eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa systemu składowania danych i wirtualizacji wraz z instalacją oraz wdrożeniem dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Toruń: Dostawa systemu składowania danych i wirtualizacji wraz z instalacją oraz wdrożeniem dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia
Numer ogłoszenia: 479004 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia , ul. Mazowiecka 49A, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6580202, faks 56 6580201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu składowania danych i wirtualizacji wraz z instalacją oraz wdrożeniem dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu składowania danych i wirtualizacji wraz z instalacją oraz wdrożeniem dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj sprzętu, jego parametry, wyposażenie oraz oprogramowanie został zawarty w załączniku nr 1 - Specyfikacja techniczna stanowiącym integralną część SIWZ. 3. Wszystkie opisane parametry są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności. 4. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia w szczególności swoim zakresem obejmował będzie dostawę następujących elementów: 1) serwer - 1 szt., 2) system operacyjny dla serwerów - 3 szt., 3) pamięć RAM do serwera Zamawiającego typ I - 1 szt., 4) pamięć RAM do serwera Zamawiającego typ II - 1 szt., 5) karta sieciowa LAN - 1 szt., 6) dwuportowa karta FC - 2 szt., 7) system składowania danych - 1 szt., 8) oprogramowanie wirtualizacyjne - 1 szt. 6. Oferowany sprzęt, jego wyposażenie, oprogramowanie musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, nadający się do użytku zgodnie z przeznaczeniem, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy lub producenta, oznakowany symbolem CE, dostarczony przez autoryzowany kanał sprzedaży producenta na terenie kraju i objęty standardowym pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i oprogramowania świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy sprzętu, jego wyposażenia, oprogramowania na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do sprzętu tworzącego system składowania danych i wirtualizacji, jego wyposażenia, wszelkich niezbędnych nośników, instrukcji obsługi w języku polskim, krat gwarancyjnych, certyfikatów, licencji najpóźniej wraz z instalacją systemu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do sprzętu tworzącego system składowania danych i wirtualizacji, jego wyposażenia wszelkich kabli koniecznych do ich prawidłowego użytkowania najpóźniej wraz z instalacją systemu. 10. Warunki dotyczące gwarancji na przedmiot zamówienia zostały ściśle określone przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ oraz Umowie stanowiącej załącznik nr 9. 11. W zakres zamówienia wchodzi, oprócz dostawy wyspecyfikowanego sprzętu wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem, także ich instalacja i wdrożenie na miejscu u Zamawiającego. Całość prac będzie obejmować: 1. Instalację dostarczonych elementów infrastruktury w szafie. 2. Rozbudowę istniejącego serwera Zamawiającego o karty LAN oraz kartę FC. 3. Przygotowanie koncepcji adresacji sieci LAN, konfiguracji sieci SAN. 4. Konfigurację macierzy, wydzielenie zasobów na wirtualne serwery. 5. Instalację platformy wirtualizacyjnej. 6. Instalację i konfigurację platformy do zarządzania maszynami wirtualnymi. 7. Konfigurację sieci SAN w infrastrukturze wirtualnej. 8. Konfigurację sieci LAN w infrastrukturze wirtualnej. 9. Przygotowanie koncepcji wirtualizacji fizycznych maszyn. 10. Migrację istniejących serwerów do środowiska wirtualnego. 11. Testy wydajności, optymalizację. 12. Prezentację rozwiązania i szkolenie administratora z obsługi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.71.35 - Karty sieciowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków i nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy systemu składowania danych i wirtualizacji o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. pod pojęciem systemu składowania danych i wirtualizacji Zamawiający rozumie dostawę macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi następujące certyfikaty: certyfikat z zaproponowanego oprogramowania wirtualnego, certyfikat z implementacji zaproponowanej macierzy dyskowej, certyfikat MCITP Server Administrator Microsoft Windows Server oraz MCSA on Mictosoft Windows Server.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia z zakresu odpowiadającego zakresowi przedmiotowemu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków i nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 2. Z uwagi na specyfikę wdrożenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Certyfikat ISO 9001 oraz ISO 27001 bądź równoważny.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany określonego typu, modelu, producenta przedmiotu umowy, w szczególności zakończenia lub wycofania jego z produkcji, z tym że cena wskazana przez Wykonawcę nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne i funkcjonalne nie mogą być gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, ul. Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, pok. 40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, ul. Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, pok. 42 (IIp.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.