eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy poprzez organizację międzynarodowego Turnieju w piłce siatkowej mężczyzn pod nazwą VIII Memoriał Huberta Jerzego Wagnera w dniach 20-22.08.2010



Ogłoszenie z dnia 2010-03-03

Bydgoszcz: Wykonanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy poprzez organizację międzynarodowego Turnieju w piłce siatkowej mężczyzn pod nazwą VIII Memoriał Huberta Jerzego Wagnera w dniach 20-22.08.2010r.
Numer ogłoszenia: 47801 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, faks (052) 58 58 273.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy poprzez organizację międzynarodowego Turnieju w piłce siatkowej mężczyzn pod nazwą VIII Memoriał Huberta Jerzego Wagnera w dniach 20-22.08.2010r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport na rzecz Miasta Bydgoszczy poprzez organizację międzynarodowego Turnieju w piłce siatkowej mężczyzn pod nazwą VIII Memoriał Huberta Jerzego Wagnera w dniach 20-22.08.2010r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.10.00 - Usługi promocji wydarzeń sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Huberta Jerzego Wagnera, ul. Westerplatte 1, 10-446 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204918,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 250000

  • Oferta z najniższą ceną: 250000 / Oferta z najwyższą ceną: 250000

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 1 lit.a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Przesłanka prawna: art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a uPzp. - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych, czyli aktywnego marketingu w administracji przez sport. Sport jest jednym z podstawowych sposobów skutecznej reklamy i promocji, skierowanej do szerokiego grona publiczności (konsumentów) nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych. Jest jedną z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które pokazują konsumentowi konkretny produkt bądź też miejsce. Skierowanie kampanii promocyjnej w stronę popularnych dyscyplin sportowych gwarantuje w prosty sposób możność kreowania pozytywnego wizerunku miasta, który ma zachęcić odbiorców reklamy do odwiedzin miasta w celach turystycznych bądź biznesowych. Wykonawca - Fundacja Huberta Jerzego Wagnera (dalej Fundacja) z siedzibą w Olsztynie jest pomysłodawcą, a zarazem jedynym organizatorem Turnieju w Piłce Siatkowej Mężczyzn pn. Memoriał Huberta Jerzego Wagnera. Memoriał Huberta Jerzego Wagnera jest kilkudniową imprezą siatkarską, organizowaną od 2003 roku. Podczas imprezy rozgrywane są towarzyskie mecze siatkarskie. Uczestniczą w nich reprezentacje zaproszonych krajów wspólnie z polską kadrą. Turniej upamiętnia nieżyjącego już zdobywcę medali olimpijskich. Hubert Jerzy Wagner zdobył olimpijskie laury razem z drużyną narodową. Założeniem Fundacji jest organizowanie memoriału na ok. 2 tygodnie przed najważniejszą imprezą siatkarską sezonu. W tym roku wypada to przed Mistrzostwami Świata, które odbędą się we wrześniu we Włoszech. Wysoki poziom, jaki reprezentują zawodnicy zapraszanych reprezentacji oraz widowiskowość tej dyscypliny sprawiły, iż corocznie Turniej jest transmitowany przez ogólnopolską stację telewizyjną, co daje możliwość zaprezentowania gry polskiej reprezentacji milionom widzów. W ten sposób reklama, związana z meczami polskiej reprezentacji, dociera do wszystkich grup docelowych. Wykonawca w ramach promocji Zamawiającego zapewnia poza transmisjami w telewizji ogólnopolskiej również wykonanie: materiałów promocyjno - reklamowych (plakaty, foldery, ulotki) z logo Bydgoszczy, ekspozycje logo Bydgoszczy na bandach LED podczas rozgrywanych meczy, ekspozycji logo Bydgoszczy na stałych banerach, na ściance konferencyjnej oraz możliwość reklamy w folderze promującym imprezę. Organizacja Turnieju w Bydgoszczy, jest dla miasta dużym wyróżnieniem, gdyż pierwszeństwo organizacji tak prestiżowej imprezy od 2003r niepodzielnie dzierżyło miasto Olsztyn. W tym roku miasto Bydgoszcz po raz kolejny ma możliwość udowodnić, iż jest przygotowane na organizację tak prestiżowych imprez, a jak wiadomo każda impreza o charakterze sportowym czy kulturalnym o zakresie nie tylko lokalnym, ale jak w tym przypadku światowym, powoduje większe zainteresowanie miastem pod względem nie tylko turystycznym, ale również handlowym. Nie można, więc pominąć promocji miasta jako podstawowego składnika działalności. Zwłaszcza, że promocja gminy - zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. 2001 nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) - należy do jej zadań własnych. W tym stanie rzeczy udzielenie zamówienia ww. Wykonawcy w tym przedmiocie - w trybie z wolnej ręki jest w pełni uzasadnione i wyczerpuje przesłanki zawarte w art. 67 ust. 1 pkt 1 lit a uPzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.