eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnówka › III PRZETARG NIEOGRANICZONY NAZAKUP ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Sosnówka: III PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: ZAKUP ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ
Numer ogłoszenia: 479838 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jeleniogórski Dom Pomocy Społecznej w Sosnówce , ul. Liczyrzepy 87, 58-564 Sosnówka, woj. dolnośląskie, tel. 75 761 02 37, faks 75 761 03 26 wew. 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=440
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=3071

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: III PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: ZAKUP ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w prowadzonym przetargu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce ul. Liczyrzepy 87, z podziałem na pakiety (3 części). Pakiet I - dostawa mięsa (wieprzowe, wołowe, drobiowe, podroby) i wędlin Pakiet II - dostawa nabiału i przetworów mlecznych Pakiet VIII - dostawa warzyw i owoców Dostawa zakupionych artykułów żywnościowych będzie leżała po stronie Zamawiającego z tym zastrzeżeniem, iż Zamawiający zastrzega sobie prawo dowozu artykułów żywnościowych tylko i wyłącznie w takiej sytuacji, kiedy siedziba Wykonawcy będzie się znajdowała w odległości nie większej niż 20km od siedziby Zamawiającego, tj. od: POWIAT JELENIOGÓRSKI Dom Pomocy Społecznej ul. Liczyrzepy 87 58-564 SOSNÓWKA W sytuacji, kiedy ta odległość będzie wynosić powyżej 20km, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć artykuły żywnościowe własnym środkiem transportu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 03.22.00.00-9, 15.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności wykonawca powinien dołączyć do oferty oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz poświadczoną za zgodność kserokopię decyzji sanepidu oraz inspekcji weterynaryjnej, że posiada samochody dostawcze przystosowane do przewozu artykułów spożywczych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz poświadczoną za zgodność kserokopię decyzji sanepidu oraz inspekcji weterynaryjnej, że posiada samochody dostawcze przystosowane do przewozu artykułów spożywczych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunków sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia Wykonawca powinien przedstawić oświadczenie, że nie zalega z płatnościami na ubezpieczenie społeczne oraz oświadczenie, że nie zalega z płatnościami podatkowymi w Urzędzie Skarbowym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (załącznik 1 SIWZ). 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Poświadczoną za zgodność kserokopię decyzji sanepidu oraz inspekcji weterynaryjnej, że posiada samochody dostawcze przystosowane do przewozu artykułów spożywczych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=3071
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIAT JELENIOGÓRSKI DOM POMOCY SPOŁECZNEJ 58-564 SOSNÓWKA UL.LICZYRZEPY 87.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 09:00, miejsce: POWIAT JELENIOGÓRSKI DOM POMOCY SPOŁECZNEJ 58-564 SOSNÓWKA UL.LICZYRZEPY 87.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup / Dostawa mięsa i wędlin do DPS Sosnówka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczane mięso oraz podroby powinny być świeże, schłodzone, bez wad jakościowych, - /kolor mięsa jasno-różowy właściwy jak dla mięsa świeżego/. Dostarczane wędliny powinny być świeże, schłodzone, bez wad jakościowych. Wszystkie wyroby muszą być zgodnie z ofertą wieprzowe i drobiowe...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup / Dostawa nabiału i przetworów mlecznych do DPS w Sosnówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania: - opakowania nie mogą być uszkodzone ani zgniecione, wszelkie uszkodzenia spowodują nieprzyjęcie towaru przez magazyniera, - cały asortyment nabiałowy powinien być świeży, przewożony w postaci schłodzonej w dobrych terminach ważności - widoczne terminy przydatności do spożycia - mleko powinno być dowożone do Zamawiającego trzy razy w tygodniu w poniedziałek, środę i piątek w godzinach od 7.00 do 7.30. - dostawa pozostałych artykułów może się odbywać raz w tygodniu - gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być inna niż gramatura produktu wskazanego w formularzu - Zamawiający nie dopuszcza przelicznika na kilogramy, a Wykonawca składając ofertę zgadza się na dostarczenie produktów o parametrach określonych w SIWZ przez Zamawiającego...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup / Dostawa warzyw i owoców do DPS w Sosnówce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania: - dostarczony towar ma być świeży, jędrny bez oznak pleśni, bez plam, w kolorze naturalnym dla danego asortymentu - pomidory o średnicy 5cm do 10cm, - jabłka soczyste, miękkie o średnicy około 8cm, - kalafiory bez widocznych plam o średnicy 20cm, - ogórek gruntowy świeży o długości ok. 8cm, - ogórek szklarniowy 15cm, twardy bez oznak zgnicia - banany , żółte bez plam - ziemniaki odmiany Vineta lub równoważne, nie popękane bez plam i oznak zgnicia...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.