eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzówek › Odbudowa drogi gminnej Nr 108357L w miejscowości Sulów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-07

Zakrzówek: Odbudowa drogi gminnej Nr 108357L w miejscowości Sulów
Numer ogłoszenia: 47790 - 2008; data zamieszczenia: 07.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Zakrzówku, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, woj. lubelskie, tel. 081 8215002, fax 081 8215002.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zakrzowek.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej Nr 108357L w miejscowości Sulów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa drogi gminnej Nr 108357L w miejscowości Sulów. Zamówienie składa się z dwóch zadań: Zadanie Nr 1: Odbudowa drogi gminnej Nr 108357L od km 3+500 do km 4+800 Zakres robót: Kilometraż od 4+270 do 4+800: - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej sortowanej frakcji 0-63 mm (grubość po zagęszczeniu 20 cm) - 2 120 m2 - wykonanie górnej warstwy nawierzchni z mieszanki kamiennej sortowanej frakcji 0-32 mm (grubość po zagęszczeniu 10 cm) - 2 120 m2 - uzupełnienie poboczy ziemią pobraną z pasa drogi z zagęszczeniem, szerokość pobocza ziemnego 1,0 m - 389,5 m3 Kilometraż od 3+500 do 4+270: - wyrównanie podbudowy mieszanką kamienną sortowaną frakcji 0-32 mm (grubość po zagęszczaniu 3 cm) - 48 m3 - wykonanie nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej (grubość po zagęszczeniu 6 cm) - 2 443 m2 - uzupełnienie poboczy mieszanką kamienną sortowaną frakcji 0-32 mm (grubość po zagęszczaniu 6 cm, szerokość 0,8 m) - 72 m3 Zadanie Nr 2: Odbudowa drogi gminnej Nr 108357L od km 3+180 do km 3+500 Zakres robót: - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej sortowanej frakcji 0-63 mm (grubość po zagęszczeniu 20 cm) - 1 280 m2 - wykonanie górnej warstwy nawierzchni z mieszanki kamiennej sortowanej frakcji 0-32 mm (grubość po zagęszczeniu 10 cm) - 800 m2 - wyrównanie podbudowy mieszanką kamienną sortowaną frakcji 0-32 mm (grubość po zagęszczaniu 3 cm) - 24 m3 - uzupełnienie poboczy ziemią pobraną z pasa drogi z zagęszczeniem, szerokość pobocza ziemnego 1,0 m - 235,2 m3 - wykonanie nawierzchni ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej (grubość po zagęszczeniu 6 cm) - 600 m2 - uzupełnienie poboczy mieszanką kamienną sortowaną frakcji 0-32 mm (grubość po zagęszczaniu 6 cm, szerokość 0,8 m) - 19,2 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku Oddział w Zakrzówku Nr rachunku 06 8717 1048 2003 3000 1485 0014 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 31.03.2008 r. do godz. 900 (w przypadku wpłaty przelewem liczy się data wpływu na konto Zamawiającego). 4. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 7. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ww. ustawy, a w szczególności art. 24 ustawy. 2. Udzielą co najmniej 36 m-cy gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymienione w rozdz.VII SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania. Kryteria oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy nie podlegają zmianom w toku danego postępowania. Ocena spełniania wymaganych warunków nastąpi na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Spis treści - wykaz załączonych do oferty dokumentów 2. Formularz oferty (wg załączonego wzoru), podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli. Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. Kosztorys ofertowy. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Aktualny wypis /odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 9. Wykaz kadry technicznej, która ma uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych z podaniem wartości, daty i miejsca wykonywania wraz z referencjami lub protokołami ostatecznego odbioru robót - minimum 1 zadanie w zakresie budowy robót drogowych o nawierzchni bitumicznej z masy mineralno - asfaltowej grysowej o wartości min. 200.000 zł. 11. Oświadczenie o zamiarze wykonania całości przedmiotu zamówienia własnymi siłami lub w przeciwnym przypadku, oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem, które części zamówienia zostaną powierzone (wg załączonego wzoru). Nie złożenie jakiegokolwiek z wymienionych w pkt. 2-11 dokumentów lub złożenie dokumentów zawierających błędy, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie). Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje są nieprawdziwe istotne dla prowadzonego postępowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/zakrzowek/index.php?menu=ogloszenia&stage=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UG Zakrzówek ul.Żeromskiego 24 23-213 Zakrzówek pok. nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat UG Zakrzówek ul.Żeromskiego 24 23-213 Zakrzówek pok nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.