eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowegow wysokości 1.470.000,00PLN na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujacych pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2006 rok



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 47992

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kępice: udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowegow wysokości 1.470.000,00PLN na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujacych pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2006 rok Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kępice, do kontaktów: Kończak Janina Wojtowicz Bogusława, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576621, fax 059 8576624, e-mail: umkepice@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kepice.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.kepice.pl /zakładka profil nabywcy/ Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowegow wysokości 1.470.000,00PLN na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujacych pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2006 rok. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Kępice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2006 rok, 2) kwota kredytu 1.470.000 PLN ( słownie: jeden milion czterysta siedemdziesiąt tysięcy złotych), postawiona do dyspozycji zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy do 31.12.2006 r., 3) wykorzystanie kredytu w formie przelewu na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy na podstawie pisemnej dyspozycji, -2- 4) oprocentowanie kredytu zmienne obliczone dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o wskaźnik oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M, notowany na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej powiększony lub pomniejszony o marżę banku stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) 5) spłata kredytu będzie następowała w ratach , począwszy od 30 września 2007 roku do 30 grudnia 2015 roku, w kwotach i terminach jak niżej: do 30 września 2007 roku - 10.000 zł do 30 grudnia 2008 roku - 40.000 zł. do 30 grudnia 2009 roku - 60.000 zł. do 30 grudnia 2010 roku - 100.000 zł do 30 grudnia 2011 roku - 100.000 zł. do 30 grudnia 2012 roku - 100.000 zł. do 30 grudnia 2013 roku - 100.000 zł do 30 grudnia 2014 roku - 480.000 zł. do 30 grudnia 2015 roku - 480.000 zł. 6) spłata odsetek od wykorzystanego kredytu będzie następowała w okresach miesięcznych, do 30-go dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca listopada 2006 do grudnia 2015 roku, 7) karencja w spłacie kapitału do 30 września 2007 r., 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez pobierania przez Bank oprocentowania za okres po spłacie kredytu i prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu, 9) zabezpieczenie: weksel in blanco, 10) zamawiający nie dopuszcza zastosowania w ofercie prowizji przygotowawczej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: - spełnienie warunków o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1-4 oraz nie wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. - przedstawienie oferty zgodnej z postanowieniami ustawy i treści niniejszej SIWZ, - oprocentowanie kredytu zmienne w okresie kredytowania, - Wykonawca przedstawi oprocentowanie kredytu aktualne na dzień 11 września 2006r wg wskaźnika oprocentowania depozytów bankowych WIBOR 1M powiększony lub pomniejszony o stałą marżę banku. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowegow wysokości 1.470.000,00PLN na finansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujacych pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy Kępice na 2006 rok 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.11.2006; lub data zakończenia: 31.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okreslonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy winni przedłożyc następujace dokumenty: a. wypełniony druk \Formularz oferty\ - załącznik nr l, b. projekt umowy indywidualnej na przedmiot zamówienia określony w punkcie III i IV SIWZ uwzględniającej postanowienia i warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, c. oświadczenie Wykonawcy o tym, że zapoznał się z warunkami przetargu i zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków, załączonych do niej dokumentach i przyjmuje je bez zastrzeżeń (wg załącznika nr 2), d. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zmianami), (wg załącznika nr 3) e. aktualny odpis z właściwego rejestru lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawiony -6- nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g. aktualne zaświadczenia z ZUS o braku zaległości z tytułu opłacenia składek na ubezpieczenie społeczne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h. bilans za 2005r, i. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. l. zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikającej z ustawy z dnia 29.08.97r - Prawo bankowe (tj. z 2002r.Dz.Nr 72,poz.665 z późn.zm.) -dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998r. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą \za zgodność z oryginałem\ i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna i budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Osoby upoważnione do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na: - wszystkich stronach oferty, - załącznikach, - w miejscach, w których Wykonawca wniósł zmiany. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt XI ppkt5, stanowiące zawartość oferty pozostaną u zamawiającego niezależnie od wyniku przetargu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.10.2006, godzina 12:30, Urząd Miejski w Kępicach , ul.Niepodległości 6, pokój 202.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.