Kielce: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych:
Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku
Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie
Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie
Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie
Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi
Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie
Numer ogłoszenia: 47762 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie. Przez sprzątanie ulic należy rozumieć zamiatanie mechaniczne lub wyjątkowo ręczne ulic wzdłuż krawężników ulicznych na szerokość 1,3 m (jednostronnie lub dwustronnie), sprzątanie malowanych pasów rozdziałów, jezdni skrzyżowań w granicach linii rozgraniczających (w pasie drogowym) oraz innych powierzchni podatnych na odkładanie się zanieczyszczeń np. korytek ściekowych, zatok autobusowych, czyszczenie studzienek wpustowych kanalizacji deszczowej, zbieranie zwłok zwierzęcych. Sprzątanie chodników lub ścieżek rowerowych obejmuje całą powierzchnię. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z Wykazem ulic, ścieżek i chodników, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz zatwierdzonym harmonogramem sprzątań.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 Obwód Drogowy w Zgórsku - 900,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 Obwód Drogowy w Łopusznie - 2 300,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3 Obwód Drogowy w Pińczowie - 1 400,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 4 Obwód Drogowy w Staszowie - 1 000,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 5 Obwód Drogowy w Nowej Słupi - 1 300,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 6 Obwód Drogowy w Ostrowcu Św. - 1 500,00 zł. - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 7 Obwód Drogowy w Tempoczowie - 800,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 usługę w zakresie sprzątania ulic przez co najmniej 1 sezon. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Spełnienie powyższego warunku uprawnia do złożenia oferty na wybrane zadanie (zadania) lub na wszystkie zadania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności, w szczególności: a) działanie siły wyższej; b) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; d) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy; e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; f) niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowań w uzyskaniu od instytucji i urzędów niezbędnych: orzeczeń, decyzji, pozwoleń, uzgodnień, które mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy; g) przewlekłość postępowania o udzielenie zamówienia publicznego związana z ewentualnymi odwołaniami Wykonawców; h) z uwagi na zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); i) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; j) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy; k) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ŚZDW w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 205, 206 lub 207; wersja papierowa płatna - cena 20,00 zł Wersja elektroniczna do pobrania bezpłatnie ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2015 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 219 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 1. Obwód Drogowy w Zgórsku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 2. Obwód Drogowy w Łopusznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 96.10.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 3. Obwód Drogowy w Pińczowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 4. Obwód Drogowy w Staszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 5. Obwód Drogowy w Nowej Słupi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 6. Obwód Drogowy w Ostrowcu Świętokrzyskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe i letnie ulic, ścieżek rowerowych oraz sprzątanie pozimowe chodników dróg wojewódzkich w roku 2015 na terenie Obwodów Drogowych: Zadanie nr 7. Obwód Drogowy w Tempoczowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 38.11.21.00-4, 79.63.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Skrócenie terminu wykonania pozimowego sprzątania - 2
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej (10 części)
- Sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego - uzupełnienie, paski do glukometrów dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II.
- Sukcesywne dostawy odczynników do wykrywania patogenów z materiałów klinicznych metodą PCR dla potrzeb Pracowni Biologii Molekularnej Zakładu Mikrobiologii WSzZ w Kielcach
- Zakup i dostawa leków-uzupełnienie dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Zakup wraz z dostawą starterów do PCR oraz odczynników do przygotowania bibliotek i przeprowadzenia sekwencjonowania w zintegrowanym sekwenatorze Genexus dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
- Dostawa systemu monitoringu GPS i gospodarki paliwowej wraz z usługą dostępową
- Dostawy aparatury medycznej: kardiomonitory, neuromonitor, diatermia
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
więcej: Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.