eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › budowa domu dwurodzinnego Mokrz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-14

POZYCJA 47949

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wronki: budowa domu dwurodzinnego Mokrz Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Wronki, do kontaktów: Tomasz Nawrocki, Nadolnik 1, 64-510 Wronki, tel. +48 67 2540148, fax +48 67 2540578, e-mail: wronki@pila.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.pila.lasy.gov.pl/wronki Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa domu dwurodzinnego Mokrz. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Mokrz gm. Wronki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - budowa domu dwurodzinnego (dom jednorodzinny w zabudowie bliźniaczej), wyposażonego w 2 garaże, niepodpiwniczonego, parterowego, z poddaszem nieużytkowym, dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej kratownicowej, ze ścianami jednowarstwowymi z bloczków z betonu komórkowego, z oddzielnymi instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, C.O., elektrycznymi, RTV, telefonicznymi, przydomowymi oczyszczalniami ścieków, - budowa ogrodzenia z siatki powlekanej na słupkach w rozstawie co 2,50 mb wraz z bramami wjazdowymi i furtkami, wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ oraz w oparciu o zestawienie materiałowe stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca może przedstawić materiały równoważne, jednak o właściwościach technicznych i jakościowych nie gorszych niż zawarte w ww. zestawieniu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Materiały dostarczone na budowę powinny być oznaczone: - znakiem CE - potwierdzającym dokonania oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobata techniczna, albo krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE, bądź Europejskiego Obszaru Gospodarczego uznaną przez komisje Europejską za zgodną z wymogami podstawowymi, - znakiem budowlanym B - potwierdzające że producent wyrobu mający swoją siedzibę w Polsce dokonał oceny zgodności wyroby z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną i wydał na własną odpowiedzialność deklaracje zgodności, lub dostarczył oświadczenie, że wyrób wytwarzany tradycyjnie na danym terenie został wykonany zgodnie z metodami sprawdzonymi w wieloletniej praktyce stosowanymi na danym terenie (jest przeznaczony do lokalnego stosowania na podstawie Decyzji Wojewódzkiego inspektora Nadzoru Budowlanego), - dla wyrobów umieszczonych przez Komisje Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa - producent winien wydać deklaracje zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, - dla wyrobów dopuszczonych do jednostkowego stosowania wykonanych wg indywidualnej dokumentacji technicznej producent wyrobu wydaje oświadczenie o zgodności wyrobu z dokumentacją oraz przepisami. Dokumenty świadczące o jakości i rodzaju materiałów Wykonawca będzie zobowiązany okazywać na każde wezwanie inspektorowi nadzoru, przedstawicielom Nadzoru Budowlanego oraz przedstawicielowi Inwestora. Wymagania sprzętowe: Sprzęt używany na budowie winien być sprawny, posiadać wymagane przepisami zabezpieczenia. W przypadku sprzętu podlegającemu kontroli dozoru technicznego - aktualne badania dozorowe. Obsługujący sprzęt powinni mieć uprawnienia do jego stosowania. Wymagania specjalne: Wykonawca po wykonaniu prac zniweluje do rzędnych sąsiedniego terenu miejsca używane w procesie technologicznym oraz przeprofiluje używane drogi transportowe 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EUR jednak nie przekraczająca kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: - każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 14.000 PLN (słownie: czternaścietysięcyzłotych). - wadium należy wnieść w formie dopuszczonej art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz. 177). - wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 65 1240 3754 1111 0010 0402 4335 w Bank PEKAO S.A. I O/Wronki. - wadium wnoszone w innych formach należy złożyć w kasie Zamawiającego. - wadium należy wnieść w terminie warunkującym skuteczne zabezpieczenie oferty (data uznania wpływu na rachunku bankowym Zamawiającego). - kopie dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. - z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta; gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta; podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska); z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym; posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, zezwolenia; b) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia; c) dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; d) dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; e) posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia; f) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz. 177) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ; z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił; b) nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz. 177) wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ; - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. nr 19 poz. 177) wg wzoru określonego w załączniku nr 3 SIWZ; - oświadczenie o udzieleniu na wykonane roboty co najmniej 2 letniej gwarancji jakości oraz rękojmi na okres minimum 2 lat; - oświadczenie o dostarczeniu na teren budowy sprzętu i materiałów własnym transportem i na własne ryzyko; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz sposobem rozliczania się za wykonane roboty zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 maja 1968 r. Kodeks cywilny (Dz.u. z 1964 r. nr 16 poz. 93); - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016), tj.: odpis decyzji organu samorządu zawodowego nadającą kierownikowi budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności m.in.: konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie o wpisie kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, którego termin ważności upływa nie wcześniej niż 30 czerwca 2007 r.; - informację z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazującą, że wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 50% ceny złożonej oferty; - kierownik budowy, w terminie 3 - 5 dni przed rozpoczęciem robót, przedstawi inspektorowi nadzoru, program realizacji robót wraz z opisem sposobu zabezpieczenia jakości ich wykonania (program musi być zaakceptowany przez Nadleśniczego) oraz plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia opracowany na podstawie wytycznych załączonych do SIWZ, - wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru zamieszczone w załączniku nr 4 do SIWZ); - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pila.lasy.gov.pl/wronki. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.10.2006, godzina 09:00, sala narad Nadleśnictwa Wronki.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.