eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zamówienie uzupełniające w ramach zadania pn.Rewitalizacja pasa drogowego ul. Kopisto



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Rzeszów: Zamówienie uzupełniające w ramach zadania pn.: Rewitalizacja pasa drogowego ul. Kopisto
Numer ogłoszenia: 477874 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Ul. Targowa 3, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 37 44, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające w ramach zadania pn.: Rewitalizacja pasa drogowego ul. Kopisto.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług uzupełniających w ramach zamówienia podstawowego pn.: Rewitalizacja pasa drogowego ul. Kopisto realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja pasa drogowego ul. Kopisto. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nasadzeń 35 szt. drzew ozdobnych na terenie pasa środkowego ul. Kopisto w Rzeszowie, zgodnie z opisem technicznym na działkach nr. 553/25, 553/5, 553/15, 553/12 obr.208. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie nasadzeń drzew..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARK-M Sp. z o.o., ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28208,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29862,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29862,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29862,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający na zamówienie podstawowe którego zakres obejmował wykonanie nasadzeń 69 szt. drzew, 4662 szt. krzewów i 607 szt. traw ozdobnych oraz założenie trawnika na części pasa środkowego ul. Kopisto w Rzeszowie przeznaczył 200 000,00 zł brutto. W postępowaniu przetargowym wybrana została oferta za cenę 169 535,16 zł brutto, w wyniku czego Zamawiający uzyskał oszczędności z zamówienia podstawowego w kwocie 30 464,84 zł brutto. W związku potrzebą wykonania nasadzeń drzew w pozostałej części pasa środkowego ul. Kopisto oraz posiadanymi środkami, istnieje możliwość wykonania zamówienia uzupełniającego na wykonanie nasadzeń 35 szt. drzew ozdobnych. Wykonanie nasadzeń w ramach zamówienia uzupełniającego pozwoli na zagospodarowanie pasa zieleni wzdłuż całej ulicy Kopisto. Zamówienie polega na wykonaniu tego samego rodzaju prac, jakie były zlecone do wykonania w zamówieniu podstawowym. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do zamówienia podstawowego i zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych. Zamówienia podstawowego udzielono w wyniku przeprowadzenia przetargu nieograniczonego. Zgodnie z dyspozycją ustawową Zamawiający w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Wykonanie zamówienia powierza się Wykonawcy, który realizuje zamówienie podstawowe. Przedmiotem zamówienia jest ten sam rodzaj usług co w zamówieniu podstawowym i zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.