eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › budowa terenowych obiektów sportowych (boisk szkolnych) na terenie Zespołu Szkół nr 18 przy ul. Żeromskiego 81 i Gimnazjum nr 72 przy ul.Przybyszewskiego 45 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Warszawa: budowa terenowych obiektów sportowych (boisk szkolnych) na terenie Zespołu Szkół nr 18 przy ul. Żeromskiego 81 i Gimnazjum nr 72 przy ul.Przybyszewskiego 45 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 47975 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany , ul. Przybyszewskiego 70/72, 01-824 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8651935, faks 022 8644857.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa terenowych obiektów sportowych (boisk szkolnych) na terenie Zespołu Szkół nr 18 przy ul. Żeromskiego 81 i Gimnazjum nr 72 przy ul.Przybyszewskiego 45 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - małe boisko szkolne do piłki nożnej /44m x 22m/ - bieżnię okólną dwutorową 160m wraz z bieżnią prostą 50m - skocznię do skoku w dal i trójskoku - bieżnię prostą czterotorową 100 m - skocznię do skoku wzwyż - boisko do piłki ręcznej /44m x 22m/ - boisko do gry w siatkówkę /18m x 9m/ - boisko do koszykówki /28m x16m/ - boisko do streetballa /26m x16m/ - rzutnię do pchnięcia kulą - boisko do siatkówki plażowej /16m x 8m/.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 165.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: w wysokości 75.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2, oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z póżn. zm.) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał minimum jedno zamówienie w zakresie budowy jednego profesjonalnego boiska sportowego zewnętrznego o nawierzchni syntetycznej, w tym poliuretanowej, wraz z robotami towarzyszącymi, takimi jak odwodnienie boisk, o wartości brutto minimum 3.000.000,00 zł lub zespół boisk sportowych zewnętrznych o nawierzchni syntetycznej, w tym poliuretanowej, z robotami towarzyszącymi j.w. o wartości min.3.000.000,- zł. Zamawiający nie uzna za spełnienie warunku wykonania placu zabaw, gier, parków wypoczynkowych, skwerów, wesołych miasteczek itp. lub kompleksu tego typu obiektów w ramach jednej inwestycji. Na potwierdzenie należytego wykonania zamówienia należy dołączyć stosowne dokumenty np. referencje. b) wymagane jest wykazanie osoby posiadającej ogólnobudowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, której wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy, który jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego architektów i inżynierów; Na potwierdzenie należytego wykonania zamówienia należy dołączyć stosowne dokumenty np.referencje. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę z zastrzeżeniem art.26 ust.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych 4) dokument (-y) potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych np. referencje. 5) uprawnienia ogólnobudowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca oświadczył, że w zamówieniu będzie uczestniczyć osoba lub osoby, którymi wykonawca będzie dysponował. Ponadto należy złożyć: 1) ofertę 2) formularz cenowy 3) wykaz materiałów równoważnych - w przypadku ich zaoferowania wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymaganych parametrów 4) pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydz.Zam. Publ. dla Dzielnicy Bielany ul. Schroegera 90 pok. Nr 4, pon-pt. 8:30-15:00 /cena 350,- zł/ lub złożyć wniosek o przesłanie /do ceny specyfikacji będą doliczone koszty przesłania/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Wydz. Zam. Publ. dla Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Schroegera 90 pok. nr 4. Otwarcie ofert w tym samym miejscu i dniu o godz. 11:15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.