eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ochrona osób i mienia w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Kraków: Ochrona osób i mienia w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi
Numer ogłoszenia: 477130 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 124222153, faks 124222153; 124229033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi ochrony osób i mienia w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi grupy interwencyjnej, po otrzymaniu powiadomienia o konieczności jej wykonania, na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ, 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: a) część nr 1: ochrona osób i mienia w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi dla niżej wymienionych obiektów: - Obiekt Poczta Polska S.A., 38-200 Jasło, ul. 3-go Maja 4, - Obiekt Poczta Polska S.A., 36-200 Brzozów, ul. Mickiewicza 12, - Obiekt Poczta Polska S.A., 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II 10, - Obiekt Poczta Polska S.A., 37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 3, - Obiekt Poczta Polska S.A., 39-300 Mielec ul. Jadernych 2, - Obiekt Poczta Polska S.A., 38-500 Sanok , ul. Kościuszki 26. b) część nr 2: ochrona osób i mienia w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi dla niżej wymienionych obiektów: - Obiekt Poczta Polska S.A., 32-400 Myślenice, ul. Matejki 1, - Obiekt Poczta Polska S.A., 32-300 Olkusz, ul. K. Wielkiego 58 a, - Obiekt Poczta Polska S.A., 32-500 Chrzanów, ul. Piłsudskiego 2 a, - Obiekt Poczta Polska S.A., 34-100 Wadowice, ul. Lwowska 11, - Obiekt Poczta Polska S.A., 38-300 Gorlice, ul. Jagiełły 4, 3) Bezpośrednią interwencję załogi grupy interwencyjnej rozumieć należy jako: a) dojazd do obiektu, po otrzymaniu powiadomienia o konieczności jej wykonania od operatora Stacji Monitorowania Alarmów (SMA), b) podjęcie stosownych do okoliczności działań w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa osób i mienia znajdującego się w chronionym obiekcie, a w szczególności w sytuacjach wskazujących na: - kradzież lub zabór mienia w wyniku włamania, napadu, rabunku, - próbę zagarnięcia mienia, - wystąpienie innych zagrożeń, np., energetycznych, gazowych, wybuch pożaru itp. 4) Przekazanie sygnału od operatora SMA informujacego o konieczności przeprowadzenia interwencji przez załogę grupy interwencyjnej Wykonawcy odbywać się będzie drogą telefoniczną na numer wskazany przez Wykonawcę, 5) Wykonawca przez 7 dni w tygodniu przez okres 24 godzin zobowiązany jest do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, a w przypadku odebrania sygnału przeprowadzenia interwencji, do niezwłocznego podjęcia dopuszczalnych prawem czynności ochronnych przez załogę grupy interwencyjnej, a w szczególności do: a) ujęcia sprawcy i oddania go w ręce Policji, b) poinformowania operatora SMA o dokonanych ustaleniach na miejscu zdarzenia, c) zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia Policji oraz przedstawiciela Zamawiającego, d) podjęcia działań celem przeciwdziałania powstaniu strat lub ograniczenia skutków i następstw zdarzeń nadzwyczajnych, w szczególności włamania, napadu, zagrożeń energetycznych, gazowych, wybuchu ładunku oraz pożaru, e) przekazanie informacji ze zdarzenia operatorowi SMA, 6) Po dotarciu do obiektu, z którego napłynął sygnał, załoga grupy interwencyjnej oprócz podjęcia czynności wymienionych powyżej obejmuje ochroną obiekt do czasu przybycia Policji oraz przedstawiciela Zamawiającego, 7) Wszelkie działania pracowników Wykonawcy, po otrzymaniu informacji o podjęciu interwencji, przekazane przez operatora SMA podejmowane będą bez opóźnień, a załoga grupy interwencyjnej uda się na wskazane miejsce najkrótszą możliwą drogą, przy czym czas dojazdu do obiektu nie może przekroczyć 20 minut od chwili otrzymania zgłoszenia od operatora SMA, 8) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości chronionych obiektów w przypadku wystąpienia zmian organizacyjnych u Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzi, że posiada stosowne uprawnienia do wykonywania działalności związanej z ochroną osób i mienia. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r., o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740 z późn. zmianami).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże się, że dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia co najmniej: 2 osobami, odpowiedzialnymi za świadczenie usług w każdym z wyszczególnionych obiektów, posiadającymi wymagane uprawnienia, tj. licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. UWAGA: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dla każdego obiektu zapewnić co najmniej 2 licencjonowanych pracowników ochrony fizycznej. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający żąda: sporządzenia, podpisania i przedłożenia wraz z ofertą wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług w każdym z wymienionych obiektów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5A (dla części nr 1) i 5B (dla części nr 2) do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 10.000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych) jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na jedną część (część nr 1 lub część nr 2) lub co najmniej 20.000,00 zł (słownie dwadzieścia tysięcy złotych) jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na obydwie części (część nr 1 i część nr 2). W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z dokumentu powinno wynikać, że ubezpieczeniem objęte są usługi związane z ochroną mienia i osób. Dokument musi być ważny w dniu, w którym upływa termin składania ofert. W przypadku dokumentu ubezpieczeniowego, w którym kwota ubezpieczenia wyrażona jest w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN przyjmując do przeliczeń średni kurs NBP danej waluty z dnia, w którym upływa termin składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości chronionych obiektów w przypadku wystąpienia zmian organizacyjnych u Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili udzielenia zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.poczta-polska.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Asyka 9, pok. 206, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie Dział Zamówień Publicznych ul. Asnyka 9, pok. 206 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ NR 1: Ochrona osób i mienia w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi (Jasło, Brzozów, Jarosław, Lubaczów, Mielec, Sanok).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie wykonywane będzie dla następujących obiektów: obiekt Poczta Polska S.A., 38-200 Jasło, ul. 3-go Maja 4, obiekt Poczta Polska S.A., 36-200 Brzozów, ul. Mickiewicza 12, obiekt Poczta Polska S.A., 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II 10, obiekt Poczta Polska S.A., 37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 3, obiekt Poczta Polska S.A., 39-300 Mielec ul. Jadernych 2, obiekt Poczta Polska S.A., 38-500 Sanok , ul. Kościuszki 26..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR 2: ochrona osób i mienia w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi (Myślenice, Olkusz, Chrzanów, Wadowice, Gorlice).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie wykonywane będzie dla następujących obiektów: obiekt Poczta Polska S.A., 32-400 Myślenice, ul. Matejki 1, obiekt Poczta Polska S.A., 32-300 Olkusz, ul. K. Wielkiego 58 a, obiekt Poczta Polska S.A., 32-500 Chrzanów, ul. Piłsudskiego 2 a, obiekt Poczta Polska S.A., 34-100 Wadowice, ul. Lwowska 11, obiekt Poczta Polska S.A., 38-300 Gorlice, ul. Jagiełły 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.