eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov - Rugenwalde- Darłowo. Miasto nad Bałtykiem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-21

Darłowo: Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov - Rugenwalde- Darłowo. Miasto nad Bałtykiem
Numer ogłoszenia: 477798 - 2013; data zamieszczenia: 21.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamek Książąt Pomorskich , ul. Zamkowa 4, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3142351, faks 0-94 3142351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumdarlowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov - Rugenwalde- Darłowo. Miasto nad Bałtykiem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I - wykonanie oświetlenia sali, wykonanie aranżacji sali wystawowej instalacja ścianek działowych, ruchomych ścianek - wewnętrznych okiennic, malowanie ścian i sufitu sali, budowa i montaż podestu drewnianego oraz imitacji ścianki gotyckiej. Zakup fragmentu wagonu kolejowego i fragmentu repliki kutra rybackiego oraz palisady. Zadanie nr II - dostawa oraz montaż gablot w ilości 16 szt. Zadanie nr III - dostawa manekinów giętkich 16 szt., dostawa strojów dla manekinów książęcych 4 szt.,wojewody 3 szt., mieszczanina 2 szt., szewca 1 szt., mnicha 1 szt., kobiety i dziecka po 1 szt., plażowego kobiecego 1 szt., osadnika 1 szt. Zadanie nr IV - dostawa replik naczyń drewnianych łyżek zdobionych 10 szt., naczyń klepkowych z oplotem 2 szt., naczyń ośmiokątnych 3 szt., misek półkulistych 3 szt., talerzy owalnych 3 szt., desek do chleba 3 szt., rękojeści do noża krótkiego 1 szt., długiego 1 szt., dostawa plakiety płaskorzeźby z ambony w Kościele Mariackim w Darłowie. Zadanie nr V - dostawa replik naczyń ceramicznych oraz ceramicznych plakiet Święców mis z Gdańska 2 szt., mis ze Starego Drawska 2 szt., miseczki kamionkowej z Kołobrzegu 5 szt., kubka kamionkowego 3 szt. dzbana małego 2 szt., dzbana dużego 2 szt., ceramicznych plakiet z herbami Święców 3 szt., dostawa replik noży z pocz. XIV w. nóż długi 1 szt., nóż długi 1 szt., nóż długi z rękojeścią 1 szt. Zadanie nr VI - dostawa stempla i prowadnicy do wybijania replik monet szeląg Bogusława XIV 1 szt. oraz krążków aluminiowych 5000 szt., dostawa młotka do mennicy do wybijania monet z transportem. Zadanie nr VII -dostawa łaty wodowskazowej 1 szt., dostawa drewnianych replik mebli stół 1 szt., ławek do siedzenia 4 szt., ławy biesiadnej 1 szt., ławo-skrzyń 7 szt., ławy do siedzenia 1 szt. zydli 5 szt., zydla dla rzemieślnika 1 szt. Zadanie nr VIII - dostawa kosza plażowego z wikliny 1 szt., dostaw 2 koszy wiklinowych (z transportem). Zadanie nr IX - dostawa telewizora z elementami do montażu, komputera z oprogramowaniem, rzutnika multimedialnego z zapasową lampą i elementami do montażu oraz ekranu - zgodnie z podanymi parametrami. Zadanie nr X - dostawa kiosku multimedialnego/infokiosku wewnętrznego z transportem - zgodnie z podanymi parametrami. Zadnie nr XI - dostawa makiety miasta Darłowa. Zadanie nr XII - dostawa materiałów graficznych do prezentacji wystawy - wydruków na płótnie 97m2 i materiale banerowym 60m2 z montażem, dostawa wydruku planu miasta na folii z laminatem podłogowym 2,25m2, druk katalogu 2000szt., druk banerów reklamowych 52m2, druk zaproszeń na otwarcie wystawy 300szt., druk ulotek format A6 - 15000 szt., plakatów format A3 - 500 szt., A2 - 500 szt. Zadnie nr XIII - wykup domeny i serwera na 5 lat oraz zakup witryny internetowej z systemem CMS. Zadnie nr XIV - dostawa audioprzewodników wraz z opracowanymi i nagranymi tekstami w języku polskim, niemieckim i angielskim w ramach zadań zakupione zostaną: audioprzewodniki 30 szt., znaczniki radiowe 20 szt., etykiety RfiD 40 szt., ładowarki 3 szt., słuchawki 30 szt., opracowane scenariusze 3 szt., nagrania 3 szt., usługa instalacji i wdrożenia systemu i szkolenia pracowników 1 szt. Zadanie nr XV - dostawa wykładziny z nadrukiem bruku 43 mb, szer. 1,37 m, dostawa wykładziny uzupełniającej (czarna) 70 mb szer. 1 m, dostaw wykładziny uzupełniającej (czarna) 120 mb szer.. 2 m dostawa materiałów styroduru na makietę bastionu szwedzkiego 1 m3. Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie systemów multimedialnych, wdrożenie oprogramowania systemów, uruchomienie systemu oświetlenia, przeprowadzenie szkoleń pracowników muzeum w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, sprzętów, systemów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie zamówienia. Dostawa i montaż będą się odbywały się sukcesywnie zgodnie z uzgodnionym harmonogramem. Wykonane systemy - multimedialny, wyposażenia wystawienniczego oraz oświetlenia będą zsynchronizowane tworząc funkcjonalną całość. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia spełniającego wszystkie wymogi odpowiednich norm europejskich i posiadające oznaczenie CE. Szczegółowe , minimalne wymagania funkcjonalno - techniczne poszczególnych elementów zamówienia oraz opisy, projekty niezbędne do wykonania zamówienia znajdują się w załącznikach zgodnie z wykazem. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określony został w rozdziale II niniejszej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium na każde zadanie wyszczególnione w przedmiocie zamówienia zamówienia: 1. Zadanie nr I - 1400,00 zł 2. Zadanie nr II - 650,00 zł 3. Zadanie nr III - 1500,00 zł 4. Zadanie nr IV - 50,00 zł 5. Zadanie nr V - 50,00 zł 6. Zadanie nr VI - 100,00 zł 7. Zadanie nr VII - 450,00 zł 8. Zadanie nr VIII - 50,00 zł 9. Zadanie nr IX - 250,00 zł 10. Zadanie nr X - 150,00 zł 11. Zadanie nr XI - 950,00 zł 12. Zadanie nr XII - 400,00 zł 13. Zadanie nr XIII - 100,00 zł 14. Zadanie nr XIV - 2000,00 zł 15. Zadanie nr XV - 500,00 zł W przypadku złożenia oferty całościowej żąda wniesienia wadium w wysokości 8600,00 zł 18.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 18.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium należy wpłacić na rachunek Zamawiającego 76 8566 0003 0100 0390 2000 0132

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że ww. warunek spełnia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

41.1. W trakcie realizacji Umowy, postanowienia w niej zawarte mogą ulec zmianom i mogą dotyczyć:1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: a. Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b. Wstrzymania przez Zamawiającego wykonania prac, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, c. Wystąpienie okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, 2) W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach a-c, termin może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności. 3) Zmiana wysokości ceny ryczałtowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu Umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego, dotyczy to części wynagrodzenia za prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 4) Zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy. 5) W przypadku wystąpienia dodatkowych wytycznych wynikających ze zmiany przepisów obowiązujących przy współfinansowaniu Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013. 41.2. W/w zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej Umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie. 41.3. Zmiana postanowień Umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumdarlowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Zamek Książąt Pomorskich w Darłowie, ul. Zamkowa 4, 76-150 Darłowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Zamek Książąt Pomorskich w Darłowie, ul. Zamkowa 4, 76-150 Darłowo Sekretariat Muzeum..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego pn. Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 -2013, który współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, zawartą w Programie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.