eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › remont nawierzchni jezdni i chodników ul. Reja w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-13

POZYCJA 47705

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bytom: remont nawierzchni jezdni i chodników ul. Reja w Bytomiu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, do kontaktów: Agnieszka Strychalska, Krzysztopf Mączarowski, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 396 97 05, 032 396 97 16, fax 032 396 97 05, e-mail: zamowienia@mzdim.bytom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzdim.bytom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni jezdni i chodników ul. Reja w Bytomiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bytom, ul. Reja. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont nawierzchni jezdni i chodników ul. Reja obejmuje odcinek od ul. Wrocławskiej do ul. Pułaskiego. Remont ulicy na przedmiotowym odcinku polegać będzie między innymi na: - rozebraniu istniejących chodników z płytek betonowych 50x50x7 cm, 35x35x5 cm na podsypce piaskowej, - krawężników betonowych 15x30 cm, - obrzeży betonowych 8x30 cm, - sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na głębokość 8 cm, - rozebraniu nawierzchni bitumicznej o gr. 6 cm wraz z trylinką gr. 6 cm. Po sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej należy ją oczyścić i skropić emulsją asfaltową a następnie ułożyć: - warstwę wiążącą z betonu asfaltowego 0/16 grubości 4 cm, - warstwę ścieralną z betonu asfaltowego (modyfikowanego) 0/12,8 grubości 4 cm. Następnie ograniczyć nowym krawężnikiem betonowym 15x30 cm ustawionym na ławie betonowej z oporem C12/15. Po stronie budynku nr 110 należy ułożyć chodnik o szer. 3,0 m z płytek betonowych 50x50x7 cm (pochodzących z rozbiórki) na podsypce piaskowej gr. 5 cm. Natomiast na pozostałej części z kostki betonowej (szara) gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm, które należy ograniczyć obrzeżami 6x20 cm. Parking dla samochodów należy wykonać z kostki betonowej (czerwona) gr. 8 cm na podsypce piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20 cm. Pochylenia niwelety ulicy pozostają bez zmian z niewielkimi korektami i wynoszą od 0,51% do 1,53 %. Spadki poprzeczne jezdni i chodników 2%. Odwodnienie odbywać się będzie poprzez istniejące wpusty uliczne, które podlegać będą regulacji. Regulacji poddane będą inne urządzenia, tj. zasuwy, włazy, studzienki teletechniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna, przedmiar robót oraz projekt remontu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Na zakres zamówienia składa się remont odcinka ulicy o długości 202,39 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnienie następujących wymogów: WARUNEK 1 Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał: a) co najmniej jedną robotę polegającą na remoncie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-asfaltowych o wartości co najmniej 90 000,00 zł brutto oraz b) co najmniej jedną robotę polegającą na remoncie chodnika z elementów betonowych o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto, z podaniem wartości robót, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. WARUNEK 2 Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej: 1. jednym walcem statycznym samojezdnym stalowym 10 t, 2. jednym walcem statycznym samojezdnym 15 t, 3. jednym rozściełaczem mas bitumicznych, 4. jedną skrapiarką do bitumu, 5. jedną piłą do cięcia nawierzchni, 6. jedną frezarką do nawierzchni bitumicznych z przenośnikiem taśmowym, 7. jednym samochodem samowyładowczym od 5 t do 10 t, 8. jednym samochodem samowyładowczym od 10 t do 15 t, WARUNEK 3 Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42 z późń. zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia", przy czym za wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z warunkiem 1 przyznawana będzie wykonawcy liczba punktów: - za każda parę robót spełniającą warunek 1 lit. a) i lit. b) - 2 pkt, - za każda dodatkową robotę spełniającą warunek 1 lit. a) - 1 pkt, - za każdą dodatkową robotę spełniającą warunek 1 lit. b) - 1 pkt. W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów przez wykonawców, o kolejności klasyfikacji będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych robót, które spełniają ustalony warunek. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, c. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, d. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, e. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, f. aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, g. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z warunkiem 1 określonym w niniejszym ogłoszeniu - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane należycie poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, h. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, zgodnie z warunkiem 2 określonym w niniejszym ogłoszeniu, i. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z warunkiem 3 określonym w niniejszym ogłoszeniu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, oraz (jeżeli dotyczy) j. pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa -oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę, k. dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przesłać na adres jak podano w sekcji II cz I pkt 1 lub złożyć osobiście dokumenty opisane w niniejszym ogłoszeniu. Dla złożenia wniosku oraz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń zamawiający zastrzega formę pisemną. Wzory wniosku i załączników można pobrać w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35, (II piętro, pok. nr 14) lub na stronie internetowej www.mzdim.bytom.pl. Zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy działający wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie, winni oni ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy z konsorcjantów winien obligatoryjnie dołączyć do wniosku dokumenty wymienione powyżej w ppkt od c) do f) oraz - jeśli dotyczy - j). Pozostałe dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie przez całe konsorcjum i takiej będą podlegać ocenie. Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych (wspólników spółek cywilnych). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.