eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Przesył sygnału wizyjnego z kamer miejskiego monitoringu wizyjnego do Centrum Dozoru Wizyjnego w Rumi - przetarg II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Rumia: Przesył sygnału wizyjnego z kamer miejskiego monitoringu wizyjnego do Centrum Dozoru Wizyjnego w Rumi - przetarg II
Numer ogłoszenia: 47860 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przesył sygnału wizyjnego z kamer miejskiego monitoringu wizyjnego do Centrum Dozoru Wizyjnego w Rumi - przetarg II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przesyłu sygnału wizyjnego z 24 kamer miejskiego monitoringu wizyjnego, siecią przesyłową będącą w dyspozycji Wykonawcy, przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu z kamer do Centrum Dozoru Wizyjnego w Rumi. Łączna ilość kilometrów przesyłu sygnału - 27,725 km. 2. Wykonawca dysponować musi siecią przesyłową, która umożliwia przesył sygnału wizyjnego. 3. Wykonawca na własny koszt i własnym staraniem zobowiązany jest zapewnić: 1) adaptację kamer wraz z osprzętem i urządzeń zainstalowanych w Centrum Dozoru Wizyjnego celem prawidłowego przesyłu sygnału, 2) ciągłość przesyłu sygnału wizyjnego z kamer do Centrum Dozoru Wizyjnego, usytuowanego w budynku Komendy Policji przy ul. Derdowskiego 43 w Rumi. 4. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Na przełączenie sygnału wizyjnego z obecnej sieci na sieć nowego Wykonawcy przewiduje się okres 12 godzin. 2) Dotychczasowy wykonawca usługi przesyłu nie jest zobowiązany do współpracy w zakresie przejmowania urządzeń do obsługi sygnału wizyjnego, ale wykazuje gotowość do współpracy. 3) Zamawiający dopuszcza przerwy techniczne w przesyłaniu sygnału wizyjnego. Zapis taki w projekcie umowy dotyczy przerw technicznych w przesyle sygnału mogących nastąpić w trakcie realizacji umowy ale już po uruchomieniu monitoringu. 4) Ewentualne uruchomienie dodatkowych kamer będzie regulowane odrębną umową, w której będą ustalone warunki wykonania przedmiotu umowy i termin realizacji. Nigdy nie następuje to natychmiast. 5) Zapisy w § 7 projektu umowy dotyczą innych podmiotów gospodarczych, które wyrażą wolę podłączenia się do sieci miejskiego monitoringu. Wykonawca nie ma prawa samodzielnie podłączać tych kamer bez pisemnej zgody Zamawiającego. 6) Długość linii przesyłowej jest obliczona zgodnie z obecną strukturą. Wartość usługi obliczana będzie zgodnie z zapisami w § 8 pkt 2 projektu umowy. 7) Ewentualna forma i możliwy termin wykonania wizji lokalnej, a także sposób kontaktowania się z obecnym operatorem w celu zasięgnięcia informacji o obecnie stosowanym rozwiązaniu na ten temat dostępne są u Zamawiającego. 8) Właścicielem kamer oraz urządzeń w Centrum Dozoru Wizyjnego jest Gmina Miejska Rumia. 9) W specyfikacji urządzeń sieci monitoringu nie ma zasilania awaryjnego. Z powodu braku zasilania w budynku Centrum Dozoru Wizyjnego może nastąpić przerwa w zapisie obrazu z kamer i brak możliwości bezprzerwowej pracy systemu. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niezawiniony przez siebie brak zasilania w budynku CDW. 10) Zamawiający wymaga aby sygnał wizyjny z kamer do Centrum Dozoru Wizyjnego spełniał jakość transmisji sygnału z 9-bitową rozdzielczością, wykorzystując protokół transmisji Bilinx firmy Bosch lub równoważny np. SNM. 11) Wymienione w SIWZ urządzenia zapewniają obecnie przesył sygnału. 12) Montaż innych urządzeń nie wymienionych w załączniku do SIWZ w sieci monitoringu, wymaga każdorazowo pisemnej zgody Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.22.81.00 - (2) Usługi transmisji sygnału telewizyjnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. co najmniej dwóch zamówień (potwierdzonych dokumentami stwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie) odpowiadających swoim rodzajem (tj. przesyłem sygnału wizyjnego ) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż 100.000 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy oświadczenie o dysponowaniu siecią przesyłową, która umożliwia ciągły przesył sygnału wizyjnego z kamer do centrum Dozoru Wizyjnego lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty dowód wpłaty wadium

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (Zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Referat Zamówień Publicznych, Pokój nr 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Sekretariat, Pokój nr 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.