eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › DOSTAWA ZESTAWÓW MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Łomża: DOSTAWA ZESTAWÓW MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 47775 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 216-62-15, faks 86 2163063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pogotowie.lomza.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWÓW MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych , Dz. U z 2013 r, poz. 907 z późniejszymi zmianami, w trybie przetargu nieograniczonego o wartości wyrażonej w złotych o równowartości mniejszej od 207 000 euro - dla dostaw. Zamówienie oznaczone jest znakiem: 5-1M-2014 , Wykonawcy zobowiązani są do powoływania się na wyżej podane oznaczenie we wszystkich kontaktach z Zamawiającym. 1.Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA ZESTAWÓW MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego. Szczegółowy wykaz asortymentu objętego zamówieniem stanowi Załącznik nr. 2 będący integralną częścią SIWZ. 1) Zaoferowanie towaru sprzecznego z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2) Oferowane dostawy muszą spełniać wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz.U z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) 3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć całość towaru na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Łomży, w sposób opisany w załączonym wzorze umowy. 4) zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub w odpowiedziach na zadane pytania wskazano jakikolwiek znak towarowy, pochodzenie, czy patent - należy przyjąć, że wskazane patenty, pochodzenie, znaki towarowe, określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie w tej części przedmiotu zamówienia oferty o równoważnych parametrach technicznych eksploatacyjnych i użytkowych, lub spektrum działania opisowi takiemu towarzyszą wyrazy: lub równoważny. Produkty równoważne muszą być tożsame lub nie gorsze co do jakości i spektrum działania. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery faksów oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ), dotyczącym posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania . Przy oferowaniu dostawy produktów leczniczych zamawiający wymaga załączenia odpisu zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ), dotyczącym posiadania przez wykonawców wiedzy i doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku dot. potencjału technicznego, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożenie przez wykonawców oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ), dotyczącym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu , (załącznik nr 3 do SIWZ), dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty; 2. Wypełniony i podpisany formularz -oferta wykonawcy ( Załącznik nr 1do SIWZ); 3. Umowa- projekt (Załącznik nr 6 do SIWZ) z jej pełną akceptacją przez Wykonawcę. 4. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo to musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). 5. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6. Wykonawca składa oświadczenie, o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 5 do SIWZ) ;7. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien do oferty załączyć :wypełniony i podpisany Formularz cenowy (Załączniku nr 2 oraz próbki i deklaracje wymienione w rozdz. 10 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 oraz art.144a ust.1 pkt. 2, pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Niedopuszczalna jest istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z następujących okoliczności:2.1. Zmiana w przedmiocie umowy i sposobu spełniania świadczenia: a) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji lub braków na polskim rynku składników asortymentu objętych przedmiotem dostawy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej o czas trwania przeszkody. Zmiany będące wynikiem wstrzymania produkcji lub braków na polskim rynku składników asortymentu objętych przedmiotem zamówienia muszą być równoważne lub korzystne dla Zamawiającego w zakresie parametrów techniczno-użytkowych przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych lub niższe ceny jednostkowe (np. promocje) przy zachowaniu dotychczasowych parametrów techniczno-użytkowych asortymentu. b) zmiany spowodowane nie wykupieniem asortymentu w pełnej cenie umowy. W tym przypadku umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia dostaw asortymentu do ceny podanej w §2 ust.1 niniejszej umowy 2.2 Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) obniżenie ceny jednostkowej brutto asortymentu o zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych, upusty będą obowiązywały dla tej umowy bez konieczności aneksowania umowy, fakt udzielenia obniżki lub upustu cenowego będzie odnotowany w fakturze. b) zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej asortymentu o zmianę obowiązującej stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego o procent plus;-minus tej zmiany. c) zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej asortymentu spowodowaną wzrostem albo zmniejszeniem cen urzędowych asortymentu o plus-minus tej zmiany. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy wymagająca formy pisemnej, może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.4. Strona występująca o istotną zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w § 7 ust. 2 pkt 2.2b, 2.2c umowy. 5. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie i odpowiednio uzasadniony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pogotowie.lomza.pl (w zakładce -zamówienia publiczne uPzp)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży. Adres: 18-400 Łomża. ul. Szosa Zambrowska 1/19,sekretariat, pok. 01..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży. Adres: 18-400 Łomża. ul. Szosa Zambrowska 1/19,sekretariat, pok. 01..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.