eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku



Ogłoszenie z dnia 2005-09-14

POZYCJA 47888

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Jarocin: usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarocin, do kontaktów: Stanisław Wilczyński, ul. Tadeusza Kościuszki 43, 63-200 Jarocin, tel. 062 7472319, fax 062 7472415, e-mail: jarocin@poznan.lasy.gov.pl, www.jarocin.lasypanstwowe.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Prace z zakresu gospodarki leśnej: zagospodarowania lasu (w tym z zakresu hodowli lasu, selekcji i nasiewnictwa, szkółkarstwa, ochrony lasu, ochrony przyrody, ochrony przeciwpożarowej, zagospodarowania lasu dla potrzeb turystyki i rekreacji), pozyskania, zrywki, podwozu i spedycji drewna na terenie Nadleśnictwa Jarocin w roku 2006. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nadleśnictwo Jarocin. Obręby leśne Czeszewo, Jarocin, Klęka, Ośrodek Szkółkarsko - Nasienny, województwo wielkopolskie. Kod NUTS: PL41 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla zadania nr 1 - 10 000,00 PLN Wadium dla zadania nr 2 - 12 000,00 PLN Wadium dla zadania nr 3 - 10 000,00 PLN Wadium dla zadania nr 4 - 4 500,00 PLN Wadium dla zadania nr 5 - 4 000,00 PLN Wadium dla zadania nr 6 - 1 500,00 PLN 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający w zamian za świadczone usługi zapłaci Wykonawcy cenę nie wyższą niż cena podana przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywiście wykonane prace. Pozostałe szczegółowe warunki Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącej załącznik do Specyfikacji IstotnychWarunków Zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. Do wykonawców uczestniczących w konsorcjum stosuje się przepisy dotyczące wykonawcy zawarte w Rozdziale 1 Działu II ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z 2004 roku ze zmianami). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Zgodnie z art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki (warunki dla zadań 1, 2, 3, 4, 5, 6) a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p, 2) Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) Wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie świadczonych usług potwierdzonego przyznaniem licencji Stowarzyszenia Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważnej licencji, a w przypadku braku wyżej wymienionych dokumentów wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie o łącznej wartości brutto co najmniej: a. dla zadania nr 1- 2 000 000,00 złotych b. dla zadania nr 2 - 2 000 000,00 złotych c. dla zadania nr 3 - 2 000 000,00 złotych d. dla zadania nr 4 - 550 000,00 złotych e. dla zadania nr 5 - 360 000,00 złotych f. dla zadania nr 6 - 120 000,00 złotych oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (warunki dla zadań 1, 2, 3, 4, 5, 6). b) Wymagane jest posiadanie wykształcenia leśnego przez co najmniej jedną osobę, z personelu wykonawcy lub podwykonawcy uczestniczącego w wykonaniu zamówienia, wykonującą czynności z zakresu nadzoru nad pracami leśnymi. c) Wymagane jest posiadanie następującego sprzętu (warunki dla zadań 1, 2, 3, 4, 5, 6): dla zadania nr 1 - specjalistyczny ciągnik zrywkowy - 1 sztuka, ciągnik rolniczy o mocy minimum 100 KM wraz z wciągarko-myglarką - 2 sztuki, przyczepa lub wózek przystosowane do zrywki nasiębiernej drewna stosowego - 2 sztuki, specjalistyczny sprzęt do przygotowania gleby: pogłębiacz - 1 sztuka, pług leśny typu LPz-75 z pogłębiaczem lub równoważny - 1 sztuka, sadzarka - 1 sztuka, opryskiwacz zawieszany na ciągniku - 1 sztuka oraz ręczne opryskiwacze do pielęgnacji gleby - 3 sztuki; dla zadania nr 2 - specjalistyczny ciągnik zrywkowy - 1 sztuka, ciągnik rolniczy o mocy minimum 100 KM wraz z wciągarko-myglarką - 2 sztuki, przyczepa lub wózek przystosowane do zrywki nasiębiemej drewna stosowego - 2 sztuki, specjalistyczny sprzęt do przygotowania gleby: pogłębiać/, - 1 sztuka, pług leśny typu LPz-75 z pogłębiaczem lub równoważny - I sztuka, sadzarka - 1 sztuka, opryskiwacz zawieszany na ciągniku - 1 sztuka oraz ręczne opryskiwacze do pielęgnacji gleby - 3 sztuki; dla zadania nr 3 - specjalistyczny ciągnik zrywkowy - 1 sztuka, ciągnik rolniczy o mocy minimum 100 KM wraz z wciągarko-myglarką - 2 sztuki, przyczepa lub wózek przystosowane do zrywki nasiębiemej drewna stosowego - 2 sztuki, specjalistyczny sprzęt do przygotowania gleby: pogłębiacz - 1 sztuka, pług leśny typu LPz-75 z pogłębiaczem lub równoważny - 1 sztuka, sadzarka - 1 sztuka, opryskiwacz zawieszany na ciągniku - 1 sztuka oraz ręczne opryskiwacze do pielęgnacji gleby - 3 sztuki; dla zadania nr 4 - forwarder do zrywki drewna stosowego o następujących parametrach technicznych: szerokość maszyny dostosowana do szerokości szlaków zrywkowych 3 - 3,5 mb, parametry żurawia: wysięg od krawędzi maszyny powyżej 6,5 mb dostosowany do odległości pomiędzy szlakami zrywkowymi, jedna sztuka; samochód samozaładowczy do wywozu drewna stosowego -1 sztuka, ciągnik rolniczy o mocy min. 100 KM - 1 sztuka dla zadania nr 5 - rozrzutnik do nawożenia organicznego - 1 sztuka, cyklop - 1 sztuka, wózek ze zbiornikiem na wodę o pojemności 1000 litrów - 1 sztuka, agregat uprawowy do przygotowania gleby pod siew sosny - 1 sztuka, siewnik rolniczy - 1 sztuka, wykaszarki do trawy - 2 sztuki; dla zadania nr 6 - ciągnik rolniczy o mocy minimum 120 KM - 3 sztuki; frez leśny do przygotowania gleby - 2 sztuki; pługofrezarka leśna - 1 sztuka; jednotalerzowy pług aktywny z pogłębiaczem - 1 sztuka; pług LPz z mechanizmem wywyższania dna bruzdy lub równoważny - 1 sztuka; rozdrabniacz do rozdrabniania pozostałości pozrębowych -1 sztuka; d) Wymagane jest ukończenie szkolenia z zakresu nabywania i stosowania środków ochrony roślin bardzo toksycznych i toksycznych oraz wykonywania zabiegów środkami ochrony roślin w produkcji rolnej i w leśnictwie (art. 26 ust. 1 art. 35 ust. 2 ustawy o ochronie roślin uprawnych z dnia 12 lipca 1995 roku Dz. U. Nr 171 z 2002 roku poz. 1398 ze zmianami) dla każdej z osób (Dla 1 osoby, o ile wykonawca przewiduje, że przedmiot zamówienia w zakresie, o którym mowa będzie realizowała tylko jedna osoba. Zamawiający dopuszcza taką możliwość) z personelu wykonawcy lub podwykonawców wykonujących te prace podczas realizacji przedmiotu zamówienia (warunki dla zadania nr 1, 2, 3, 5). e) Wymagane jest ukończenie z wynikiem pozytywnym szkolenia specjalistycznego do pracy pilarką oraz urządzeniami tnącymi na wysięgniku przez co najmniej 5 osób z personelu wykonawcy lub podwykonawców, przy czym jeżeli przedmiot zamówieniem w tym zakresie będzie wykonywać więcej osób niż wskazane minimum to dla wszystkich osób wykonujących te prace podczas realizacji przedmiotu zamówienia (warunki dla zadań 1,2, 3). f) Wymagane jest posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę (warunki dla zadań 1,2,3,4,5,6): a. dla zadania nr 1 - 100.000,00 złotych b. dla zadania nr 2 - 100.000,00 złotych c. dla zadania nr 3 - 100.000,00 złotych d. dla zadania nr 4 - 20.000,00 złotych e. dla zadania nr 5 - 30.000,00 złotych f. dla zadania nr 6 - 15.000,00 złotych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, treść oświadczenia zawarta jest w formularzu ofertowym (dla zadań 1, 2, 3, 4, 5, 6); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla zadań 1, 2, 3,4, 5, 6); 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust, 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla zadań 1, 2, 3, 4, 5, 6); 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla zadań 1, 2, 3, 4, 5, 6); 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dla zadań 1, 2, 3, 4, 5, 6); 6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wymagane jest załączenie następujących dokumentów; aktualny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia z zakresu nabywania i stosowania środków ochrony roślin bardzo toksycznych i toksycznych oraz wykonywania zabiegów środkami ochrony roślin w produkcji rolnej i w leśnictwie (art. 26 ust. 1 art. 35 ust. 2 ustawy o ochronie roślin uprawnych z dnia 12 lipca 1995 roku Dz. U. Nr 171 z 2002 roku poz. 1398 ze zmianami) dla osób / osoby (Dla 1 osoby, o ile wykonawca przewiduje, że przedmiot zamówienia w zakresie, o którym mowa będzie realizowała tylko jedna osoba. Zamawiający dopuszcza taką możliwość.) z personelu wykonawcy lub podwykonawców wykonujących te prace podczas realizacji przedmiotu zamówienia (dla zadań 1,2, 3, 5); 7. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (dla zadań 1, 2, 3, 4, 5, 6); 8. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, 5, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dla zadań 1,2, 3,4,5, 6). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dla zadań 1,2,3,4,5,6). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (dla zadań 1,2,3,4, 5, 6); 2. wykaz osób, z personelu wykonawcy lub podwykonawcy, posiadających wykształcenie leśne, które będą wykonywać czynności z zakresu nadzoru nad pracami leśnymi przy realizacji zamówienia wraz z dokumentami poświadczającymi posiadanie wykształcenia leśnego - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (dla zadań 1,2, 3, 5); 3. licencja Stowarzyszenia Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważna licencja lub wykaz (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (dla zadań 1,2, 3, 4, 5,6). 4, zaświadczenia z zakresu ukończenia z wynikiem pozytywnym szkolenia specjalistycznego do pracy pilarką oraz urządzeniami tnącymi na wysięgniku dla wszystkich osób z personelu wykonawcy lub podwykonawców wykonujących przedmiot zamówienia w tym zakresie oraz imienny wykaz tyeh osób (warunki dla zadań 1,2, 3). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZT-2710-1677/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.10.2005, cena - 25,6 PLN. Warunki i sposób płatności: płatne przy odbiorze SIWZ przesyłanej pocztą lub odbiór w siedzibie Zamawiającego, płatne w kasie Nadleśnictwa. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.10.2005, godzina 09:15, siedziba Zamawiającego, ul. Tadeusza Kościuszki 43, Jarocin, sala konferencyjna, pierwsze piętro, sala nr 10.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku w Nadleśnictwie Jarocin, w obrębie Czeszewo, w leśnictwach Bieganowo, Czeszewo, Rozmarynów, Sarnice, Spławik, Stoki, Warta oraz prace szkółkarskie w szkółce w leśnictwie Czeszewo. 3) Zakres lub wartość: powyżej 130 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku w Nadleśnictwie Jarocin, w obrębie Jarocin, w leśnictwach Cielcza, Góra, Potarzyca, Racendów, Roszków, Tarce, Tumidaj. 3) Zakres lub wartość: powyżej 130 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku w Nadleśnictwie Jarocin, w obrębie Klęka, w leśnictwach Boguszyn, Brodowo, Lubonieczek, Małoszki, Murzynówko,Nowe Miasto, Radliniec. 3) Zakres lub wartość: powyżej 130 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zrywka drewna forwarderem oraz prace podwozowo - spedycyjne na terenie Nadleśnictwa Jarocin. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 000,00 euro, powyżej 60 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prace szkółkarskie w Ośrodku Szkółkarsko - Nasiennym Nadleśnictwa Jarocin. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 000,00 euro, powyżej 60 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prace z zagospodarowania lasu wykonywane specjalistycznym sprzętem do przygotowania gleby i rozdrabniania pozostałości pozrębowych. 3) Zakres lub wartość: poniżej 60 000,00 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.