eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-22

Ostrów Wielkopolski: wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja
Numer ogłoszenia: 478936 - 2013; data zamieszczenia: 22.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228779 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego Schronisko dla bezdomnych zwierząt - modernizacja. I. Zamówienie obejmuje: 1. wykonanie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej zgodnie z dokumentacją techniczną (oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków, włączenie do rowu w celu zrzutu oczyszczonych ścieków oraz płukanie istniejącej sieci), 2. wykonanie na terenie wybiegu ogrodzeń systemowych z paneli (ok. 90,00 m, wys. 2.0 m z prętów gr. fi 6 mm i fi 8 mm ocynkowanych z deską betonową 20,0 cm, 3 furtki o szerokości w świetle 1,2 m i wysokości 2,0 m), 3. wykonanie pomieszczenia gospodarczego o powierzchni 5,0 m na 5,0 m z bramą (brama jest własnością inwestora, należy wykonać: dach nieocieplany z blachy trapezowej o pow. ok. 30,0 m2, jeden bok pomieszczenia z elementów betonowych oraz uzupełnienie tymi elementami boku z bramą), 4. oddzielenie części klatek siatką o wys. 2,0 m i dł. całkowitej ok. 100 m w odcinkach ok. 3,0 m oraz ok. 1,6 m ( drut ocynkowany fi 2 mm, oczko 2,5 cm na max. 10,0 cm), 5. wykonanie izolacji budynku ok. 20 m2, 6. wyrównanie i zagęszczenie terenu na powierzchni ok. 40 m2. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. projekt budowlany - załącznik nr 9, 2. rysunek 1 - załącznik nr 10, 3. rysunek KS1 - załącznik nr 11, 4. rysunek KD1 - załącznik nr 12, 5. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 12, 6. mapa sytuacyjna - załącznik nr 13, 7. przedmiar robót (pomocniczy) - załącznik nr 14, III. Inne wymagania: 1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej wykonawca dostarczy zamawiającemu oświadczenie o złożeniu dokumentacji inwentaryzacyjnej potwierdzone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrowie Wielkopolskim. Koszty związane z wykonaniem ww. dokumentacji ponosi wykonawca i uwzględnia je w cenie oferty. 2. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych, zabuduje na nich liczniki i będzie pokrywał zamawiającemu (inwestorowi) koszt wynikający ze zużycia tych mediów. 3. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4. Należy przewidzieć zajęcie pasa drogowego. 5. Materiały rozbiórkowe należy utylizować w sposób przewidziany w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), a koszty będą kosztami wykonawcy (należy przedstawić dokumenty z utylizacji). 6. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 7. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektu budowlanego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterMAX Wiesław Puchalski, ul. Wrocławska 139, 63-421 Przygodzice, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 116400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 158670,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.