eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Gliwice: Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych)
Numer ogłoszenia: 477190 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 438256 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Nr 4 z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Gliwicach, ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2318888 w. 304, faks 32 2318888 w. 401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) 1. Kod odpadu 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (Rozp. Min. Środ. z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów, Dz. U. z 2001r., nr 112, poz. 1206). 1. Szacunkowa ilość odpadów w skali roku wynosi 120 ton, z tym iż nie wyczerpanie tej wartości nie stwarza po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego i jego następców prawnych. 2. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy do siedziby Zamawiającego kontenery służące składowaniu odpadów (należy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu ofertowym): 2 kontenery o pojemności 7m3 LUB 3 kontenery (samorozładowcze) o pojemności 5m3. 3. Odbiór odpadów odbywać się będzie 3 razy w tygodniu - w poniedziałki, środy i piątki, a także - w razie potrzeby Zamawiającego - po telefonicznym zgłoszeniu, najpóźniej do godz. 12:00 następnego dnia. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2005r. Nr 180, poz. 1495 ze zm.); zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 16 ustawy, za zbierającego zużyty sprzęt uważa się przedsiębiorcę posiadającego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych, za odrębną opłatą i po uprzednim zgłoszeniu (patrz: zamówienia uzupełniające). 5. Każdy odbiór musi być potwierdzony stosowną kartą ewidencji odpadu, zgodnie z Rozp. Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010r. Nr 249, poz. 1673). 6. Usługę należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r., Nr 185, poz. 1243 ze zm.). 7. Wykonawca musi posiadać stosowne uprawnienia w zakresie objętym zamówieniem, a w szczególności decyzje zezwalające na zbieranie i transport odpadów, wraz z prawem posiadacza odpadów wymagane ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r., Nr 185, poz. 1243 ze zm.). 8. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na odbiór odpadów lub zaświadczenie (umowę) o odbiorze odpadów u innego przedsiębiorcy. 9. Kryterium wyboru ofert jest najniższa cena brutto za wywóz, transport i utylizację (składowanie) 1 tony odpadów. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spectrum Silesia Service Sp. z o. o., ul. Anieli Krzywoń 16, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72702,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248,40

  • Oferta z najniższą ceną: 248,40 / Oferta z najwyższą ceną: 432,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.