Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-18
Świdwin: Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta Świdwin
Numer ogłoszenia: 48004 - 2011; data zamieszczenia: 18.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652011 w. 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidwin.pl; www.swidwin.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta Świdwin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych na terenie Miasta Świdwin z materiałów częściowo powierzonych przez Zamawiającego tj.: 1) Przebudowa ulicy Poznańskiej - roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 4 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz przedmiarem robót (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający dostarczy Wykonawcy na plac budowy materiały budowlane w ilościach wynikających z dokumentacji projektowej w postaci : - kostki betonowej polbruk Cegiełka (kolor czarny) - gr. 8 cm - kostki betonowej polbruk Cegiełka (szary) - gr. 6 cm - kostki betonowej polbruk Cegiełka (kolor czerwony) - gr. 6 cm - krawężnika drogowego prostego 30x15x100 cm - obrzeży 30 x 8 cm. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od dnia bezusterkowego odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych. 2) Przebudowa ulicy Walki Młodych - roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 4 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz przedmiarem robót (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający dostarczy Wykonawcy na plac budowy materiały budowlane w ilościach wynikających z dokumentacji projektowej w postaci : - kostki betonowej polbruk Cegiełka (kolor czarny) - gr. 8 cm - kostki betonowej polbruk Cegiełka (szary) - gr. 6 cm - kostki betonowej polbruk Cegiełka (kolor czerwony) - gr. 6 cm - krawężnika drogowego prostego 30x15 x 100cm - obrzeży 30 x 8 cm. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od dnia bezusterkowego odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych. 3) Przebudowa ulicy Grudziądzkiej - roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 5 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz przedmiarem robót (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający dostarczy Wykonawcy na plac budowy materiały budowlane w ilościach wynikających z dokumentacji projektowej w postaci : - kostki betonowej polbruk Cegiełka (szary) - gr. 8cm - kostki betonowej polbruk Cegiełka (kolor czarny i czerwony) - gr. 8cm - kostki betonowej polbruk Cegiełka (kolor czerwony) - gr. 6cm - krawężnika drogowego prostego 30x15x100 cm - obrzeży 30 x 8cm. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od dnia bezusterkowego odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych. 4) Przebudowa ulicy Gnieźnieńskiej - roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 5 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz przedmiarem robót (załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający dostarczy Wykonawcy na plac budowy materiały budowlane w ilościach wynikających z dokumentacji projektowej w postaci : - kostki betonowej polbruk Cegiełka (szary) - gr. 8cm - kostki betonowej polbruk Cegiełka (kolor czarny i czerwony) - gr. 8cm - kostki betonowej polbruk Cegiełka (kolor czerwony) - gr. 6 cm - krawężnika drogowego najazdowego 30x15x100 cm - krawężnika drogowego prostego 30x15x100 cm - obrzeży 30 x 8 cm Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od dnia bezusterkowego odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych. 5) Przebudowa ulicy Pomorskiej - roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 5 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz przedmiarem robót (załącznik nr 9 do SIWZ). Zamawiający dostarczy Wykonawcy na plac budowy materiały budowlane w ilościach wynikających z dokumentacji projektowej w postaci : - kostki betonowej polbruk Cegiełka (szary) - gr. 8cm - kostki betonowej polbruk Cegiełka (kolor czarny i czerwony) - gr. 8cm - kostki betonowej polbruk Cegiełka (kolor czerwony) - gr. 6 cm - krawężnika drogowego najazdowego 30x15x100 cm - krawężnika drogowego prostego 30x15x100 cm - obrzeży 30 x 8cm. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od dnia bezusterkowego odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych. 6) Przebudowa ulicy Wrocławskiej - roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 5 do SIWZ), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz przedmiarem robót (załącznik nr 10 do SIWZ). Zamawiający dostarczy Wykonawcy na plac budowy materiały budowlane w ilościach wynikających z dokumentacji projektowej w postaci : - kostki betonowej polbruk Cegiełka (szary) - gr. 8cm - kostki betonowej polbruk Cegiełka (kolor czarny) - gr. 8cm - krawężnika drogowego najazdowego 30x15x100 cm. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od dnia bezusterkowego odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych. Pozostałe materiały budowane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia należy wliczyć w koszt wykonania zadania zgodnie z załączonymi przedmiarami robót. UWAGA : W czasie wykonywania robót ziemnych na placu budowy Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia terenu dla innego Wykonawcy w celu przebudowy urządzeń energetycznych oraz budowy linii energetycznej na w/w drogach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy PZP w następującej wysokości : 1) 23.000 zł (słownie : dwadzieścia trzy tysiące złotych) w przypadku złożenia oferty na część I przedmiotu zamówienia, 2) 5.600,00 zł (słownie : pięć tysięcy sześćset złotych) w przypadku złożenia oferty na część II przedmiotu zamówienia. 3) 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w przypadku złożenia oferty na część III przedmiotu zamówienia. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach (forma wniesienia wadium do wyboru dla Wykonawcy) : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego nr 86124036821111001021268134. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Urzędu Miasta Świdwin (siedziba Zamawiającego) przed terminem składania ofert. 6. Wadium należy wnieść najpóźniej w dniu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 04.04.2011r. do godz. 10:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie uznane za prawidłowe jeżeli w terminie składania ofert tj. do dnia 04.04.2011r. do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2) ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie wykonanych robót minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni jezdni z materiałów tożsamych co wykonanie przedmiotu zamówienia, odpowiadającej swoim zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia części, na którą składana jest oferta. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na wszystkie trzy części, musi wykazać się wykonaniem trzema robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu nawierzchni jezdni z materiałów tożsamych co wykonanie przedmiotu zamówienia odpowiadającym jednocześnie swoim zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie możliwość dysponowania minimum jednym kierownikiem robót w branży drogowej. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących sytuacjach: 1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) z powodu wystąpienia dodatkowych robót, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, 3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 4) z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidwin.pl; www.swidwin.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdwin, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin, pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Świdwin, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin, pokój nr 28 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Budowa placu zabaw na Osiedlu Wojskowym w Świdwinie.
- Wyposażenie jadalni w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w Świdwinie.
- ZP/24/2024 Obsługa, serwis i konserwacja urządzeń grzewczych kotłowni w Trzebiatowie
- ZP/20/2024 - Dostawa urządzeń warsztatowych III
- Przebudowa (modernizacja) istniejącej oczyszczalni ścieków z lokalizacją na działce nr 9/105 położonej w miejscowości Klępczewo, gmina Świdwin
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.