Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-29
Nisko: Dostawa samochodu osobowo - dostawczego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku
Numer ogłoszenia: 478858 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku , Racławice ul. Rudnicka 15, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8415416, faks 015 8415416.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu powiatowego nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowo - dostawczego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego, pięcioosobowego typu kombi-van na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Nisku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: DANE OGÓLNE 1. Rok produkcji 2012 2013 2. Dostarczony samochód musi być fabrycznie nowy, wcześniej nie rejestrowany z przebiegiem do 30 km SILNIK I NADWOZIE 1. Silnik wysokoprężny DIESEL z turbodoładowaniem minimum 90 KM, 2. Liczba miejsc min. 5 osobowy 3. Rodzaj paliwa - olej napędowy 4. Pojemność skokowa maks. 2000cm3 5. Skrzynia biegów: przekładnia manualna min. 5-cio biegowa 6. Ładowność min. 600kg 7. Pojemność bagażnika (z zamontowanym kompletem siedzeń) min. 650litrów WYPOSAŻENIE 1. Kolor nadwozia - do wyboru przez Zamawiającego (bez dopłaty do koloru) 2. Belka sygnalizacyjna ,Służba Drogowa, zamontowana na bagażniku dachowym na stałe 3. Wnętrze pojazdu wykonane w kolorze ciemnym 4. System zapobiegający blokowaniu kół -ABS 5. Przestrzeń pasażerska oszklona 6. Drzwi drugiego rzędu siedzeń - przesuwne boczne min. z prawej strony 7. Drzwi tylne dzielone, otwierane na bok 8. Kratka oddzielająca część ładunkową od kabiny pasażerskiej 9. Gniazdo 12V wewnątrz kabiny pasażerskiej min. 1 szt. 10. Radioodtwarzacz oraz min. 2 głośniki 11. Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera 12. Kierownica regulowana min. jednej płaszczyźnie 13. Wspomaganie układu kierowniczego 14. Klimatyzacja manualna lub automatyczna 15. Centralny zamek sterowany z pilota DODATKOWE WYPOSAŻENIE 1. Komplet gumowych dywaników z wysokimi bokami w kabinie pasażerskiej 2. Dodatkowy komplet opon zimowych zamontowanych na felgach min. stalowych wraz z kołpakami, wyważone, fabrycznie nowe w rozmiarach zgodnych z zaleceniami producenta 3. Hak holowniczy 4. Apteczka medyczna 5. Trójkąt ostrzegawczy 6. Fabryczny komplet narzędzi 7. Podnośnik 8. Linka holownicza 9. Gaśnica 10. Koło zapasowe min. dojazdowe GWARANCJA I SERWIS 1. Gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne (min. 2 lata bez limitu kilometrów) 2. Gwarancja na perforację nadwozia min. 6 lat 3. Gwarancja na powłokę lakierniczą min. 2 lata 4. Naprawy gwarancyjne i przeglądy pogwarancyjne w autoryzowanych stacjach obsługi oferowanej marki, w odległości do 60 km od siedziby Zamawiającego 5. Czas naprawy gwarancyjne nie dłuższy niż 7 dni roboczych, 6. Na czas naprawy trwający dłużej niż 7 dni dostarczenie samochodu zastępczego o zbliżonych parametrach. Wielkość zużywanej energii, wielkość emisji dwutlenku węgla oraz wielkość emisji zanieczyszczeń - w cyklu łączonym wg danych dotyczących pojazdu wynikających z dokumentów homologacyjnych (opisane w załączniku do formularza ofertowego) przyjęte zostały jako kryteria oceny ofert. 2 Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. Racławice, ul. Rudnicka 15 3 Dostarczony samochód powinien posiadać w pełni udokumentowane legalne pochodzenie, oraz musi być wolny od obciążeń, zobowiązań, praw i roszczeń na rzecz osób trzecich. 4 Do dostarczonego samochodu będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca załączy wszystkie dokumenty będące integralną częścią przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania uprawnień, Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 pkt.1 Pzp (Załącznik Nr 2)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania się wiedzą i doświadczeniem Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art.22 ust.1 pkt.2 (Załącznik Nr 2)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 pkt.3 Pzp (Załącznik Nr 2)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 pkt.3 Pzp (Załącznik Nr 2)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenia bycia w sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 pkt.4 Pzp. (Załącznik Nr 2)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Wielkość zużywanej energii w cyklu łączonym - 4
- 3 - Wielkość emisji dwutlenku węgla w cyklu łączonym - 3
- 4 - Wielkość emisji zanieczyszczeń w cyklu łączonym - 3
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-nisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku
Racławice, ul. Rudnicka 15
37-400 Nisko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nisku Racławice, ul. Rudnicka 15 37-400 Nisko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NISKA
- "Zwiększenie dostępności do sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Nisko, sołectw: Zarzecze, Nowa Wieś, Racławice, na terenie gminy i miasta Nisko"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie gminy i miasta Nisko
- Wymiana zestawów zabawowych na placu zabaw w Zarzeczu
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Miechowicach Wielkich wraz z zakupem sprzętu do obsługi sieci wod-kan dla Gminy Wietrzychowice
- Zakup samochodu osobowego
- "Zakup samochodu osobowego na potrzeby Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu"
- Zakup i dostawa dwóch samochodów osobowych na rzecz Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- BZP.2710.30.2024.MR Dostawa samochodu osobowego dla UWr.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu śmieciarka z zabudową jednokomorową
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.