Ogłoszenie z dnia 2013-11-21
Zawiercie: Zamówienie uzupełniające dotyczące obsługi 9 tablic informacyjnych o łącznej powierzchni 96 m2 (tj. 9 tablic w tym 7 dwustronnych i 2 jednostronne) znajdujących się na terenie miasta Zawiercia.
Numer ogłoszenia: 477816 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające dotyczące obsługi 9 tablic informacyjnych o łącznej powierzchni 96 m2 (tj. 9 tablic w tym 7 dwustronnych i 2 jednostronne) znajdujących się na terenie miasta Zawiercia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające dotyczące obsługi 9 tablic informacyjnych o łącznej powierzchni 96 m2 (tj. 9 tablic w tym 7 dwustronnych i 2 jednostronne) znajdujących się na terenie miasta Zawiercia. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) skład DTP projektów graficznych przesłanych przez Zamawiającego, 2) wydruk solwentowy w pełnym kolorze 288 m2 na folii samoprzylepnej o grubości minimum 100 ?m na szarym kleju w rozdzielczości 600 dpi według projektów graficznych dostarczonych przez Zamawiającego, 3) wyklejenie 288 m2 powierzchni informacyjnej na nośnikach wielkoformatowych w formacie 2x3 m (6 m2) każdy należących do Gminy Zawiercie, 4) bieżąca konserwacja (w tym zrywanie starych nadruków) i utrzymanie 9 tablic w zakresie likwidacji graffiti z obudowy czy wymiany zniszczonej obudowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy, wykaz tablic, które stanowią załączniki do zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LAVIGO Paweł Komenda, ul. Szeroka 18, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5702,40
Oferta z najniższą ceną: 5702,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5702,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki (zamówienie uzupełniające) dotyczące niniejszego przedmiotu zamówienia - usługi na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które udzielono 11.02.2013, dotychczasowemu Wykonawcy usług LAVIGO Paweł Komenda, ul. Szeroka 18, Zawiercie, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zaś zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego 12674 - 2013 z 09.01.2013 i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- ŚWIADCZENIA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ NA RZECZ SZPITALA POWIATOWEGO W ZAWIERCIU
- "Przebudowa ul. Skarżyckiej i ul. Krótkiej oraz budowa drogi gminnej - Droga nr 5 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice" - 2 Części
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zawierciu (...) w ramach programu OLIMPIA (...)
- Budowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa (Droga nr 4) w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową, remontem i wykończeniem części pomieszczeń budynku remizy OSP Blanowice w ramach zadania Przebudowa pomieszczeń (..) w strażnicy OSP Blanowice (..)
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi i dzierżawy urządzeń drukujących
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- "Outsorcing druku"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.