Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-21
Ogłoszenie nr 47943 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.
Warszawa: Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA na terenie Warszawy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, krajowy numer identyfikacyjny
017342084, ul.
Chełmska
8A,
00-725
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 4331926, 4331927, e-mail
zzm@zzm.mswia.gov.pl,
zamowienia@zzm.mswia.gov.pl, faks
22 8516795.
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.mswia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.zzm.mswia.gov.pl/zamowienia-przepisy/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.zzm.mswia.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, ul. Chełmska 8A, 00-725 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA na terenie Warszawy
Numer referencyjny: 4/PN/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej całodobowej obsłudze konserwacyjnej nieruchomości administrowanych przez ZZM MSWiA, z podziałem na cztery części. Przez konserwację bieżącą należy rozumieć równoczesne wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (łącznie), mających na celu utrzymanie obiektu budowlanego w stanie niepogorszonym, w celu jego zabezpieczenia przed szybkim zużyciem czy też zniszczeniem i dla utrzymania go w celu użytkowania w stanie zgodnym z przeznaczeniem tego obiektu. Zamówienie zostało podzielone na części: 1) I część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Lubelskiej 20/20A, 2) II część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45 i 47A, 3) III część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Promenada 1/3, 4) IV część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Chełmskiej 8A. 2. Szczegółowe opisy nieruchomości wraz z zakresem czynności i ich częstotliwością zawarte zostały w następujących załącznikach: 1) załączniki - dotyczące I części zamówienia: "Charakterystyka nieruchomości" załącznik nr 8 do SIWZ, "Zakres czynności konserwacyjnych w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej" załącznik nr 9 do SIWZ, 2) załączniki - dotyczące II części zamówienia: "Charakterystyka nieruchomości" załącznik nr 10 do SIWZ, "Zakres czynności konserwacyjnych w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej" załącznik nr 11 do SIWZ, 3) załączniki - dotyczące III części zamówienia: "Charakterystyka nieruchomości" załącznik nr 12 do SIWZ, "Zakres czynności konserwacyjnych w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej" załącznik nr 13 do SIWZ, 4) załączniki - dotyczące IV części zamówienia: "Charakterystyka nieruchomości" załącznik nr 14 do SIWZ, "Zakres czynności konserwacyjnych w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej" załącznik nr 15 do SIWZ. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), osobę wykonującą w trakcie realizacji zamówienia wskazane poniżej czynności - odpowiednio dla każdej części zamówienia: czynności w branży sanitarnej (monter instalacji sanitarnych): 1) bieżąca eksploatacja urządzeń węzła cieplnego, w tym: -- regulacja urządzeń automatyki sterującej pracą urządzeń węzła cieplnego, -- realizacja obsług serwisowych urządzeń sanitarnych zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia oraz obowiązującymi przepisami technicznymi, -- wymiana urządzeń pomp obiegowych, zaworów regulujących i sterujących, armatury, -- systematyczna kontrola parametrów technicznych urządzeń węzła cieplnego, 2) bieżąca eksploatacja instalacji c.o., c.c.w., kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym: -- sprawdzenie działania instalacji c.o. i c.c.w., regulacja zaworów podpionowych, likwidacja niedogrzewań części budynku, -- bieżąca kontrola stanu technicznego i drożności instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, -- usuwanie przecieków, niedrożności w instalacjach sanitarnych (pionów i poziomów), -- wymiana elementów sterujących w instalacji c.o., c.c.w. (zaworów, kryz). 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 4, § 16 ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3 i 4 wzoru umowy.
II.5) Główny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
Dodatkowe kody CPV:50720000-8, 50711000-2, 50712000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.: w odniesieniu do I, II, III i IV części zamówienia: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na jedno i wszystkie zdarzenia z tytułu OC deliktowej dla szkód wyrządzonych osobom trzecim - na kwotę nie niższą niż 100 tys. pln;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
w odniesieniu do I części zamówienia:
wykonali lub są w trakcie wykonywania świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę kompleksowej konserwacji (łącznie w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej), obejmującą równocześnie (w tym samym czasie) budynki o powierzchni użytkowej podlegającej konserwacji nie mniejszej niż 6 tys. m^2, o wartości nie mniejszej niż 30 tys. (bez kosztów materiału i sprzętu) w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy, w ramach jednej umowy/zlecenia;
w odniesieniu do II części zamówienia:
wykonali lub są w trakcie wykonywania świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę kompleksowej konserwacji (łącznie w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej), obejmującą równocześnie (w tym samym czasie) budynki o powierzchni użytkowej podlegającej konserwacji nie mniejszej niż 1,5 tys. m^2, o wartości nie mniejszej niż 10 tys. (bez kosztów materiału i sprzętu) w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy, w ramach jednej umowy/zlecenia;
w odniesieniu do III części zamówienia:
wykonali lub są w trakcie wykonywania świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę kompleksowej konserwacji (łącznie w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej), obejmującą równocześnie (w tym samym czasie) budynki o powierzchni użytkowej podlegającej konserwacji nie mniejszej niż 1,7 tys. m^2, o wartości nie mniejszej niż 10 tys. (bez kosztów materiału i sprzętu) w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy, w ramach jednej umowy/zlecenia;
w odniesieniu do IV części zamówienia:
wykonali lub są w trakcie wykonywania świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę kompleksowej konserwacji (łącznie w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej), obejmującą równocześnie (w tym samym czasie) budynki o powierzchni użytkowej podlegającej konserwacji nie mniejszej niż 1,2 tys. m^2, o wartości nie mniejszej niż 10 tys. (bez kosztów materiału i sprzętu) w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy, w ramach jednej umowy/zlecenia
oraz
dysponują:
w odniesieniu do I, II, III i IV części zamówienia:
-- 1 osobą - monterem instalacji sanitarnych - posiadającym:
aktualne na dzień otwarcia ofert świadectwo kwalifikacyjne GRUPY 2 uprawniające do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych:
? sieci i instalacji cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW,
? aparatura kontrolno - pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych tiret 1-2
lub uprawnienia równoważne,
-- 1 osobą - monterem instalacji urządzeń gazowych - posiadającą:
aktualne na dzień otwarcia ofert świadectwo kwalifikacyjne GRUPY 3 uprawniające
do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe:
? urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,
? aparatura kontrolno - pomiarowa, urządzenia sterowania do sieci, urządzenia
i instalacje wymienione tiret 1
lub uprawnienia równoważne,
-- 1 osobą - elektromonterem - posiadającą:
aktualne na dzień otwarcia ofert świadectwo kwalifikacyjne GRUPY 1 uprawniające
do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających przesyłających i zużywających energię elektryczną:
? urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
? aparatura kontrolno pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych tiret 1
lub uprawnienia równoważne.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie imienia i nazwiska osoby wykonującej czynności montera instalacji sanitarnych przy realizacji zamówienia wraz z informacją o jego doświadczeniu zawodowym (za niepodanie powyższych informacji Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium "doświadczenie personelu kluczowego").
Osoba wskazana w ofercie musi pełnić tę funkcję osobiście oraz musi być wykazana przez Wykonawcę w "Wykazie pracowników świadczących usługę, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę", o którym mowa w § 4 wzoru umowy.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części VI SIWZ
ust. 1 pkt 2:
a) wykazu usług (sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 5A/B/C/D do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) wykazu osób (sporządzonego zgodnie z formularzem załącznika nr 6A/B/C/D do SIWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 tys. pln.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
1) wadium dla I części zamówienia wynosi: - 700 pln /słownie: siedemset złotych 00/100/,
2) wadium dla II części zamówienia wynosi: - 150 pln /słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100/,
3) wadium dla III części zamówienia wynosi: - 200 pln /słownie: dwieście złotych 00/100/,
4) wadium dla IV części zamówienia wynosi: - 250 pln /słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100/.
2. Forma wnoszenia wadium:
1) przelewem bankowym na konto o numerze:
Bank Pekao S.A. Oddział Warszawa 40124062471111000049788598
2) pozostałe formy, tj. poręczenia bankowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w formie oryginałów w Kancelarii ZZM MSWiA, czynnej w godzinach pracy ZZM MSWiA. Kserokopię zdeponowanego dokumentu należy załączyć do oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie personelu kluczowego | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia powierzchni m2 nieruchomości objętych/tej konserwacją, o czym poinformuję Wykonawcę na piśmie. W takim przypadku miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wynagrodzenie przypadające na wyłączone z umowy m2 nieruchomości, wyliczone jako iloczyn powierzchni użytkowej budynku wyłączonej z konserwacji oraz wynagrodzenia jednostkowego za 1 m2 powierzchni użytkowej, o którym mowa w ust. 1. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian dotyczących niniejszej umowy: 1) przedstawiciela Wykonawcy oraz przedstawiciela Zamawiającego, o których mowa w § 9 umowy. Powyższe zmiany nie wymagają aneksu do umowy; 2) zmiany osób świadczących usługę, przy czym w przypadku osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji umowy ilość tych osób nie może być mniejsza niż wskazana w ofercie; 3) zmniejszenia powierzchni m2 nieruchomości objętych konserwacją, na zasadach określonych w § 13 ust. 3 umowy. Termin powiadomienia Wykonawcy w takim przypadku, nie powinien być krótszy niż 14 dni, od daty planowanego wyłączenia budynku z konserwacji. 3. Strony dopuszczają wprowadzenie zmian do umowy, w przypadku zmian w przepisach prawnych wpływających na wynagrodzenie Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29/03/2017, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA na terenie Warszawy - część I przy ul. Lubelskiej 20/20A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej całodobowej obsłudze konserwacyjnej nieruchomości administrowanych przez ZZM MSWiA, z podziałem na cztery części.
Przez konserwację bieżącą należy rozumieć równoczesne wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (łącznie), mających na celu utrzymanie obiektu budowlanego w stanie niepogorszonym, w celu jego zabezpieczenia przed szybkim zużyciem czy też zniszczeniem i dla utrzymania go w celu użytkowania w stanie zgodnym z przeznaczeniem tego obiektu.
I część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Lubelskiej 20/20A
2. Szczegółowe opisy nieruchomości wraz z zakresem czynności i ich częstotliwością zawarte zostały w następujących załącznikach: załączniki - dotyczące I części zamówienia: "Charakterystyka nieruchomości" załącznik nr 8 do SIWZ, "Zakres czynności konserwacyjnych w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej" załącznik nr 9 do SIWZ.
3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), osobę wykonującą w trakcie realizacji zamówienia wskazane poniżej czynności - odpowiednio dla każdej części zamówienia:
czynności w branży sanitarnej (monter instalacji sanitarnych):
1) bieżąca eksploatacja urządzeń węzła cieplnego, w tym:
-- regulacja urządzeń automatyki sterującej pracą urządzeń węzła cieplnego,
-- realizacja obsług serwisowych urządzeń sanitarnych zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia oraz obowiązującymi przepisami technicznymi,
-- wymiana urządzeń pomp obiegowych, zaworów regulujących i sterujących, armatury,
-- systematyczna kontrola parametrów technicznych urządzeń węzła cieplnego,
2) bieżąca eksploatacja instalacji c.o., c.c.w., kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym:
-- sprawdzenie działania instalacji c.o. i c.c.w., regulacja zaworów podpionowych, likwidacja niedogrzewań części budynku,
-- bieżąca kontrola stanu technicznego i drożności instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
-- usuwanie przecieków, niedrożności w instalacjach sanitarnych (pionów i poziomów),
-- wymiana elementów sterujących w instalacji c.o., c.c.w. (zaworów, kryz).
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 4, § 16 ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3 i 4 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2, 50720000-8,
50711000-2,
50712000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie personelu kluczowego | 40 |
Część nr: II
Nazwa: Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA na terenie Warszawy - część II przy ul. Podchorążych 43/45 i 47A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej całodobowej obsłudze konserwacyjnej nieruchomości administrowanych przez ZZM MSWiA, z podziałem na cztery części.
Przez konserwację bieżącą należy rozumieć równoczesne wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (łącznie), mających na celu utrzymanie obiektu budowlanego w stanie niepogorszonym, w celu jego zabezpieczenia przed szybkim zużyciem czy też zniszczeniem i dla utrzymania go w celu użytkowania w stanie zgodnym z przeznaczeniem tego obiektu.
II część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45 i 47A
2. Szczegółowe opisy nieruchomości wraz z zakresem czynności i ich częstotliwością zawarte zostały
w następujących załącznikach: załączniki - dotyczące II części zamówienia: "Charakterystyka nieruchomości" załącznik nr 10 do SIWZ, "Zakres czynności konserwacyjnych w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej" załącznik nr 11 do SIWZ.
3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), osobę wykonującą w trakcie realizacji zamówienia wskazane poniżej czynności - odpowiednio dla każdej części zamówienia:
czynności w branży sanitarnej (monter instalacji sanitarnych):
1) bieżąca eksploatacja urządzeń węzła cieplnego, w tym:
-- regulacja urządzeń automatyki sterującej pracą urządzeń węzła cieplnego,
-- realizacja obsług serwisowych urządzeń sanitarnych zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia oraz obowiązującymi przepisami technicznymi,
-- wymiana urządzeń pomp obiegowych, zaworów regulujących i sterujących, armatury,
-- systematyczna kontrola parametrów technicznych urządzeń węzła cieplnego,
2) bieżąca eksploatacja instalacji c.o., c.c.w., kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym:
-- sprawdzenie działania instalacji c.o. i c.c.w., regulacja zaworów podpionowych, likwidacja niedogrzewań części budynku,
-- bieżąca kontrola stanu technicznego i drożności instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
-- usuwanie przecieków, niedrożności w instalacjach sanitarnych (pionów i poziomów),
-- wymiana elementów sterujących w instalacji c.o., c.c.w. (zaworów, kryz).
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 4, § 16 ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3 i 4 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2, 50720000-8,
50711000-2,
50712000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie personelu kluczowego | 40 |
Część nr: III
Nazwa: Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA na terenie Warszawy - część III przy ul. Promenada 1/3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej całodobowej obsłudze konserwacyjnej nieruchomości administrowanych przez ZZM MSWiA, z podziałem na cztery części.
Przez konserwację bieżącą należy rozumieć równoczesne wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (łącznie), mających na celu utrzymanie obiektu budowlanego w stanie niepogorszonym, w celu jego zabezpieczenia przed szybkim zużyciem czy też zniszczeniem i dla utrzymania go w celu użytkowania w stanie zgodnym z przeznaczeniem tego obiektu.
III część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Promenada 1/3
2. Szczegółowe opisy nieruchomości wraz z zakresem czynności i ich częstotliwością zawarte zostały
w następujących załącznikach: załączniki - dotyczące III części zamówienia: "Charakterystyka nieruchomości" załącznik nr 12 do SIWZ, "Zakres czynności konserwacyjnych w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej" załącznik nr 13 do SIWZ.
3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), osobę wykonującą w trakcie realizacji zamówienia wskazane poniżej czynności - odpowiednio dla każdej części zamówienia:
czynności w branży sanitarnej (monter instalacji sanitarnych):
1) bieżąca eksploatacja urządzeń węzła cieplnego, w tym:
-- regulacja urządzeń automatyki sterującej pracą urządzeń węzła cieplnego,
-- realizacja obsług serwisowych urządzeń sanitarnych zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia oraz obowiązującymi przepisami technicznymi,
-- wymiana urządzeń pomp obiegowych, zaworów regulujących i sterujących, armatury,
-- systematyczna kontrola parametrów technicznych urządzeń węzła cieplnego,
2) bieżąca eksploatacja instalacji c.o., c.c.w., kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym:
-- sprawdzenie działania instalacji c.o. i c.c.w., regulacja zaworów podpionowych, likwidacja niedogrzewań części budynku,
-- bieżąca kontrola stanu technicznego i drożności instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
-- usuwanie przecieków, niedrożności w instalacjach sanitarnych (pionów i poziomów),
-- wymiana elementów sterujących w instalacji c.o., c.c.w. (zaworów, kryz).
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 4, § 16 ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3 i 4 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2, 50720000-8,
50711000-2,
50712000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/04/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie personelu kluczowego | 40 |
Część nr: IV
Nazwa: Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA na terenie Warszawy - część IV przy ul. Chełmskiej 8A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej całodobowej obsłudze konserwacyjnej nieruchomości administrowanych przez ZZM MSWiA, z podziałem na cztery części.
Przez konserwację bieżącą należy rozumieć równoczesne wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (łącznie), mających na celu utrzymanie obiektu budowlanego w stanie niepogorszonym, w celu jego zabezpieczenia przed szybkim zużyciem czy też zniszczeniem i dla utrzymania go w celu użytkowania w stanie zgodnym z przeznaczeniem tego obiektu.
IV część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Chełmskiej 8A
2. Szczegółowe opisy nieruchomości wraz z zakresem czynności i ich częstotliwością zawarte zostały
w następujących załącznikach:załączniki - dotyczące IV części zamówienia: "Charakterystyka nieruchomości" załącznik nr 14 do SIWZ, "Zakres czynności konserwacyjnych w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej" załącznik nr 15 do SIWZ.
3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.), osobę wykonującą w trakcie realizacji zamówienia wskazane poniżej czynności - odpowiednio dla każdej części zamówienia:
czynności w branży sanitarnej (monter instalacji sanitarnych):
1) bieżąca eksploatacja urządzeń węzła cieplnego, w tym:
-- regulacja urządzeń automatyki sterującej pracą urządzeń węzła cieplnego,
-- realizacja obsług serwisowych urządzeń sanitarnych zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia oraz obowiązującymi przepisami technicznymi,
-- wymiana urządzeń pomp obiegowych, zaworów regulujących i sterujących, armatury,
-- systematyczna kontrola parametrów technicznych urządzeń węzła cieplnego,
2) bieżąca eksploatacja instalacji c.o., c.c.w., kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym:
-- sprawdzenie działania instalacji c.o. i c.c.w., regulacja zaworów podpionowych, likwidacja niedogrzewań części budynku,
-- bieżąca kontrola stanu technicznego i drożności instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
-- usuwanie przecieków, niedrożności w instalacjach sanitarnych (pionów i poziomów),
-- wymiana elementów sterujących w instalacji c.o., c.c.w. (zaworów, kryz).
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w § 4, § 16 ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3 i 4 wzoru umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2, 50720000-8,
50711000-2,
50712000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/06/2018
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Doświadczenie personelu kluczowego | 40 |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Obsługa techniczna, eksploatacyjna oraz konserwacja urządzeń i instalacji znajdujących się w nieruchomości Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.