) nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom; d) naliczanie nagród jubileuszowych i innych należnych pracownikom świadczeń oraz przygotowanie list płac wypłaty świadczeń; e) sporządzanie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia; f) przygotowywanie wniosków emerytalno - rentowych na wniosek pracownika 30) obsługa finansowo- księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Kasy Zapomogo-Pożyczkowej; 31) nadzór nad poprawnością zawieranych umów o pracę i umów zleceń, wystawianie rachunków do zawartych umów zleceń; 32) obsługa w zakresie zajęć wynagrodzeń przez organy egzekucyjne; 33) prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków; 34) przyjęcie upoważnienia i związanej z tym odpowiedzialności za dokonywanie przelewów bankowych z konta Spółki związanych z realizacją zobowiązań podatkowych, składek ZUS i płacowych oraz rat kredytu bankowego a także z realizacją innych bieżących zobowiązań; 35) udzielanie Zarządowi i wskazanym pracownikom Spółki wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie wynikającym z uprawnień doradcy podatkowego albo radcy prawnego albo biegłego rewidenta); 36) udział w spotkaniach na wniosek Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, np. w posiedzeniach Rady Nadzorczej; 37) opracowywanie rocznego planu finansowego i zmian planu w ciągu roku obrotowego oraz sporządzanie comiesięcznych raportów z wykonania planu finansowego; 38) opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego; 39) sporządzanie i składanie okresowych sprawozdań oraz naliczanie opłat dotyczących korzystania ze środowiska; 40) informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszelkich istotnych sprawach z zakresu księgowości, jak i kadr i płac mających wpływ na funkcjonowanie Spółki; 41) dokonywanie ewentualnych kontroli w zakresie prowadzenia spraw księgowych i kadrowo-płacowych w Spółce i niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wyników z przeprowadzonej kontroli; 42) do świadczenia usługi przy użyciu posiadanego, licencjonowanego oprogramowania kadrowo-płacowego oraz oprogramowania księgowego zapewniającego bezpieczeństwo przed nieuprawnionym dostępem do gromadzonych i przechowywanych danych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79211000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT304863
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Vattax Sp. z o.o.,  ,  ul. Godebskiego 22D,  05-090,  RASZYN,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 407025,45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 407025,45
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 407025,45
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.