eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w szkołach podstawowych na terenie gminy Bartoszyce w ramach realizacji projektu -Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I - III w Gminie Bartoszyce-

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Bartoszyce: Dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w szkołach podstawowych na terenie gminy Bartoszyce w ramach realizacji projektu -Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I - III w Gminie Bartoszyce-
Numer ogłoszenia: 47978 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartoszyce , Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 77 00, faks 89 762 77 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć dydaktycznych w szkołach podstawowych na terenie gminy Bartoszyce w ramach realizacji projektu -Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I - III w Gminie Bartoszyce-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem do siedziby zamawiającego pomocy dydaktycznych dla 7 szkół podstawowych Gminy Bartoszyce, służących do przeprowadzenia zajęć edukacyjnych w celu zmniejszenia trudności w zdobywaniu umiejętności oraz rozwijaniu uzdolnień. Dostawy należy dokonać zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, na który składają się części: 1) Część I - Podręczniki szkolne 2) Część II - Gry edukacyjne 3) Część III - Wyroby biurowe, materiały papiernicze, art. malarskie 4) Część IV - Sprzęt komputerowy i RTV 5) Część V - Pomoce dydaktyczne inne 6) Część VI - Artykuły i sprzęt sportowy 7) Część VII - Odzież różna 8) Część VIII - Obuwie 9) Część IX - Usługi krawieckie 10) Część X - Instrumenty muzyczne, materiały i akcesoria artystyczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1, 37.52.41.00-8, 30.21.31.00-6, 39.16.21.00-6, 30.19.20.00-1, 37.40.00.00-2, 18.00.00.00-9, 18.23.00.00-0, 18.82.00.00-3, 18.81.32.00-3, 98.39.30.00-4, 37.52.10.00-6, 37.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla każdej z części w wysokości: 1) Część I - Podręczniki szkolne - 229,00 złotych 2) Część II - Gry edukacyjne - 360,00 złotych 3) Część III - Wyroby biurowe, materiały papiernicze, art. malarskie - 285,00 złotych 4) Część IV - Sprzęt komputerowy i RTV - 469,00 złotych 5) Część V - Pomoce dydaktyczne inne - 1 035,00 złotych 6) Część VI - Artykuły i sprzęt sportowy - 355,00 złotych 7) Część VII - Odzież różna - 45,00 złotych 8) Część VIII - Obuwie - 37,00 złotych 9) Część IX - Usługi krawieckie - 197,00 złotych 10) Część X - Instrumenty muzyczne, materiały i akcesoria artystyczne - 75,00 złotych W przypadku składania oferty na wszystkie części wymagane jest wadium w kwocie 3 087,00 złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania przez wykonawcę tego typu upwanień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych kryteriów spełnienia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych kryteriów spełnienia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych kryteriów spełnienia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych kryteriów spełnienia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: - aktualizacji przyjętych rozwiązań - zmiany przedmiotu zamówienia, - zmiany terminu dostaw. 4. Uzasadnieniem dla wprowadzenia zmian zawartej umowy są: - aktualizacja rozwiązań ze względu na zmiany w przyjętym programie dydaktycznym, - zmiana terminu dostaw ze względu na przedłużające się terminy produkcji zamawianych materiałów, wyjątkowo nie sprzyjające warunki atmosferyczne, konieczność wykonania dodatkowych prac w zakresie dostawy, wystąpienie siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/bartoszyce_gmina_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bartoszyce Plac Zwycięstwa 2 11 - 200 Bartoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Bartoszyce - Sekretariat Plac Zwycięstwa 2 11 - 200 Bartoszyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie finansowane jest w ramach projektu -Indywidualizacja procesu nauczania uczniów klas I - III w Gminie Bartoszyce- finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ranach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podręczniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podręczniki dydaktyczne do zajęć logopedycznych, czytania i pisania z zagrożeniem dyslekcji, matematycznych, matematyczno - przyrodniczych, kompensacyjno - korekcyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gry edukacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gry planszowe i komputerowe do prowadzenia zajęć logopedycznych, czytania i pisania z zagrożeniem dyslekcji, matematycznych, matematyczno - przyrodniczych, kompensacyjno - korekcyjnych, gimnastyki korekcyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby biurowe, materiały papiernicze, artykuły malarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje materiały piśminnicze, farby, materiały papiernicze w różnym asortymencie, tkaniny plastyczne, pędzle.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 37.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt komputerowy i RTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje zakup komputerów przenośnych, odtwarzaczy CD i radiomagnetofonów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pomoce dydaktyczne inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres tej części obejmuje pomoce do zajęć logopedycznych, czytania i pisania z ryzykiem dyslekcji, matematyki, matematyczno - przyrodniczych, korekcyjno - kompensacyjnych, teatralnych - plansze i urządzenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Artykuły i sprzęt sportowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zartkuły i sprzęt do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odzież różna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje odzież bawełnianą dziecięca do prowadzenia zajęć tanecznych i teatralnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Obuwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje obuwie dziecięce tekstylne sortowe i wyjściowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.82.00.00-3, 18.81.32.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi krawieckie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje uszycie strojów do tańca i do sztuki tetralnej oraz warmińskich strjów ludowych dla dziewczynek i chłopców w wieku 7-8 lat.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Instrumenty muzyczne, materiały i akcesoria artystyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje instrumenty muzyczne dla dzieci, podkłady muzyczne na płytach CD do nauki tańca, do zajęć z teatrem i gimnastyki korekcyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.10.00-6, 37.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.