eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Usługi - świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Lubliniec: Usługi - świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu
Numer ogłoszenia: 479768 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lublińcu, ul. Sądowa 3, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 0-34 3515100, 3515156, faks 0-34 3515133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi - świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są usługi codziennego sprzątania budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu własnym sprzętem i środkami czystości, przez wszystkie dni robocze miesiąca, średnio 21 dni w miesiącu, również w trakcie wykonywanych remontów obejmujących pomieszczenia biurowe, sale rozpraw, korytarze, hole, toalety, łazienki, pomieszczenia dla zatrzymanych, archiwa, pomieszczenia gospodarcze. 2.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3.ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby realizowane usługi odpowiadały wymaganiom opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 4.ZAMAWIAJĄCY Sąd Rejonowy w Lublińcu urzęduje w godzinach od 700 do 1500, a w każdy poniedziałek od 700 do 1800 5.Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonywane będą w dni robocze w godzinach od 1430 do 2000 (w pomieszczeniu Dyrektora, Prezesa, i kasy w godzinach od 1400 do 1500) i w sposób nie utrudniający normalnej działalność sądu. Ponadto wyjątkowo prace niezbędne w zakresie utrzymania czystości, WYKONAWCA może wykonywać w soboty w godzinach każdorazowo ustalonych z przedstawicielem ZAMAWIAJĄCEGO. 6.Serwis dzienny - usługi codziennego sprzątania i utrzymania czystości korytarzy, klatek schodowych oraz toalet w budynku Sądu Rejonowego w Lublińcu wykonywane będą w czasie godzin pracy sądu (730-1330) 7.Pracownicy WYKONAWCY wykonujący pracę powinni być ubrani w sposób umożliwiający ich identyfikację. 8.ZAMAWIAJĄCY przewiduje w takcie trwania umowy prowadzić remonty pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, holi, korytarzy, klatek schodowych i innych ciągów komunikacyjnych. 9.WYKONAWCA w celu przygotowania prawidłowej oferty może dokonać wizji lokalnej obiektu w celu zdobycia informacji niezbędnych do jej przygotowania. [9][0][9][1][1][2][0][0]-[8] - usługi sprzątania budynków; 2.2. przedmioty dodatkowe: [9][0][9][1][9][2][0][0]-[4] - usługi sprzątania biur; [9][0][9][1][1][3][0][0]-[9] - usługi czyszczenia okien; [9][8][3][1][0][0][0][0]-[9] - usługi prania i czyszczenia na sucho;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych Ulisses Urszula Rasała, ul. Wojska Polskiego 113, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75609,76 / Oferta z najwyższą ceną: 120960,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Powodem zastosowania trybu zapytania o cenę, jest przedmiot zamówienia, który stanowi usługę powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, a wartość tej usługi nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 euro.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.