eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy i Miasta w Nisku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Nisko: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy i Miasta w Nisku
Numer ogłoszenia: 480018 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nisko , Plac Wolności 14, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8415643, 015 8415638, faks 015 8415630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy i Miasta w Nisku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym (na potrzeby Urzędu Gminy i Miasta w Nisku) przesyłek pocztowych (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów, zwanych dalej przesyłkami. 2.Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 r., poz. 1529) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz na zasadach określonych w umowie oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Zamawiający jest jednostką sektora finansów publicznych i działa w ramach obowiązującego prawa. Zamawiający przewiduje, że przesyłki objęte przedmiotem zamówienia, a w szczególności polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w przeważającej mierze będą zawierały dokumenty w sprawach prowadzonych w trybie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 267), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa ( t.j. Dz.U. z 2012 r. , poz.749 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego ( Dz.U. z 1964 r. Nr 44 poz.296 z późn.zm.), ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (tj. Dz.U. z 2012 r., poz.270 z późn. zm.), które to ustawy wymagają, aby dla zachowania odpowiednich terminów w zakresie doręczeń, przesyłki zostały nadane w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe. 4.Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000g (Gabaryt A i B): a)przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii (zwykłe), b)przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii (priorytety), c)przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem (polecone). d)przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem (polecone priorytety). e)zwrotne potwierdzenia odbioru (ZPO)-potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej poleconej i poleconej priorytetowej nadanych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Gabaryt A-to przesyłka o wymiarach: Minimum-wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum-żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, szerokości 230 mm. Gabaryt B-to przesyłka o wymiarach: Minimum-jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm. Maksimum-suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość)nie może przekroczyć 600 mm. 5.Przez paczki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się paczki pocztowe o wadze do 10 000g (Gabaryt A i B): a)paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii (zwykłe), przyjęte za potwierdzeniem nadania lub przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za potwierdzeniem odbioru. b)paczki pocztowe rejestrowane najszybszej kategorii (priorytet), przyjęte za potwierdzeniem nadania lub przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za potwierdzeniem odbioru. Gabaryt A-to przesyłka o wymiarach: Minimum wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, Maksimum żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokości 500 mm i wysokości 300 mm. Gabaryt B-to przesyłka o wymiarach: Minimum-jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm. Maksimum-suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku nie może być większa niż 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 6.Od Wykonawcy wymaga się spełnienia następujących warunków w zakresie świadczenia usług: 1)przyjmowania co najmniej raz dziennie (od poniedziałku do piątku) w dni robocze w godzinach 14:00 do 15:00 przesyłek od upoważnionego pracownika Zamawiającego w placówce nadawczej wyznaczonej przez Wykonawcę znajdującej się najbliżej siedziby Zamawiającego w mieście Nisku, 2)dostarczania do siedziby Zamawiającego zwrotnych potwierdzeń odbioru i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych. W przypadku gdy siedziba placówka Wykonawcy znajduje się poza terenem miasta Nisko,Wykonawca zobowiązany będzie: a)do odbioru raz dziennie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania z Biura Obsługi Klienta pok. Nr 7, zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego-w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku, 37-400 Nisko, Pl. Wolności 14, od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 14:00-15:00, b)odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia, c)dostarczanie do siedziby Zamawiającego zwrotnych potwierdzeń odbioru i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych. Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania, a następnie nadania w wyznaczonej placówce nadawczej będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w zestawieniu przesyłek-pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek nierejestrowanych). 3)dostarczania przesyłek do adresatów w kopertach oryginalnych przekazanych przez Zamawiającego, 4)dostarczania nadanych przez Zamawiającego przesyłek listowych i paczek do każdego wskazanego miejsca w kraju i zagranicą, 5)dostarczania przesyłek zgodnie z obowiązującymi w dniu doręczenia przepisami, a w szczególności ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania cywilnego, ustawy Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi, 6)zapewnienie wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i najszybszej kategorii. 7.Za moment odbioru przesyłki uważa się chwilę przyjęcia przez Wykonawcę przesyłki do przemieszczania i doręczania, a w przypadku przesyłek rejestrowanych chwilę wydania Zamawiającemu dowodu przyjęcia przesyłki przez Wykonawcę. 8.Nadanie przez Wykonawcę przesyłek objętych przedmiotem umowy odbywać się będzie w dniu odbioru przez Wykonawcę przesyłek od Zamawiającego. 9.Odbiór przesyłek przyjętych do nadania będzie każdorazowo potwierdzany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą na zestawieniu przesyłek przekazanych do przemieszczania, potwierdzających ilość i rodzaj przesyłek. 10.Zamawiający zobowiązuje się do umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki, nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w zestawieniu przesyłek dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet, czy ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru ZPO) oraz nadruku (pieczątki) zawierającego pełną nazwę i adres Zamawiającego. 11.Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzenia zestawień dla przesyłek, do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: a)dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek (pocztowej książki nadawczej) sporządzanego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, b)dla przesyłek zwykłych nierejestrowanych-przygotowanie zestawienia ilościowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzanego dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 12.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy przesyłki codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 14:00 do15:00 lub Wykonawca odbierał będzie przesyłki przygotowane do wyekspediowania z siedziby Zamawiającego w przypadku gdy siedziba Wykonawcy znajduje się poza terenem miasta Nisko, codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 14:00 do15:00, celem nadania w wyznaczonej palcówce nadawczej. 13.Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostarczenia we własnym zakresie, do wyznaczonej przez Zamawiającego placówki w.........przesyłki pocztowej w przypadku wystąpienia ze strony Zamawiającego konieczności dostarczenia do tej placówki przesyłki w innych godzinach niż wskazane w ust.15. 14.Zamawiający jest odpowiedzialny za przygotowanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 15.Druki zwrotnego potwierdzenia odbioru na zasadach Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy Ordynacja podatkowa zapewnia Zamawiający, a w pozostałym zakresie Zamawiający będzie korzystał z druków potwierdzenia odbioru dostarczonych nieodpłatnie przez Wykonawcę. 16.Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu pokwitowanie odbioru przesyłki, potwierdzone przez jej adresata, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia. 17.W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki, ze wskazaniem gdzie i kiedy można odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest awizowana dwukrotnie. Powtórne zawiadomienie następuje w razie nie podjęcia przesyłki w terminie 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, w formie pisemnej (w formularzu oferty) wykaz placówek nadawczych i odbiorczych, które będą realizowały usługi będące przedmiotem zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przewidywane ilości i rodzaj przesyłek L.p. Rodzaj przesyłki Waga przesyłki Przewidywana ilość szt. 1 Przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (zwykłe) do 50 g, gabaryt A 1500 do 50 g, gabaryt B 1 ponad 50g. do 100g, gabaryt A120 ponad 50g. do 100g, gabaryt B 1 ponad 100g. do 350 g, gabaryt A 20 ponad 100g. do 350 g, gabaryt B 10 ponad 350g. do 500g, gabaryt A 1 ponad 350g. do 500g, gabaryt B 1 ponad 500g. do 1000g gabaryt A 1 ponad 500g. do 1000g gabaryt B 5 ponad 1kg do 2 kg gabaryt A 1 ponad 1kg do 2 kg gabaryt B 1 2 Przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (priorytety) do 50 g, gabaryt A 100 do 50 g, gabaryt B 1 ponad 50g. do 100g, gabaryt A 25 ponad 50g. do 100g, gabaryt B 1 ponad 100g. do 350 g, gabaryt A 10 ponad 100g. do 350 g, gabaryt B 1 ponad 350g. do 500g, gabaryt A 1 ponad 350g. do 500g, gabaryt B 1 ponad 500g. do 1000g gabaryt A 1 ponad 500g. do 1000g gabaryt B 1 ponad 1kg do 2 kg gabaryt A 1 ponad 1kg do 2 kg gabaryt B 1 3 Przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym (polecone) do 50 g, gabaryt A 16000 do 50 g, gabaryt B 1 ponad 50g. do 100g, gabaryt A 1000 ponad 50g. do 100g, gabaryt B 20 ponad 100g. do 350 g, gabaryt A 300 ponad 100g. do 350 g, gabaryt B 80 ponad 350g. do 500g, gabaryt A 20 ponad 350g. do 500g, gabaryt B 25 ponad 500g. do 1000g gabaryt A 20 ponad 500g. do 1000g gabaryt B 80 ponad 1kg do 2 kg gabaryt A 1 ponad 1kg do 2 kg gabaryt B 10 4 Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym (polecone priorytety) do 50 g, gabaryt A 500 do 50 g, gabaryt B 1 ponad 50g. do 100g, gabaryt A 60 ponad 50g. do 100g, gabaryt B 5 ponad 100g. do 350 g, gabaryt A 50 ponad 100g. do 350 g, gabaryt B 20 ponad 350g. do 500g, gabaryt A 5 ponad 350g. do 500g, gabaryt B 10 ponad 500g. do 1000g gabaryt A 1 ponad 500g. do 1000g gabaryt B 10 ponad 1kg do 2 kg gabaryt A 1 ponad 1kg do 2 kg gabaryt B 5 5 Przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym obszar Europy (polecone) do 50 g, 80 ponad 50g. do 100g, 1 ponad 100g. do 350 g, 1 ponad 350g. do 500g, 1 ponad 500g. do 1000g 1 ponad 1kg do 2 kg 1 6 Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym obszar Europy (polecone priorytety) do 50 g, 80 ponad 50g. do 100g, 5 ponad 100g. do 350 g, 5 ponad 350g. do 500g, 1 ponad 500g. do 1000g 1 ponad 1kg do 2 kg 1 7 Przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym poza obszarem Europy (polecone) do 50 g, 5 ponad 50g. do 100g, 1 ponad 100g. do 350 g, 1 ponad 350g. do 500g, 1 ponad 500g. do 1000g 1 ponad 1kg do 2 kg 1 8 Przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie zagranicznym poza obszarem Europy (polecone priorytety) do 50 g, 80 ponad 50g. do 100g, 10 ponad 100g. do 350 g, 1 ponad 350g. do 500g, 1 ponad 500g. do 1000g 1 ponad 1kg do 2 kg 1 9 Paczka pocztowa rejestrowana nie najszybszej kategorii w obrocie krajowym (zwykła) do 1 kg, gabaryt A 1 do 1 kg, gabaryt B 1 ponad 1kg do 2 kg gabaryt A1 ponad 1kg do 2 kg gabaryt B1 ponad 2kg do 5 kg gabaryt A5 ponad 2kg do 5 kg gabaryt B2 ponad 5kg do 10 kg gabaryt A2 ponad 5kg do 10 kg gabaryt B2 10 Paczka pocztowa rejestrowana najszybszej kategorii w obrocie krajowym (priorytet) do 1 kg, gabaryt A1 do 1 kg, gabaryt B 1 ponad 1kg do 2 kg gabaryt A5 ponad 1kg do 2 kg gabaryt B2 ponad 2kg do 5 kg gabaryt A5 ponad 2kg do 5 kg gabaryt B2 ponad 5kg do 10 kg gabaryt A2 ponad 5kg do 10 kg gabaryt B2 11. Usługa potwierdzenie odbioru w obrocie krajowym usługa 16000 12. Usługa potwierdzenie odbioru w obrocie zagranicznym usługa 200 13 Usługa zwrot do adresata w obrocie krajowym do 50 g, gabaryt A 1600 do 50 g, gabaryt B1 ponad 50g. do 100g, gabaryt A1 ponad 50g. do 100g, gabaryt B1 ponad 100g. do 350 g, gabaryt A50 ponad 100g. do 350 g, gabaryt B1 ponad 350g. do 500g, gabaryt A1 ponad 350g. do 500g, gabaryt B1 ponad 500g. do 1000g gabaryt A50 ponad 500g. do 1000g gabaryt B1 ponad 1kg do 2 kg gabaryt A1 ponad 1kg do 2 kg gabaryt B1 14. Usługa polecenie w obrocie zagranicznym usługa 230 Ilości wskazane w tabeli są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w ww tabeli. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a)zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach usług i zamiennego zastosowania usług zawartych w ww tabeli, b)niewykorzystania limitu przesyłek określonego w tabeli co spowoduje, że wynagrodzenie łączne Wykonawcy w okresie trwania umowy będzie niższe niż określone § 4 ust.1 umowy, bez prawa Wykonawcy do zgłoszenia roszczeń z tego tytułu. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo do dochodzenia kar, odszkodowań lub innych należności. Nie wyszczególnione w tabeli stanowiącym formularz cenowy rodzaje przesyłek oraz zwroty będą wyceniane dodatkowo zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem wystarczającym do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz oferty oraz formularz cenowy, 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione, 3. Wykaz części zamówienia, które wykonawcy wykonają własnymi siłami, a które zamierzają powierzyć podwykonawcom. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w takim przypadku załącza do oferty odpowiednie oświadczenie (w formularzu oferty). W przypadku braku oświadczenia uznaje się, że oferent samodzielnie wykona zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone zostały w § 7 wzoru umowy, który brzmi: Zmiany umowy 1.Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 2. 2.Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy: 1)zmiana terminu trwania umowy w przypadku w sytuacji : a)gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, przy czym zmiana terminu w tym przypadku jest dopuszczalna w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, b)wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, c)zaistnienia okoliczności technicznych, gospodarczych, organizacyjnych itp. których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2)zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku gdy nastąpi zmiana przepisów określających wysokość należnego podatku VAT za usługi pocztowe w czasie trwania niniejszej umowy. W tym przypadku Wykonawca zastosuje obowiązujący podatek VAT, co skutkować będzie zmianą cen jednostkowych przesyłek w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości stawki obowiązującego podatku VAT. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Nisku, Plac Wolności 14, 37-400 Nisko, pokój nr 12A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Nisku, Plac Wolności 14, 37-400 Nisko, pokój nr 7 (biuro obsługi klienta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.