eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Kurs glazurnika II-12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Wejherowo: Kurs glazurnika II-12
Numer ogłoszenia: 478750 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 435308 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Sobieskiego 302, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 7787900, 7787922, faks 058 7787904.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Służby Więziennej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs glazurnika II-12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie jednego szkolenia w formie kursu o nazwie Kurs glazurnika II-12 dla 12-stu osadzonych. Kurs realizowany będzie w ramach Projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.3. Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałanie 1.3.4. Centralny Zarząd Służby Więziennej. Ilość kursów: 1 Ilość osób do przeszkolenia: 12 - stu osadzonych w jednej grupie szkoleniowej Czas trwania kursu: 96 godz. dydaktycznych na 1 uczestnika, w tym 16 godzin lekcyjnych zajęć teoretycznych i 80 godzin zajęć praktycznych (pod godziną lekcyjną należy rozumieć 45 minut). Kurs może być prowadzony w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach wyznaczonych przez zamawiającego, jednak nie wcześniej niż od 8.00 i nie później niż do 16.00, uwzględniając przerwę na obiad (11.45- 13.00). Miejsce realizacji zamówienia - pomieszczenia zamawiającego. Płatność za realizację zamówienia - przelewem bankowym na numer konta wskazany przez wykonawcę z 30 - to dniowym terminem płatności. Transport osób realizujących szkolenie, materiał oraz sprzęt na koszt wykonawcy. Ubezpieczenie uczestników zajęć kursu glazurnika od następstw nieszczęśliwych wypadków powstających w związku ze szkoleniem na koszt wykonawcy. Materiały szkoleniowe tj. zeszyty, długopisy, teczki papierowe, skrypty opracowane przez wykładowców Wykonawca przekaże uczestnikom kursu i zajęć. Materiały szkoleniowe po zakończeniu kursu przejdą na własność uczestników kursu i zajęć. Jeden komplet materiałów dydaktycznych wykonawca przekaże Zamawiającemu. Obowiązkiem wykonawcy jest oznaczenie materiałów szkoleniowych logotypami zgodnymi z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: a)nieużywaną odzież (kombinezon ochronny, koszulka z krótkim rękawem, polar, rękawice, okulary, maska ochronna, czapki,) i nieużywane obuwie niezbędne do skutecznej nauki zawodu. Odzież po zakończeniu kursu nie przechodzi na własność kursantów. b) Materiał konieczny do przeprowadzenia kursu tj : -materiał na powierzchnię 55 m2 glazurowanych płytek ceramicznych - ściennych białych o wymiarze 20 cm x 25 cm -materiał na powierzchnię 40 m2 terakoty podłogowej o wymiarze 30 cm x 30 cm antypoślizgowej, -preparaty gruntujące, -spoina (fuga) o szerokości 3 mm wg katalogu RAL 7046 (wodoodporna), -klej do glazury o grubości 5 mm - 8 mm (wodoodporny, półelastyczny), -listwy plastikowe o profilu zewnętrznym wg katalogu RAL 9010 - 45mb. c)Materiały pomocnicze np. wiadra, gąbka, pace, szpachelki, krzyżyki, kliny d)Wodę mineralną niegazowaną 0,5 l dziennie na jednego uczestnika. e)Materiały biurowe dla uczestników kursu, tj.: zeszyt, długopis, teczka. Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowych umiejętności z zakresu wykonywania prac wykończeniowych związanych z układaniem glazury ściennej wewnątrz pomieszczeń. Program kursu glazurnika powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a)zasady BHP i ppoż. przy pracach glazurniczych, b)organizacja stanowiska pracy, c)rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi i sprzętu, d)przygotowanie materiałów do prac glazurniczych, e)metody wykonywania prac glazurniczych f)zajęcia praktyczne, g)Konserwacja narzędzi. h)Egzamin końcowy. Materiały powinny być dostosowane do jednej grupy 12-osobowej szkolących się przez okres 96 godz. dydaktycznych, w ilości niezbędnej do ćwiczeń praktycznych. W trakcie kursu glazurnika wykonawca bada indywidualne postępy w nauce uczestników szkolenia. Wykonawca w ostatnim dniu zajęć teoretycznych kursu przeprowadzi egzamin teoretyczny sprawdzający nabytą wiedzę, a w ostatnim dni zajęć praktycznych egzamin praktyczny mający na celu sprawdzenie nabytych umiejętności w czasie kursu. Egzamin teoretyczny i praktyczny przeprowadza trzyosobowa wykwalifikowana komisja ze strony Wykonawcy. Wykonawca będzie posiadać własny sprzęt (np. mieszadła do kleju, maszyna do cięcia płytek, szlifierka kątowa itp.) niezbędne do realizacji kursu glazurnika Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość materiałów do zajęć praktycznych w celu szkolenia uczestników, w umiejętnościach w zakresie zawodu malarza. Koszt materiałów przeznaczonych do części praktycznej kursu nie może przekroczyć 40 % całkowitej wartości kursu. Po zakończonym kursie materiał szkoleniowy przechodzi na własność Aresztu Śledczego w Wejherowie. Wykonawca zapewnia środki czystości niezbędne do organizacji zajęć praktycznych, w ilości gwarantującej należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wystawić zaświadczenie o ukończeniu kursu glazurnika dla kursanta, który uczęszczał w przynajmniej 80% godzin lekcyjnych w ramach całego kursu, i dwa certyfikaty bądź zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkolenia kursowego, z tym, że pierwszy typ dokumenty winien zawierać jedynie dane konieczne m.in. imię, nazwisko, informację o rodzaju szkolenia i ewentualnych uprawnieniach z niego wynikających oraz logotypy PO KL, zaś drugi typ dokumentu musi zawierać wszystkie informacje projektowe. Dokumenty powinny być zgodne z wzorem załączonym (załącznik nr 5) w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Zamawiający zapewnia: -salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych wyposażoną w sprzęt audiowizualny. -pomieszczenie do przechowywania sprzętu oraz materiałów w sali szkoleniowej. -przeprowadzenie badań lekarskich dopuszczających do szkolenia. - posiadanie listy rezerwowej uczestników przedmiotowego szkolenia umożliwiające łatwe wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej. -pomieszczenie do przeprowadzenia części praktycznej w tym co najmniej : 55 m2 powierzchni ścian, 40 m2 powierzchni podłóg; -bezpłatne korzystanie z energii elektrycznej i wody użytkowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków unijnych Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13053,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9619,20

  • Oferta z najniższą ceną: 9619,20 / Oferta z najwyższą ceną: 10740,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.