eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Szczecin: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 47719 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77228 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z profili PCV w lokalach mieszkalnych, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wymianę stolarki jedno-, dwu i trzydzielnej rozwieranej i uchylno-rozwieranej, łukowej, 2) wykonanie przez wykonawcę pomiarów stolarki okiennej/balkonowej przeznaczonej do wymiany, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, (jedynie te pomiary mogą stanowić podstawę do wyprodukowania i montażu stolarki), 3) demontaż istniejącej stolarki okiennej/balkonowej, 4) dostawę i montaż stolarki okiennej/balkonowej z profili PCV w kolorze białym, z zachowaniem istniejącego podziału powierzchni okna, o następujących parametrach: a) współczynnik Ugszyby - nie większy niż 1,1 W/m2K, b) współczynnik Uwokna - nie większy niż 1,4 W/m2K, c) izolacyjność akustyczna Rw nie większa niż 35 dB, d) zapewnienie starannego osadzenia szyby w ramie z PCV, które uniemożliwi ucieczkę ciepła przez okna, 5) okno powinno być wyposażone/posiadać: a) nawiewnik ciśnieniowy z możliwością ręcznego przymknięcia, gwarantujący wymianę powietrza w pomieszczeniu zgodnie z PN (za wyjątkiem stolarki o powierzchni do 1m2-tylko rozszczelnione), b) uszczelkę z EPDM, c) liczbę co najmniej pięciu komór (dane potwierdzone zaświadczeniem z ITB), 4) klamki w kolorze białym, d) otwory umożliwiające odprowadzenie na zewnątrz profilu wody (skropliny itp.), e) profil usztywniający wykonany z profilu zamkniętego - stal ocynkowana 1,5 mm, f) możliwość otwierania i uchylania skrzydła okiennego, g) możliwość zwykłego uchyłu (w oknach jedno-, dwu- i trzyskrzydłowych w min. jednym skrzydle), 6) wymianę parapetów zewnętrznych na parapety wykonane z blachy stalowej ocynkowanej, 7) wymianę parapetów wewnętrznych na parapety wykonane z laminatu typu postforming w kolorze białym, 8) w przypadku wykonania parapetów zewnętrznych jednorodnych rodzajowo, zachować typ, rodzaj i kolor, 9) wypełnienie przestrzeni pomiędzy otworem okiennym a ościeżnicą pianką niskoprężną w sposób gwarantujący prawidłową izolację termiczną przestrzeni pomiędzy ościeżnicą a otworem w ścianie, 10) wykonanie obróbek tynkarskich, 11) regulację skrzydeł okiennych i balkonowych, 12) jednokrotne malowanie ościeży farbą emulsyjną koloru białego 13) zabezpieczenie-oznakowanie pasa drogowego w trakcie demontażu i montażu stolarki okiennej/balkonowej, 14) niezwłoczne wywiezienie zdemontowanej stolarki i gruzu powstałego z demontażu oraz dostarczenie dowodu wywozu na składowisko odpadów, 15) uporządkowanie po robotach w lokalu, 16) wszelkie koszty organizacji placu budowy i ewentualnych strat poniesionych przez osoby trzecie ponosi wykonawca. 3. Łącznie przedmiot zamówienia obejmuje - 264 szt. stolarki okiennej i balkonowej, o łącznej powierzchni 546,44 m2, w tym: 1) okna do 1m2 - 21 szt. o łącznej powierzchni 14,04 m2, 2) okna powyżej 1m2 - 109 szt. o łącznej powierzchni 187,62 m2, 3) okna powyżej 2m2 - 133 szt. o łącznej powierzchni 341,56 m2, 4) okna łukowe powyżej 2m2 - 1 szt., o powierzchni 3,22 m2. 4. Wykonawca po wymianie stolarki okiennej/balkonowej przekaże każdemu najemcy lokalu instrukcję bezpiecznego użytkowania oraz zasady konserwacji stolarki PCV. 5. Wykaz adresowy miejsc wymiany stolarki okiennej/balkonowej stanowi załącznik nr 10 do siwz. 6. Rysunki i pomiary stolarki okiennej/balkonowej stanowią załącznik nr 11 do siwz. 7. Wykazy oraz rysunki i pomiary, o których mowa w ust. 6 i 7 mogą ulec zmianie, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Gralak Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa PATRON, ul. Nałkowskiej 2, 73-110 Stargard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 276666,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 230933,87

  • Oferta z najniższą ceną: 230933,87 / Oferta z najwyższą ceną: 258157,67

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.