eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowiec › Remont nawierzchni dróg gminnych w Tarnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Tarnowiec: Remont nawierzchni dróg gminnych w Tarnowcu
Numer ogłoszenia: 47812 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarnowiec , Tarnowiec 211, 38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie, tel. 013 4424089, 013 4424092, faks 013 4424011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip-podkarpacie.pl/tarnowiec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg gminnych w Tarnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni dróg gminnych w Tarnowcu,w którego zakres wchodzi: A. Remont nawierzchni drogi gminnej Tarnowiec-Do Veritasu w km 0+000 - 0+305. Zakres robót do wykonania: 1. Wykonanie koryta drogi - 91,50 m3, 2. Wyrównanie i zagęszczanie dna koryta - 457,50 m2, 3. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z pospółki gr. 20 cm i szer. 1,50 m - 457,50 m2, 4. Wykonanie warstwy wyrównawczej z pospółki gr. 10 cm i szer. 3,00 m - 915,00 m2, 5. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego zaklinowanego gr. 7 cm - 915,00 m2, 6. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 2 cm - 915,00 m2, 7. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - 915,00 m2, 8. Utwardzenie poboczy pospółką gr. 15 cm - 295,00 m2 B. Remont nawierzchni drogi gminnej Tarnowiec-Trzciniec w km 0+077 - 0+392 Zakres robót do wykonania: 1. Rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych drogowych - 114,00 m2, 2. Transport płyt żelbetowych na odległość do 1 km - 46 t, 3. Wykonanie koryta drogi - 123,00 m3, 4. Wyrównanie i zagęszczanie dna koryta - 558,00 m2, 5. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z pospółki gr. 20 cm - 558,00 m2, 6. Wykonanie warstwy wyrównawczej z pospółki gr. 10 cm - 1002,00 m2, 7. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego zaklinowanego gr. 7 cm - 1002,00 m2, 8. Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 2 cm - 1002,00 m2, 9. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4 cm - 1002,00 m2, 10. Utwardzenie poboczy pospółką gr. 15 cm - 296,00 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykażą że w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa (ważne przez cały okres realizacji zamówienia), 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5. Oświadczenie o podwykonawcach, 6. Oświadczenie z art. 22 i 24..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-podkarpacie.pl/tarnowiec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Tarnowcu, 38-204 Tarnowiec 211.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Tarnowcu, pok nr 7 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.