eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniowa › Rozwijamy usługi edukacyjne w oddziałach przedszkolnych w Gminie Wiśniowa - dostawy



Ogłoszenie z dnia 2015-03-04

Wiśniowa: Rozwijamy usługi edukacyjne w oddziałach przedszkolnych w Gminie Wiśniowa - dostawy
Numer ogłoszenia: 47820 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniowa , Wiśniowa 150, 38-124 Wiśniowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2775062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwijamy usługi edukacyjne w oddziałach przedszkolnych w Gminie Wiśniowa - dostawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie 8 oddziałów przedszkolnych tj. SP Szufnarowa, SF Pstrągówka, SP Różanka, SF Niewodna, SP Markuszowa, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa, SF Jazowa. Zadanie 1 Dostawa odkurzacza wielofunkcyjnego do 7 oddziałów przedszkolnych tj. SP Szufnarowa, SP Różanka, SF Niewodna, SP Markuszowa, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa, SF Jazowa, dostawa froterki do SP w Różance i SP w Markuszowej, dostawa wózka dwuwiaderkowego z zestawem mopów do SP w Różance wg opisu zał. II 1. Zadanie 2. Dostawa zmywarko-wyparzarki do SP w Różance, dostawa szafy na naczynia do SP w Różance, dostawa termosu styropianowego do SP w Różance, . dostawa 4 termosów z pompką 4 l do SP w Różance, dostawa szafki na sztućce do SP w Różance, dostawa 2 chłodziarko-zamrażarek do SP w Różance i SP Markuszowa, dostawa 3 czajników bezprzewodowych do SP w Różance i SP Markuszowa i SF w Jazowej, dostawa metalowego stolika pod okienko, stolika pod zmywarkę, opiekacza-grylownicy do SP Markuszowa, dostawa kompletu naczyń 25 szt., zestawu sztućców, zakup garnka 2 szt, dla SF w Jazowej wg opisu zał. II. 2. Zadanie 3. Dostawa mebli i wyposażenia do oddziału przedszkolnego w SP Różance, SF w Niewodnej, SP w Markuszowej, SF w Kozłówku, SF w Jazowej wg załącznika II. 3 Zadanie 4. Dostawa rolet okiennych do SP Szufnarowa, Markuszowa, Jazowa wg załącznika II. 4 Zadanie 5 . Dostawa zestawów wypoczynkowych do SP Różanka, SP Markuszowa, SF w Niewodnej, SF Kozłówku, SF w Jazowej wg załącznika II. 5 Zadanie 6 Dostawa i montaż szafek do szatni SP Różanka, SP Markuszowa, wg załącznika II.6 Zadanie 7 Dostawa zabawek do SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 7 Zadanie 8 Dostawa pomocy dydaktycznych do SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 8 Zadanie 9 Dostawa artykułów plastycznych do SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 9. Zadanie 10 Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do SP Różanka, wg załącznika II. 10. Zadanie 11 Dostawa sprzętu ITC do SP Szufnarowa, SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa i SF Jazowa wg załącznika II. 11. Zadanie 12 Dostawa sprzętu audiowizualnego do SP Szufnarowa, SF Pstragówka, SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek, SF Jazowa wg załącznika II. 12. Zadanie 13 Dostawa tablic interaktywnych wraz z montażem i oprogramowaniem do SP Szufnarowa, SF Pstrągówka, SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa, SF w Jazowej wg załącznika II. 13. Zadanie 14 Dostawa kserokopiarek do SP Szufnarowa, SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 14. Rodzaj oraz ilości produktów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załącznikach II.1 do II.14 do SIWZ Nazwy własne i numery katalogowe z katalogu (Nowa Szkoła) użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określają typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Za materiały równoważne uważa się takie, które posiadają co najmniej te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na pogorszenie zastosowanego standardu wyposażenia opisanego w załącznikach od II.1 do II.14. Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone towary (produkty) muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz oznakowanie przedmiotów dostaw za pomocą logotypu Kapitał Ludzki i logotypu Unia Europejska oraz umieszczenia informacji o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.16.21.00-6, 30.21.30.00-6, 38.65.21.00-1, 32.00.00.00-3, 30.12.12.00-5, 32.32.20.00-6, 39.51.54.10-2, 39.71.00.00-2, 39.72.00.00-5, 39.22.00.00-0, 35.11.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w trybie art. 22 pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1 do SIWZ, 3) Parafowany wzór umowy. 4) Oświadczenie wykonawcy o udzieleniu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy, licząc od dnia przekazania wyposażenia - załącznik 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - Gwarancja - 0.1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej określonych przypadkach: 1) Zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od wykonawcy takich jak: a) zmiany umowy zamawiającego z Instytucją Pośredniczącą w zakresie terminów lub wysokości płatności dofinansowania realizacji projektu stanowiącego przedmiot umowy; b) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć; 2) Konieczności zmiany, w zakresie wysokości wynagrodzenia, związanej ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wisniowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Wiśniowej, Wiśniowa 76, 38-124 Wiśniowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wiśniowa, 38-124 Wiśniowa 150, pokój nr 2 - sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Tytuł projektu: (Rozwijamy usługi edukacyjne w oddziałach przedszkolnych w Gminie Wiśniowa)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odkurzacza wielofunkcyjnego do 7 oddziałów przedszkolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odkurzacza wielofunkcyjnego do 7 oddziałów przedszkolnych tj. SP Szufnarowa, SP Różanka, SF Niewodna, SP Markuszowa, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa, SF Jazowa. Dostawa froterki do SP w Różance i SP w Markuszowej, dostawa wózka dwuwiaderkowego z zestawem mopów do SP w Różance wg opisu zał. II 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.72.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Gwarancja - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zmywarko-wyparzarki, szafy na naczynia, termosu styropianowego, 4 termosów z pompką 4l, dostawa szafki na sztućce, 2 chłodziarko-zamrażarek, 3 czajników bezprzewodowych, metalowego stolika pod okienko, stolika pod zmywarkę, opiekacza-grylownicy, kompletu naczyń 25 szt., zestawu sztućców, zakup garnka 2 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zmywarko-wyparzarki do SP w Różance, dostawa szafy na naczynia do SP w Różance, dostawa termosu styropianowego do SP w Różance. Dostawa 4 termosów z pompką 4 l do SP w Różance, dostawa szafki na sztućce do SP w Różance, dostawa 2 chłodziarko-zamrażarek do SP w Różance i SP Markuszowa, dostawa 3 czajników bezprzewodowych do SP w Różance i SP Markuszowa i SF w Jazowej, dostawa metalowego stolika pod okienko, stolika pod zmywarkę, opiekacza-grylownicy do SP Markuszowa, dostawa kompletu naczyń 25 szt., zestawu sztućców, zakup garnka 2 szt, dla SF w Jazowej wg opisu zał. II. 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Gwarancja - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli i wyposażenia do oddziału przedszkolnego w SP Różance, SF w Niewodnej, SP w Markuszowej, SF w Kozłówku, SF w Jazowej wg załącznika II. 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Gwarancja - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa rolet okiennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rolet okiennych do SP Szufnarowa, Markuszowa, Jazowa wg załącznika II. 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Gwarancja - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa zestawów wypoczynkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów wypoczynkowych do SP Różanka, SP Markuszowa, SF w Niewodnej, SF Kozłówku, SF w Jazowej wg załącznika II. 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Gwarancja - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i montaż szafek do szatni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż szafek do szatni SP Różanka, SP Markuszowa, wg załącznika II.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Gwarancja - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa zabawek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek do SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Gwarancja - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Gwarancja - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa artykułów plastycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów plastycznych do SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 9 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Gwarancja - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi do SP Różanka, wg załącznika II. 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Gwarancja - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa sprzętu ITC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu ITC do SP Szufnarowa, SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa i SF Jazowa wg załącznika II. 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa sprzętu audiowizualnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu audiowizualnego do SP Szufnarowa, SF Pstragówka, SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek, SF Jazowa wg załącznika II. 12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 37.31.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Gwarancja - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa tablic interaktywnych wraz z montażem i oprogramowaniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic interaktywnych wraz z montażem i oprogramowaniem do SP Szufnarowa, SF Pstrągówka, SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek, SP Jaszczurowa, SF w Jazowej wg załącznika II. 13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Gwarancja - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kserokopiarek do SP Szufnarowa, SP Różanka, SP Markuszowa, SF Niewodna, SF Kozłówek wg załącznika II. 14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Gwarancja - 0.1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.