eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Bieżące utrzymanie i konserwację zieleni miejskiej na terenie miasta Nowa Dęba oraz bieżące utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Nowej Dębie w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-10

Nowa Dęba: Bieżące utrzymanie i konserwację zieleni miejskiej na terenie miasta Nowa Dęba oraz bieżące utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Nowej Dębie w roku 2009
Numer ogłoszenia: 47931 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Dęba , ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462671, faks 015 8465137.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwację zieleni miejskiej na terenie miasta Nowa Dęba oraz bieżące utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Nowej Dębie w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację zieleni miejskiej na terenie miasta Nowa Dęba - obejmujące teren od ul. Wł. Sikorskiego do ul. T. Kościuszki z osiedlem przy ul. Wł. Broniewskiego, częścią Ośrodka Wypoczynkowego Nad Zalewem i terenem wokół budynku Jana Pawła II 13 oraz bieżące utrzymanie Cmentarza Komunalnego w Nowej Dębie polegające na : W zakresie utrzymania zieleni: 1)Utrzymywaniu trawników : -koszeniu trawników (wysokość trawy nie może przekraczać 20 cm), -wiosennym i jesiennym grabieniu liści, -utrzymywaniu czystości poprzez usuwanie nieczystości mi.in. folii, szkieł, gruzu, papierów, suchych gałęzi, odchodów zwierzęcych, -likwidacji dzikich przejść, -rekultywacji - wymianie trawników - 150 m2, -odnawianiu rowków wzdłuż obrzeży trawników przy głównych ciągach pie-szych, 2)Pielęgnacji żywopłotów : -strzyżeniu (długość odrostów nie może przekraczać 30 cm) , -odchwaszczaniu, -utrzymywaniu czystości, -uzupełnieniu ubytków żywopłotów, 3)Utrzymywaniu klombów, gazonów - remoncie gazonów, nasadzeniu kwiatów jednorocznych ok. 3.000 szt. (szałwia, starzec popielny, aksamitka), przycinaniu krzewów w okresie spoczynku, zasilaniu nawozami, pieleniu, opryskiwaniu środkami owadobójczymi, podlewaniu, utrzymywaniu czystości, 4)Dokonaniu nasadzeń kwiatów jednorocznych w 3 szt. wież kwiatowych (po 80 szt. pelargonii w 1 wieży, po uprzednim wypełnieniu ziemią - ok. 1 m3 i hydrożelem - ok. 25 kg), 5)Utrzymywaniu ronda w ciągu ul. Rzeszowskiej: ustawieniu 10 szt. gazonów drewnianych, nasadzeniu kwiatów w gazonach (pelargonie, chryzantemy), nasadzeniu kwiatów jednorocznych na rondzie (2.700 szt. - szałwia czerwona, starzec popielny), pieleniu, nawożeniu, podlewaniu, koszeniu trawy (wysokość trawy nie może przekraczać 10 cm), 6)Utrzymywaniu nasadzeń krzewów na plantach oraz przed budynkiem Rzeszowska 3 (przycinaniu, pieleniu, nawożeniu, podlewaniu), 7)Wykonaniu 8 szt. nowych ławek parkowych (z bali - wg dotychczasowego wzoru, z materiału powierzonego) oraz ich zamontowaniu w miejscach wskazanych przez Gminę, 8)Wymianie 8 szt. ławek drewnianych z oparciem o podstawie stalowej lub żeliwnej, wzdłuż chodników przy ul. Jana Pawła II po obydwu stronach ulicy (na odcinku od ul. 1-go Maja do ul. Al. Zwycięstwa) - wg wzoru wskazanego przez przedstawiciela Gminy, a także wybrukowaniu terenu pod nowymi ławkami kostką brukową na powierzchni 2m2 9)Konserwacji (malowaniu) i naprawie ławek (uzupełnianiu brakujących szczebli) oraz myciu, 10)Utrzymywaniu czystości w lesie komunalnym poprzez usuwanie nieczystości m.in. folii, szkieł, gruzu, papierów, 11)Usuwaniu gałęzi zerwanych z drzew na skutek silnych wiatrów oraz usuwaniu wykrotów drzew na terenie objętym zamówieniem, 12)Podcinaniu suchych gałęzi drzew nad chodnikami, ulicami oraz miejscami parkingowymi, 13)Bieżącym utrzymaniu 9 szt. tablic ogłoszeń tj.: bieżących remontach, konserwacji oraz likwidacji nieaktualnych ogłoszeń, 14)Podcinaniu nadmiernie rozrośniętych gałęzi drzew zwisających nad ciągami pieszymi, zasłaniających znaki drogowe, kolidujących z liniami energetycznymi oraz lampami oświetlenia ulicznego, niszczących elewacje budynków , 15)Utrzymywaniu i remontowaniu urządzeń zabawowych umieszczonych w Ogródku Jordanowskim, wymianie i uzupełnieniu piasku w piaskownicach, 16)Dokonaniu nasadzeń 150 szt. drzew (wysokość sadzonki od 100cm do 200cm) wzdłuż parkingów przy ulicach: Jana Pawła II (na odcinku od ul. 1-go Maja do ul. Al. Zwycięstwa), Mickiewicza (na odcinku od ul. 1-go Maja do ul. Leśnej) - oraz w innych miejscach wskazanych przez Gminę, 17)Dekorowaniu świątecznym miasta (grudzień) tj. : 1.montażu i demontażu elementów (18 szt.) i łańcuchów (83 szt.) świetlnych - utrzymywaniu elementów i łańcuchów świetlnych w sprawności, 2.2 szt. choinek (minimalna wysokość 5 m), 3.2 szt. tui przy ul. 1-go Maja, 18)Utrzymywaniu części terenu Ośrodka Wypoczynkowego Nad Zalewem (5m po obydwu stronach drogi dojazdowej oraz przed budynkiem restauracji) m.in. strzyżeniu żywopłotów, podcinaniu krzewów, koszeniu trawy, utrzymaniu czystości, utrzymaniu urządzeń zabawowych), 19)Utrzymywaniu nasadzeń przy tablicy (Nowa Dęba) przy wjeździe do miasta od Tarnowskiej Woli polegających na przycinaniu, podlewaniu, nawożeniu nasadzonych krzewów oraz koszeniu trawy wokół tablicy, 20)Utrzymywaniu fontanny usytuowanej na Placu Wyzwolenia zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik nr 3 do specyfikacji, 21)Zawarciu umowy z przedsiębiorstwem wodociągowym na dostawę wody do: podlewania nasadzeń kwiatów i krzewów, o których mowa w punktach 3),5),6),19) oraz na potrzeby utrzymywania fontanny, a także ponoszeniu opłat za wodę zużytą do celów wskazanych wyżej. W zakresie utrzymania Cmentarza Komunalnego : 1)Bieżącym utrzymywaniu czystości na terenie cmentarza i wokół ogrodzenia poprzez usuwanie m.in. opakowań (tekturowych, szklanych, plastikowych), folii, szkieł, gruzu, papierów, gracowanie alejek, odchwaszczanie chemiczne alejek (dwa razy w roku), wycinkę chwastów i samosiejek (październik), 2)Koszeniu trawy przy alejkach, w miejscach zaniedbanych oraz na terenach wykarczowanych pod miejsca grzebalne porośniętych trawą - (wysokość tra-wy nie może przekraczać 20 cm), 3)Pielęgnacji żywopłotów : strzyżeniu, zasilaniu nawozami sztucznymi, utrzymywaniu czystości; częstotliwość formowania - 2 razy w roku (czerwiec-lipiec, sierpień-wrzesień ). 4)Białkowaniu krawężników - 1 raz w roku (październik). 5)Remontowaniu i konserwacji ogrodzenia, a w szczególności od bramy głównej do lasu - wymiana 6 szt. przęseł (według dotychczasowego wzoru), 6)Remoncie 2-ch pergoli śmietnikowych oraz ich białkowaniu - 1 raz w roku (październik ), 7)Zawarciu umowy z zakładem wywozowym na odbiór odpadów z cmentarza, 8)Przeniesieniu pergoli śmietnikowej usytuowanej na terenie cmentarza i posadowienie jej przy ogrodzeniu cmentarza od ul. Cmentarnej oraz wyposażeniu pergoli śmietnikowych (od ul. Cmentarnej) w 2 pojemniki do gromadzenia odpadów o pojemności 1100 l, 9)Wywozie śmieci z cmentarza : -opróżnianiu pergoli jeden raz w miesiącu (kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień), -opróżnianiu pergoli dwa razy w miesiącu (marzec, październik, listopad, gru-dzień). -opróżnianiu 2 pojemników o pojemności 1.100 l usytuowanych przy ul. Cmentarnej - minimum dwa razy w miesiącu. 10)Zawarciu umowy z przedsiębiorstwem wodociągowym na dostawę wody, ponoszeniu opłat za zużytą wodę oraz umożliwieniu korzystania z czterech punktów czerpalnych wody osobom pielęgnującym groby (z wyłączeniem okresu zimowego), 11)Wytyczeniu i okrawężnikowaniu alejki w pobliżu nowych miejsc grzebalnych - na długości ok.50mb, Harmonogram prac do wykonania w 2009 r. na terenach zieleni miejskiej zostanie uzgodniony z Wykonawcą wyłonionym w przetargu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -oferent musi wykazać, że osoba kierująca pracami posiada wykształcenie rolnicze , min. 5-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia prac na terenach zieleni miejskiej, -zatrudniał w okresie ostatnich 3-ch lat średnio nie mniej niż 15 osób na podstawie umowy o pracę i do realizacji zadań określonych rozdziale III może jednorazowo skierować minimum 10 pracowników. -posiada zezwolenie na wykonywanie usług w zakresie odbierania odpa-dów komunalnych lub posiada stosowną umowę z firmą posiadającą takie zezwolenie, -dysponuje min. 2 ciągnikami, w tym 1 typu lekkiego, 3 wykaszarkami, 4 kosiarkami spalinowymi, 3 pilarkami do pielęgnacji żywopłotów i sprzęt ten w całości może postawić do realizacji zamówienia określonego w rozdziale III. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy (Prawo zamówień publicznych). 2.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a)potwierdzenia występowania w obrocie prawnym ( wypis z rejestru han-dlowego, zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej) potwier-dzone przez oferenta za zgodność z oryginałem, b)wykazu wykonanych robót o podobnym zakresie i charakterze jaki obej-muje przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia pu-blicznego, z okresu dwóch lat poprzedzających datę złożenia oferty (tj. 2007r. i 2008r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, b)wykazu pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia, doświadczenie i przygotowanie fachowe, c)wykazu posiadanego sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia. d)Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym zakresie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nowadeba.pl/gospodarka/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Nowa Dęba, ul. Rzeszowska 3, pok. 316.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Nowa Dęba, ul. Rzeszowska 3, pok. 102 (kancelaria ogólna UMiG).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.