eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa w 2005 r. paliwa okrętowego, kod MPS F-75

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-14

POZYCJA 47919

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa w 2005 r. paliwa okrętowego, kod MPS F-75 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego, do kontaktów: Magdalena Kapsa, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 48 22 3149863, fax 48 22 3149900, e-mail: mkapsa@amw.com.pl, www.amw.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Agencja Mienia Wojskowego, Krzysztof Nowak, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 48 22 3149869, fax 48 22 3149900. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Agencja Mienia Wojskowego, Krzysztof Nowak, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 48 22 3149869, fax 48 22 3149900, e-mail: \. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Agencja Mienia Wojskowego, Krzysztof Nowak, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 48 22 3149869, fax 48 22 3149900. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa w 2005 r. paliwa okrętowego, kod MPS F-75. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2005 r. paliwa okrętowego, kod MPS F-75, paliwo Diesla kod CPV 23121200-3 E155-4, dopuszczonego do stosowania w sprzęcie Marynarki Wojennej zgodnie z zapisami Karty Katalogowej Nr 2/2004 Służby MPS Logistyki Marynarki Wojennej, spełniającego wymagania jakościowe Normy Obronnej NO-91-A268. Dostarczone paliwo powinno spełniać określone wymagania jakościowe, pochodzić z bieżącej produkcji (2005 rok), bez komponentów pochodzących z regeneracji produktów przepracowanych oraz dodatków, mogących spowodować niedotrzymanie okresu gwarancyjnego, co powinno być odzwierciedlone w złożonej ofercie. Dostawy produktów podlegają obowiązkowemu wojskowemu odbiorowi jakościowemu, którego dokona w imieniu zamawiającego na koszt wykonawcy, w odniesieniu do produktu dostarczanego ze składu materiałowego znajdującego się : 1) na terenie Rzeczypospolitej Polskiej: 4 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (4 RPW) w specjalistycznym laboratorium wykonawcy (lub innym, posiadającym akredytację PCA w tym zakresie). W przypadku, gdy norma jakościowa obejmuje parametry, których badanie wykonywane jest okresowo, wykonawca powinien przedstawić w trakcie odbioru jakościowego dokument potwierdzający przeprowadzenie takich badań oraz uzyskane wyniki; 2) poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej w państwie należącym do NATO: przedstawiciel zapewnienia jakości (Quality Assurance Representative - QAR) Państwa-Wykonawcy w ramach Rządowego Zapewnienia Jakości GQA (Government Quality Assurance - GQA) zgodnie ze STANAG 4107 oraz ustaleniami zawartymi w AQAP 2131; 3) poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej w państwie nie należącym do NATO: 4 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (4 RPW) w specjalistycznym laboratorium wykonawcy (producenta) lub innym specjalistycznym laboratorium, posiadającym uprawnienia w tym zakresie. Karta Katalogowa Nr 2/2004 do wglądu w siedzibie zamawiającego. Normę Obronną NO-91-A268 można odpłatnie uzyskać w Wojskowym Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji - 00-909 Warszawa, pl. Piłsudskiego 4 - tel. +48 22 687-9503. Wraz z pierwszą dostawą wykonawca przekaże odbiorcy kartę charakterystyki produktu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11 poz. 84 ze zm.). Sposób realizacji zamówienia: dostawa w cysternach kolejowych. Na dostarczony produkt wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 4 lata. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jednostka Wojskowa Nr 1903 Dębogórze - na północnym terenie Polski. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę w 2005 r. paliwa okrętowego, kod MPS F-75 w łącznej ilości 1 500 000 kg. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Po wyborze oferty, w czasie związania ofertą, przed podpisaniem umowy zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia w wymiarze do 10% w stosunku do złożonej oferty. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla zamówienia łącznie: 63 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za wykonaną dostawę partii produktu nastąpi w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty złożenia przez wykonawcę dokumentów dostawy wymaganych przez zamawiającego . Zamawiający przewiduje, opisane szczegółowo w SIWZ, indeksowanie ceny poszczególnych dostaw (partii) z uwzględnieniem zmian średniego kursu dolara (USD) do złotego (PLN) oraz zmian notowań cen na giełdach paliwowych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączyć do ofert stosowne pełnomocnictwa. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu muszą złożyć: a) "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym Nr 77/P/MON/ZZŚM/PO/ZO/2005" zgodnie ze wzorem formularza dostępnym w siedzibie zamawiającego; b) Dokumenty wyszczególnione w sekcji III.2.1.1); c) Dokumenty wyszczególnione w sekcji III.2.1.2); d) Dokumenty wyszczególnione w sekcji III.2.1.3); Ww. dokumenty należy złożyć (przesłać) w zamkniętej kopercie z opisem "Wniosek o dopuszczenie udziału w przetargu ograniczonym Nr 77/P/MON/ZZŚM/PO/ZO/2005, nie otwierać przed dniem 22.09.2005 r. godz. 12.00". Na podstawie dokumentów oraz oświadczeń złożonych przez wykonawców, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków. Za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważa się: - złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, - dostarczenie wszystkich dokumentów i oświadczeń określonych w pkt b) - d). Ocena spełniania warunków określonych w pkt b) - d) będzie polegała na ocenie "spełnia/nie spełnia". Zamawiający zaprosi do składania ofert 10 wykonawców. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, musi złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez siebie za zgodność z oryginałem, następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ,- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami ciekłymi; 6. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III 2.1.1) ppkt 1, 3, 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 7. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6) oraz sekcji III 2.1.1) pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 8. pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177) - oryginał - wzór oświadczenia dostępny w siedzibie zamawiającego; 9. wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt 6) i pkt 7), są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego i poświadczone przez polski konsulat. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w zakresie ww. dokumentów będzie polegała na ocenie złożonych dokumentów poprzez: spełnia - właściwy dokument; nie spełnia - brak dokumentu lub niewłaściwy dokument. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca musi złożyć informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływu terminu składania ofert. Łączna wielkość środków finansowych oraz zdolności kredytowej nie może być mniejsza od wartości produktu oferowanego w niniejszym postępowaniu. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w zakresie ww. dokumentów będzie polegała na ocenie złożonych dokumentów poprzez: spełnia - właściwy dokument, potwierdzający, że łączna wielkość środków finansowych oraz zdolności kredytowej jest nie mniejsza od wartości produktu oferowanego w niniejszym postępowaniu; nie spełnia - brak dokumentu lub niewłaściwy dokument. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca gwarantuje należyte wykonanie dostaw przedmiotu zamówienia, a ponadto posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym załączyć: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przedmiotu oferty (lub produktu równoważnego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Sumaryczna wielkość wykazanych ww. dostaw nie może być mniejsza niż 700 ton. 2. Kopię dokumentu wydanego przez Szefa Służb Materiałowych Logistyki Marynarki Wojennej, potwierdzającego dopuszczenie oferowanego paliwa okrętowego (oleju napędowego okrętowego) do eksploatacji, bez ograniczeń zakresu stosowania, w sprzęcie objętym aktualną Kartą Katalogową Nr 2/2004 Służby MPS Marynarki Wojennej (Karta Katalogowa do wglądu w siedzibie zamawiającego). W przypadku, gdy wnioski złoży więcej niż 10 wykonawców, zamawiający do złożenia ofert zaprosi 10 wykonawców, którzy udokumentowali największą sumaryczną ilość dostarczonego produktu o podobnym przeznaczeniu do wszystkich odbiorców wskazanych przez wykonawcę. Ocena spełniania warunków uczestnictwa w zakresie ww. dokumentów będzie polegała na ocenie złożonych dokumentów poprzez: spełnia - wykaz, potwierdzający, że sumaryczna wielkość wykazanych dostaw nie jest mniejsza niż 700 ton oraz kopia dokumentu potwierdzającego dopuszczenie oferowanego paliwa okrętowego (oleju napędowego okrętowego) do eksploatacji, bez ograniczeń zakresu stosowania, w sprzęcie objętym aktualną Kartą Katalogową Nr 2/2004 Służby MPS Marynarki Wojennej; nie spełnia - brak dokumentu lub niewłaściwy dokument. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Nie dotyczy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 155 - 154857 z dnia 12.08.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 77/P/MON/ZZŚM/PO/ZO/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: Zgłoszenie zapotrzebowania (pod adres podany w "I.3") na formularz Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dostawcom zaproszonym do składania ofert zostanie przesłana Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 27.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 11.10.2005, godzina 11:00, Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26 A, 00-911 Warszawa, lok. 006.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.