eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLACE ZABAW W GMINIE KOSTRZYN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-03

Kostrzyn: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLACE ZABAW W GMINIE KOSTRZYN
Numer ogłoszenia: 47966 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie , ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 61 8178565, faks 61 8178191.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ NA PLACE ZABAW W GMINIE KOSTRZYN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych i siłowni plenerowych na placach zabaw w gminie Kostrzyn: Zakres robót do wykonania obejmuje: 1. Dostawę i montaż niżej wymienionych urządzeń: 1) karuzela - platformowa z siedziskami 3 szt 2) ławki (beton) 9 szt 3) altana 1 szt 4) huśtawka pojedyncza 1 szt 5) huśtawka podwójna 1 szt 6) zestaw zabawowy A (2 wieże, zjeżdżalnia, pochylnia, drabina, rura strażacka, podest) 1 szt 7) zestaw zabawowy B (wieża z dachem, wejście koci grzbiet, schody z poręczami, zjeżdżalnia, drabinka łukowa) 1 szt 8) bujaki 2 szt 9) walec - młynek 1 szt 10) karuzela - trójramienna, platformowa 1 szt 11) pomost ruchomy - wiszący 1 szt 12) stół do ping-ponga (beton, siatka metalowa) 1 szt 13) stół piknikowy z ławami 2 szt 14) tablica do rysowania 1 szt 15) zjeżdżalnia 1 szt 16) bramki do piłki nożnej 2 szt 17) lokomotywa drewniana 1 szt 18) regulamin 1 szt 19) drabinka z drążkiem, podciąg (pylon) 1szt 20) ławka, prostownik pleców (pylon) 1 szt 21) wyciąg górny, wyciskanie siedząc (pylon) 2 szt 22) biegacz, orbitrek (pylon) 2 szt 23) wioślarz, prasa nożna (pylon) 1 szt 24) twister, wahadło 2 szt 25) kołataichi 1 szt 26) orbitrek, wioślarz (pylon) 1 szt 27) stojak na rowery 1 szt 28) tablica informacyjna 1 szt 2. Lokalizacja oraz szczegółowy zakres robót i dostaw z montażem: 1) Plac zabaw - Kostrzyn ul. Andrzejewo a Karuzela trójramienna, platformowa b Huśtawka pojedyncza c Huśtawka podwójna. d Bujaki samochodziki e Pomost wiszący. f Tablica do rysowania. g Stół do ping ponga - betonowy h Stół piknikowy betonowy z ławkami. i Zestaw zabawowy A j Ławki - nogi betonowe k Regulamin l Wyciąg górny, wyciskanie siedząc na pylonie m Biegacz, orbitrek na pylonie n Twister, wahadło o Ogrodzenie panelowe z furtkami 2) Fitness Park Kostrzyn - Park Harcerza a Drabinka z drążkiem, podciąg na pylonie, b Ławka, prostownik pleców na pylonie, c Wyciąg górny, wyciskanie siedząc na pylonie, d Biegacz, orbitrek na pylonie, e Wioślarz, prasa nożna na pylonie, f Twister, wahadło, g Koła tai chi h Stojak na rowery, i Tablica informacyjna 3) Plac zabaw - Skałowo a Walec - młynek 4) Plac zabaw - Tarnowo a Orbitrek, wioślarz na pylonie 5) Plac zabaw - Gwiazdowo a Karuzela 6 Plac zabaw - Sanniki a Karuzela platformowa z siedziskami 7) Plac zabaw - Drzązgowo a Karuzela platformowa z siedziskami 8) Plac zabaw - Klony a Zjeżdżalnia b Bramki do piłki nożnej 9) Plac zabaw - Węgierskie a Zestaw zabawowy B 10) Plac zabaw - Ługowiny a Lokomotywa 11) Plac zabaw - Buszkówiec a Altana b Stół piknikowy betonowy z ławkami 12) Plac zabaw - Siedlec a Ławki - nogi betonowe 13) PRZEDMIAR ROBÓT stanowiący Załącznik nr 6 do oferty. 3 Charakterystyka urządzeń: 1) Karuzela trójramienna, platformowa; ramiona z rury nierdzewnej, słup z rury fi 80, platforma z blachy aluminiowej ryflowanej, antypoślizgowej na łożyskach tłocznych. 2) Huśtawka pojedyncza - konstrukcja z drewna klejonego frezowanego wzdłużnie z belką poprzeczną ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo i siedziskiem koszykowym. Przeguby ze stali szlachetnej. Śruby bezpieczne ze stali nierdzewnej. Łańcuchy ze stali ocynkowanej. Drewno zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych przez dwukrotne malowanie preparatem na bazie olejów naturalnych, z dodatkowym zabezpieczeniem posadowienia słupów na metalowych okuciach z prefabrykowanym bloczkiem betonowym, wykluczając kontakt drewna z ziemią. Powierzchnia czołowa słupa zabezpieczona specjalnym, plastikowym kapturkiem 3) Huśtawka podwójna - konstrukcja z drewna klejonego frezowanego wzdłużnie z belką poprzeczną ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo i siedziskiem gumowanym - deseczka. Przeguby ze stali szlachetnej. Śruby bezpieczne ze stali nierdzewnej. Łańcuchy ze stali ocynkowanej. Drewno zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych przez dwukrotne malowanie preparatem na bazie olejów naturalnych, z dodatkowym zabezpieczeniem posadowienia słupów na metalowych okuciach z prefabrykowanym bloczkiem betonowym, wykluczając kontakt drewna z ziemią. Powierzchnia czołowa słupa zabezpieczona specjalnym, plastikowym kapturkiem. 4) Bujaki samochodziki - boki i siedzisko wykonane z tworzywa HDPE, boki połączone metalowym stelażem, uchwyt z rury ze stali nierdzewnej. Sprężyny ze stali o polepszonej odporności na drgania i korozję, bezpieczne odstępy pomiędzy skrętami zabezpieczają przed przyciśnięciem palców i stóp. Śruby bezpieczne ze stali nierdzewnej. Uchwyty pokryte tworzywem sztucznym 5) Pomost wiszący 2 trapy wejściowe, pomost wiszący, 2 poręcze - konstrukcja z drewna klejonego frezowanego wzdłużnie, zabezpieczonego przed wpływem warunków atmosferycznych przez dwukrotne malowanie preparatem na bazie olejów naturalnych. Powierzchnie czołowe słupów zabezpieczone specjalnymi, plastikowymi kapturkami. Pomost zawieszony na łańcuchach nierdzewnych, atestowanych. 6) Tablica do rysowania kredą - konstrukcja tablicy z profilu zamkniętego, tablica ze sklejki wodoodpornej, pokryta farbą do tablic szkolnych. 7) Stół do ping ponga - betonowy, z siatką metalową, blat szlifowany zaimpregnowany specjalnym lakierem, do wkopania 8) Stół piknikowy betonowy z ławkami - nogi z betonu zbrojonego, blaty i siedziska drewniane z konstrukcja wzmacniającą z rur nierdzewnych, łączenie elementów śrubami nierdzewnymi. 9) Zestaw zabawowy A2 wieże, zjeżdżalnia, drabinka, rura strażacka. Konstrukcja z drewna klejonego frezowanego wzdłużnie, zabezpieczonego przed wpływem warunków atmosferycznych przez dwukrotne malowanie preparatem na bazie olejów naturalnych. Powierzchnie czołowe słupów zabezpieczone specjalnymi, plastikowymi kapturkami. Ślizg zjazdowy z blachy kwasoodpornej, boki z płyt HDPE, na wszystkich łączeniach spawy ciągłe, ślizgi zgodne z obowiązującą normą 10) Ławki - nogi betonowe, konstrukcja stelaża z profilu zamkniętego, listwy drewniane, do łączenia elementów śruby nierdzewne. 11) Walec - urządzenie ruchowe konstrukcja z profilu zamkniętego , uchwyty z rury nierdzewnej, bieżnia plastikowa, urządzenie musi posiadać miejsca do okresowego smarowania łożysk 12) Karuzela platformowa z siedziskami, platforma z blachy aluminiowej ryflowanej, antypoślizgowej na łożyskach tłocznych, siedziska z tworzywa HDPE, oparcia z rur nierdzewnych. 13) Zjeżdżalnia - konstrukcja z profilu zamkniętego, boki zjeżdżalni z tworzywa HDPE, ześlizg z blachy nierdzewnej, stopnie i podłoga ze sklejki antypoślizgowej 14) Bramki do piłki nożnej - konstrukcja z rur stalowych cynkowanych ogniowo, do montażu w tulejach, w komplecie z siatką 15) Zestaw zabawowy B - wieża z dachem, wejście typu koci grzbiet, schody z poręczami, zjeżdżalnia, drabinka łukowa. Konstrukcja z drewna klejonego frezowanego wzdłużnie, zabezpieczonego przed wpływem warunków atmosferycznych przez dwukrotne malowanie preparatem na bazie olejów naturalnych. Powierzchnie czołowe słupów zabezpieczone specjalnymi, plastikowymi kapturkami. Ślizg zjazdowy z blachy kwasoodpornej, boki z płyt HDPE, na wszystkich łączeniach spawy ciągłe, ślizgi zgodne z obowiązującą normą 16) Lokomotywa - konstrukcja z drewna klejonego frezowanego wzdłużnie, zabezpieczonego przed wpływem warunków atmosferycznych przez dwukrotne malowanie preparatem na bazie olejów naturalnych. Powierzchnie czołowe słupów zabezpieczone specjalnymi, plastikowymi kapturkami. Dach, boki i ławeczka z płyt HDPE 17) Altana parkowa - wykonana z drewna suszonego, w rozmiarze 3,0 na 4,5m , bez podłogi i mebli, słupy nośne 13 na 13cm, wysokość słupów nośnych 2,40 m, pomalowana i pokryta gontem. Słupy nośne wykonane z drewna klejonego, odpornego na powstawanie pęknięć i szczelin, dodatkowo ryflowane. 18) Urządzenia siłowni plenerowych - montowane na wylewkach betonowych, siedziska i oparcia z tworzywa HDPE. Materiały z których wykonane są elementy siłowni zewnętrznej to: rury ze stali grubościennej i elementy z blachy składające się na konstrukcję, ocynkowane (galwanizacja ogniowa) i podwójnie malowane proszkowo farbami poliestrowymi, zapewniające ochronę antykorozyjną, całość wykończona elementami gumowymi, łożyska typu zamkniętego, uchwyty i rączki z polichlorku winylu, pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium. Wszystkie urządzenia muszą posiadać instrukcje do ćwiczeń obrazkową i literową, trwale naniesione na pylonach, nie dopuszcza się stosowania naklejek. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres minimum 5 lat, posiadać wysoką jakość, trwałość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo korzystającym z tych urządzeń dzieciom, młodzieży i dorosłym. Urządzenia muszą być zgodne z normami PN-EN 1176 1 do 7, posiadać certyfikaty potwierdzające bezpieczeństwo urządzeń lub zgodności z PN-EN 1176 wydane przez jednostki akredytowane. Dokumenty te Wykonawca dostarczy w dniu dostawy urządzeń. Posadowienie urządzeń zabawowych bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami, zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177. 4. Miejsce posadowienia urządzeń na poszczególnych placach zabaw Zamawiający wskaże w dniu dostawy. 5. Do zadań wykonawcy należeć będzie również: 1) Wykonanie nawierzchni piaskowych w strefach bezpieczeństwa, (zgodnie z PN-EN 1177), nie dotyczy stref wokół urządzeń siłowni plenerowych 2) Wykonanie ogrodzenia panelowego wys. 1,20 m, dług. ok. 150,0 m z 2 furtkami 1,20 na 1,10, na placu zabaw w Kostrzynie ul. Andrzejewo. 3) Wykonanie dokumentacji powykonawczych dla poszczególnych placów zabaw osobno, zawierających: atesty, certyfikaty i karty techniczne dostarczonych i zamontowanych urządzeń oraz instrukcje obsługi (urządzeń siłowni plenerowych), a także wymagane karty gwarancyjne. 6. Wymagany okres gwarancji i rękojmi, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi min. 60 miesięcy (termin ten uzależniony będzie od oferty wybranego Wykonawcy), licząc od daty podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru dostaw z montażem i robót . 5. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% - jak dla robót budowlanych. 6. UWAGI: 1) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu. 2) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 8) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em. 1. Termin przekazania placów zabaw i rozpoczęcia realizacji dostaw z montażem do trzech dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy. 2. Termin wykonania umowy, tj podpisanie końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót i dostaw z montażem: a) Place zabaw 25.05.2016r. b) Fitness Park - Park Harcerza 28.04.2016r. 3. Termin podpisania ostatecznego protokołu pogwarancyjnego bezusterkowego - (min. 60) miesięcy licząc od daty podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót i dostaw z montażem..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające wyłącznie na powtórzeniu tego samego rodzaju dostaw, które objęte były zamówieniem podstawowym

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia Zamawiający nie precyzuje warunku, gdyż działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie dotyczące dostawy i montażu urządzeń: na place zabaw i siłownie plenerowe oraz dysponował odpowiednimi dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w wykazie zrealizowanych zamówień zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do oferty, wykaże, że w wymaganym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie dostawy i montażu urządzeń: na place zabaw i siłownie plenerowe oraz załączy do niego dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - jednak nie precyzuje szczegółowych warunków na okoliczność spełnienia tego wymogu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem, zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia, spełniającym warunki określone w postanowieniach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, ze zm.), posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, o specjalności konstrukcyjnej lub ogólnobudowlanej. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z Art.104 Ustawy Prawo budowlane tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, ze zm.) w myśl którego osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394, ze zm.). Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w zakresie dysponowania osobami przedstawi wykaz, złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez te osoby, oraz poda daty ważności zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia musi zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. a) Wzór wykazu wraz z oświadczeniem, że wskazane w wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia stanowi załącznik nr 5 do oferty. b) Za zgodą Zamawiającego, w uzasadnionych sytuacjach zarówno przed udzieleniem zamówienia jak i trakcie realizacji zamówienia, dopuszcza się możliwość zmian osobowych kierownika budowy lub kierownika robot branżowych, po dostarczeniu odpowiednich dokumentów oraz przy spełnieniu określonych do przedmiotowego postępowania wymagań. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca dysponował odpowiednimi środkami lub posiadał zdolność kredytową, w wystarczającym zakresie - jednak nie precyzuje szczegółowych warunków na okoliczność spełnienia tego wymogu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie, Zamawiający żąda wykazu wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z dowodami informującymi, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający informuje, że dowodami, o których mowa są: a) poświadczenie, b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit.a) W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Ponadto Zamawiający informuje, iż nie wymaga przedkładania wykazu wszystkich dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wymaga natomiast wykazania najważniejszych zamówień, potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia i rzetelności ich wykonania, w zakresie dostawy i montażu urządzeń: na place zabaw i siłownie plenerowe.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: 1) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Pzp). Wykonawca musi również przedstawić w ofercie sposób, w jaki zamierza korzystać z udostępnianych mu przez inne Podmioty zasobów w trakcie realizacji zamówienia (np.: udział w realizacji zamówienia, podwykonawstwo, dzierżawa sprzętu wraz z obsługą, itp..). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy, 2) dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakresu robót przekazanych temu podmiotowi do realizacji w charakterze Podwykonawcy. d) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, e) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Obok dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: 1) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; 2) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; 3) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2d Pzp składa informację, o tym, że przynależy lub nie przynależy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do Oferty. Jeżeli Wykonawca należy do takiej grupy kapitałowej, musi złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku złożenia do przedmiotowego postępowania odrębnej oferty przez podmiot lub podmioty z tej listy, musi udowodnić, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi udzielanej na wykonane zamówienie - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Nie są dopuszczalne zmiany postanowień umowy lub wprowadzenie nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takich zmian określonych poniżej 1) Zmiany obowiązujących przepisów pociągającej za sobą zmianę postanowień umowy, 2) Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto, 3) Zmiany sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia mającej wpływ na wysokość wynagrodzenia, harmonogram dostaw i robót, inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę, nie wykraczające poza zakres świadczenia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zmiany, te mogą dotyczyć a) rezygnacji z wykonania części zamówienia nieprzekraczającej jednak 20% wynagrodzenia Wykonawcy, b) zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn pozostających po stronie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. 4) Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt. 3) jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, d) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 5) Zmiany, o których mowa w pkt. 3) mogą być wprowadzone, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności : a) obniżenie kosztu wykonania lub kosztu eksploatacji (użytkowania obiektu), b) poprawa wartości lub podniesienia sprawności, c) zmiana obowiązujących przepisów, d) podniesienie bezpieczeństwa, e) usprawnienie w trakcie użytkowania obiektu, f) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, g) zaistnienie nieprzewidzianych w SIWZ warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w nich warunkach, h) siła wyższa. 6) Zmiana wysokości wynagrodzenia kosztorysowego może wynikać ze zmiany ilości robót, dostaw i usług ustalonych w oparciu o obmiar. 7) Podstawę obliczenia kosztów zmiany wymagającej zmiany wysokości wynagrodzenia stanowić będzie: a) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzenia kosztorysu ofertowego Wykonawcy, ceny jednostkowe pracy i materiałów zaproponowanych przez Wykonawcę lub b) kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych. 8) Zmiana terminu wykonania umowy może mieć miejsce w przypadku: a) wstrzymania lub przerwania robót, znajdującego potwierdzenie Protokołem Konieczności lub innym dokumentem wskutek: A) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych (m.in. uniemożliwiających dalsze prowadzenie robót budowlanych), B) zawieszenia robót przez Zamawiającego, C) wystąpienia konieczności prowadzenia prac archeologicznych lub awarii uniemożliwiających wykonywanie prac, D) siły wyższej, W takich przypadkach, dopuszcza się zmianę terminu zakończenia robót o czas uzasadnionej przerwy w pracach, o czas niezbędny do przywrócenia realizowanego przedmiotu zamówienia do stanu przed wstrzymaniem robót, na wprowadzenie koniecznych zmian lub inne okoliczności, poparte odpowiednimi dokumentami, wyłącznie za zgodą obu stron (w formie pisemnego aneksu), b) Wykonania nieprzewidzianych robót zamiennych lub dodatkowych - o czas niezbędny na ich wykonanie i przeprowadzenie formalności prawnych z tym związanych, c) Zmiany prawa lub obowiązujących norm (w okresie obowiązywania umowy) wywołujące konieczność zmiany zakresu robót. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 9) Zmiany danych osobowych: przedstawicieli i osób upoważnionych (tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego), 10) Zmiany w zakresie udziału podwykonawcy oraz innego podmiotu uczestniczącego w realizacji przedmiotu zamówienia, na którego zasobach polegać będzie Wykonawca - wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, udzieloną wyłącznie po dostarczeniu dokumentów określonych przez Zamawiającego, adekwatnie do wymagań obowiązujących w trakcie przeprowadzonej procedury przetargowej, 11) Korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich, 12) Zmiany nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, 13) Zmiany warunków płatności za zgodą Zamawiającego, Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają zgody obu stron oraz pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, z wyjątkiem: 1) Zmiany wartości umowy z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT, 2) Zmiany adresu do korespondencji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kostrzynm/bip/przetargi/specyfikacja-siwz-zmiany-i-odpowiedzi/20161.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIEJSKI w Kostrzynie, 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5, pok. 31 - II p.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2016 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI w Kostrzynie, 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5, pok. 01 - sekretariat I p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.